Beetje vreemde situatie , misschien weten jullie raad. Volgende vluchten geboekt;
DUS - AUH - BKK (Boekingsklasse B, Flex)
BKK - AUH - TXL - DUS (Boekingsklasse W, saver)
Eerste paar vluchten prima verlopen, en door de hoge boekingsklasse B, een verdubbelaar en gold status (=150%) ben ik ook direct platinum geworden bij AB.
Aangezien de vluchten AUH - BKK - AUH uitgevoerd worden door etihad, en ik daar best vaak mee vlieg (zet al mijn miles bij AB weg) dacht ik; laat ik de app eens downloaden. Prima app, daar stonden ook al mijn vluchten in. Alles prima..tot ik bij de vlucht van BKK naar AUH aankwam (4.1.2017); bookings class; Business. Huh? Dan maar even terugkijken. Bij de eerdere vluchten staat interdaad Booking class B. Bij de vluchten er na in dezelfde boeking staat inderdaad Booking class W. Eens kijken in mijn mail...maar niks te vinden over deze BC upgrade. Dus stuurde ik een bericht naar de klantenservice van Etihad via facebook. Die zeggen; het klopt, je vliegt business class. Ik; mooi meegenomen! Zij; we sturen je de reisbevestiging wel even op de mail. Prima, mail komt binnen, en daar staat de hele reis weer op, alleen ook deze reis in Economy haha. Nu is dus de vraag...wat is meer betrouwbaar...ik heb economy geboekt, maar op die eerste vlucht van 8 uur in een 777 is BC wel heel lekker natuurlijk. Ik denk dat ik op 4 januari pas echt uitsluitsel kan krijgen. Overigens staat het als ik ga via de website naar ''manage my booking'' ook 'gewoon' op EC. Maargoed...ik zou denken dat een app altijd up to date is...ik ben heel benieuwd in elk geval (nog nooit BC ey gevlogen)...wat zouden jullie doen?
Klik om te vergroten...