AMS-FRA vandaag voor € 49 en FRA-AMS vandaag voor € 59. Beide niet gedaan, en in beide gevallen een operationele upgrade. Dat was heen goed geregeld met stoel 2A, maar terug stoel 1D, ik zou wat mij betreft beter hebben gezeten op mijn originele stoel 3A. De koude Indonesische lunch heen was op zich goed, maar warm zou het m.i. beter tot zijn recht komen. De salade terug was ook prima, maar al met al ben ik niet overtuigd om een dergelijke upgrade zelf ooit betalend te gaan doen. (Maar dat was ik toch al niet).
BSL-AMS voor morgen: 149€. Niet gedaan. Wij zitten al op rij3. 1 van de 8 business class stoelen zijn tot nu toe bezet.
Straks met Aeroflot van SVO terug naar AMS. Upgraden van een full flex ticket zou me 550 euro kosten... Als je dan graag wil dat die stoelen leegblijven, dan mag je dat ook gewoon tegen me zeggen
Het lijkt erop dat het gewoon het verschil is tussen economy en business wat het normaal gesproken kost; een retourtje AMS-SVO kost tegen de 1600€ in business en bij KLM zelfs nog iets meer 1649€. Dan is 550x2 wel een beetje het verschil lijkt me. Maar een aanbieding is het niet te noemen nee.
Business was ook nog eens slechts voor de helft gevuld. Overigens net als de rest van het vliegtuig. Bleek een rijtje voor mezelf te hebben, dus met de gezochte slaapruimte is het uiteindelijk prima goedgekomen.
BKK - PNH emirates 777 eco light - business 100 euro. Uitdrukkelijk ZONDER lounge en ZONDER chauffeur service. 2-3-2 business class, bijna leeg. Niet gedaan, vlucht van 52 minuten.
2-3-2 business class vind ik echt niet kunnen eerlijk gezegd. Persoonlijk vind ik dit eerder Premium economy configuraties...
Gisteren tijdens het inchecken voor de vlucht Shanghai - Parijs gevraagd of er nog Business upgrade mogelijk was vanuit PE. Zou me €1300 kosten uiteraard niet gedaan.