De LAN 788 business deal FRA-MAD.

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door AnthonySneek, 30 jul 2015.

  1. Sand0rf

    Sand0rf Blue Tier

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    16:30 pas :( En met de Duitse pünktlichheid ook echt geen minuut eerder. Dus je kan rustig aandoen ;)
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  2. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Thanks! Ik had het inderdaad gezien. Ik kom morgen vanuit het hoge noorden van ons land, dus denk dat ik de A31/A1/A45 pak om de werkzaamheden en het Ruhrgebied een beetje te omzeilen.
     
    AnthonySneek vindt dit leuk.
  3. AnthonySneek

    AnthonySneek Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Vanuit het hoge noorden? Is dat niet uit de richting voor jou??
     
  4. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Jawel ;)! Ik neem mijn vader een weekendje mee naar Madrid, dus ik ga hem eerst ophalen en dan gelijk in het noorden de grens over de Autobahn op :cool:
     
    AnthonySneek vindt dit leuk.
  5. AnthonySneek

    AnthonySneek Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Ahh oke!
    Geniet ervan haha
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  6. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    Laat je even je ervaring weten? Ik reis met alleen handbagage en wil dus graag de check in counter vermijden. Mag toch aannemen dat ze bij de AC lounge wel weten dat LAN premium passagiers toegang hebben?
     
    AnthonySneek vindt dit leuk.
  7. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Doe ik! Meestal kan het ook wel gewoon zonder lounge invitation (als je bijvoorbeeld in transit bent!), maar het wil nog wel eens gebeuren dat ze dan LAN moeten bellen of allemaal kopietjes willen maken van je boarding pass, frequent flyer kaart en dat soort dingen. Is geen probleem, maar duurt net weer even wat langer - via de check-in balie lopen is in zo'n geval vaak uiteindelijk sneller :). (Als hij dan al open is ten minste!)
     
    stijnec vindt dit leuk.
  8. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Kun je voor deze vlucht punten krijgen bij AA? Op de site van AA staat niet dat je voor vluchten binnen Europa punten krijgt als je met LAN vliegt, maar wat is de praktijk.
     
  9. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb net met ze gevlogen met mijn AA-nummer in de boeking. Ik laat hier tzt weten of ik miles gekregen heb of niet :)
     
    DirkOnTour en AnthonySneek vinden dit leuk.
  10. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ik kwam precies om 16:30 aan, dus ben maar even langs de check-in desk gegaan (ook om te vragen of rij 4 al vrijgegeven was, want die was op voorhand geblokkeerd). Ik ben dus gewoon met de lounge invitation naar de Air Canada lounge gegaan, maar daar werden alsnog ook de boarding passes gescand. Ik denk dus haast dat het ook wel zonder die invitation kan en met alleen de boarding pass.

    Op de terugweg kreeg ik in Madrid ook een lounge invitation voor de Iberia-lounge, wat eigenlijk onzin is omdat je gewoon een OneWorld business boarding-pass (mét OneWorld status erop) hebt. Dus ik denk dat LAN gewoon extra fanatiek is met lounge invitations uitdelen.

    In Madrid kan je met een LAN-boarding pass trouwens géén gebruik maken van de fast track bij de security, ongeacht cabine of status. Dat was dus even een tegenvaller (met staart tussen mijn benen teruggestuurd en achteraan sluiten bij de gewone security).
     
    stijnec en AnthonySneek vinden dit leuk.
  11. AnthonySneek

    AnthonySneek Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Haha, heel herkenbaar, wij werden ook teruggestuurd bij de fast track security
     
  12. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ga het gewoon proberen morgen, zal uiteindelijk toch wel binnen komen, ik laat het weten! Overigens heb ik wel rij 4 kunnen vastleggen, zit heen op 1A en terug op 4A
     
    jongesander en Valentijn vinden dit leuk.
  13. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Let even op als de online check-in open gaat, ik werd namelijk van 4L afgegooid toen de online check-in open ging en op 5D gezet omdat rij 4 'restricted' was. Telefoontje naar het callcenter mocht niet baten (wazig verhaal over rolstoelen/baby's/veiligheidsvoorschriften) en bij de balie op Frankfurt konden ze niks anders meer regelen dan 5D. Op de vlucht bleek er LAN-crew op rij 4 te zitten... Hetzelfde verhaal op de terugweg, van 1A 'verbannen' naar 2D voor een LAN-purser die een weekendje naar Frankfurt ging.

    Goede vlucht alvast morgen! :)
     
    stijnec vindt dit leuk.
  14. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Op de terugweg heb ik ook op 4A gezeten. Leuke gezichten van mensen die vlak voor je neus boarden wanneer jij aan de Pisco Sour zit met nootjes :p
     
    stijnec, AnthonySneek en Valentijn vinden dit leuk.
  15. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    Thanks, ben voor beide vluchten ingechecked, dus so far, so good
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  16. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    wat is er speciaal aan rij 4? heb het even gemist?
     
  17. Sand0rf

    Sand0rf Blue Tier

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb zowel heen als terug niet bijzonders gezien op rij 4...
     
  18. AnthonySneek

    AnthonySneek Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Het enige dat ik kan bedenken is, dat je achter de deur zit.
     
  19. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Niets bijzonders aan, maar 4L was op die vlucht de enige raamstoel die nog beschikbaar was. Dat had ik er misschien even bij moeten zeggen ;)
     
    high_class vindt dit leuk.
  20. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Volgens ExpertFlyer zijn stoel 4J/L premium stoelen. In principe gereserveerd voor elites van LAN. Waarschijnlijk had je gewoon twee keer pech. IVV forumleden kick elkaar ook uit stoelen...
     
    AnthonySneek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina