hier gebeld voor 'gewone' upgrade AMS-NBO AMS-NBO 54000 mile NBO-AMS 52000 mile (nachtvlucht) beiden maar gedaan. Wat vinden jullie, redelijke besteding miles?
Ligt er een beetje aan wat je voor je eco ticket betaald hebt, een award ticket in J gaat op deze route vanaf 69K miles, award in Y vanaf 23,5K miles... Uiteindelijk gaat het er altijd om of het het voor jou waard is, ik had de nachtvlucht ook sowieso ook wel gedaan voor deze hoeveelheid, dagvlucht vind ik nooit zo erg maar die neem ik ook meestal niet naar NBO omdat ik dan een overnachting heb of pas midden in de nacht op MBA aankom en vervolgens nog 1,5-2 uur in de auto moet zitten wat niet prettig is, ik pak vaak de nachtvlucht heen zodat ik 's ochtends in NBO overstap op een vlucht naar MBA om met daglicht door te rijden wat in Kenia sowieso wel iets prettiger is.
Ja, de nachtvlucht was een no-brainer. Volgens mij zit ik in N/E klasse. Beide vluchten zijn beiden maar deel van de reis, dus de prijs zegt niet zoveel. Op de heenweg is het een beetje luxe idd, maar zag dat stoel 1A in de 747 beschikbaar was, dus kon het niet laten liggen......
AMS-CPH € 69. Valt op zich mee, maar in een Embraer van rij 4 naar rij 3. Voor € 138 kun je zelfs in Kopenhagen met 2 lekker eten
Ik denk voor de gein..ik check eens in de lounge van EY in AUH of een bc class upgrade mogelijk is voor de vlucht AUH-NRT (nachtvlucht, 10 uur). In hun voorwaardej staat dat airport upgrades voor goldmembers tegen 50% weggaan. Er werd me geshowd; 2 vrije plekken, mogen weg voor 1160 euro of 90.000 miles. Ik had zelf een bod gedaan op NRT-AUH (12 uur avondvlucht dus 2 uur langer) voor 400 euro. Op de heenweg had ik in de 787 stoel 44k gekozen; laatste rij met 2 ipv 3 stoelen, mooie lege ruimte langs je. 44h was leeg zeiden ze. Geen upgrade gepakt dus...en wat denk je? Net werd de 400 geaccepteerd voor zondag...bizar toch?
Light load: J8 C8 D8 I8 Z8 O8 Y9 B9 M9 U9 K9 H9L9 Q9 T9 E9 N9 R0 V0 X0 Over de prijs kan ik niets zinnigs meer zeggen, KLM komt af en toe met zulke rare prijzen...
Nu zag ik in de app, dat ik geen stoelen meer kan wijizigen voor de vluchten AMS-NBO en NBO-AMS. Jullie enig idee hoe dat komt? Ben beetje huiverig aangezien recent een andere vlucht een 'aircraft-change' had en mijn gereserveerde stoel ineens omgezet was naar een minder plezierige stoel... Weten jullie of KLM de 747 nog even blijft gebruiken voor AMS-NBO-AMS?
Ik zal het ook maar eens bij gaan houden aangezien ik momenteel veel vlieg. Voor OTP> AMS KL 1376 7/6 18:00 vertrek upgrade offer voor 100 euro of 24.800 miles. Nog wel wat twijfel maar voor nu niet gedaan.
Ticket BC is minimaal 44k miles (met Tarom, KLM durft er 100.000+ voor te vragen)... op zo'n korte vlucht is het upgraden mij de punten niet waard, zeker niet als je al elite+ status hebt
Precies, was ook nog EC vrij dus deze maar geskipped. Hoewel vrije middle seat op een vrijdagavond vlucht ook wel fijn is
Mogelijk al een keer gepost (ter info ) ; vlieg je met een kleine op schoot dan is upgraden vanuit de app (in mijn geval van EC naar BC - KLM) niet mogelijk - Dit kan alleen via de ticket-desk op schiphol (en waarschijnlijk ook telefonisch gok ik). Heb dit poosje geleden gedaan en werkt prima (mn elektronische boarding pass was binnen een minuut aangepast met klasse + SkyP).