Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    540
    Trofeepunten:
    123
    dus ze verkopen business class zonder het business class product te leveren. alleen rij 3 ipv rij 4 in de zelfde stoel. Persoonlijk vind ik dat een schande, en een dikke klacht waardig. Ik heb ooit een aanbieding gehad. Ik zat al in het vliegtuig in eco+ op PTY-AMS toen de purser naar mij toe kwam. Ze gaf aan dat er nog een business class stoel beschikbaar was voor 45K!!! maarre, sorry je krijgt wel gewoon een economy maaltijd want die was niet beschikbaar. Ik vind dat KLM dit niet moet willen doen.

Daeni vindt dit leuk.
  2. westi

westi Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    Ja, en ondanks dat was de stoel voor dochter goedkoper.

3. Sebas

Sebas Newbie

Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Misschien was er bij de drop-off al aangegeven dat er geen maaltijd beschikbaar kon zijn, dit zelf een keer te horen gekregen. Het lijkt ook logisch dat er niet voor de 'volledige' business class maaltijden worden meegenomen wanneer deze stoelen niet "verkocht" zijn.

In zon geval dat er een J stoel wordt aangeboden moet je dat dan niet meer zien als een service de crew/purser? Als je er zelf om hebt gevraagd is het toch netjes dat ze proberen tegemoet te komen.

Zie (en hoor) ook vaak dat mensen de inflight maaltijden links laten liggen, misschien is dat een persoonlijke voorkeur in hoeverre dat belangrijk is :)

4. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    917
    Trofeepunten:
    368
    Geen klacht ingediend?

5. westi

westi Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    Nee, was intra EU, dus verschil was iets van 3 EUR

6. Urbanjazz

Urbanjazz Blue Tier

Leuk Bevonden:
    305
    Trofeepunten:
    63
    KL AMS-JFK €1299 of 80.000 FB miles.
    Ik vermaak me wel op rij 10 :D

RobertFB, Robby43, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Urbanjazz

Urbanjazz Blue Tier

Leuk Bevonden:
    305
    Trofeepunten:
    63
    Zojuist bij de gate gratis upgrade gekregen naar First Class.
    Delta JFK-BOS

Frankb, beuse242, RobertFB en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    303
    Trofeepunten:
    288
    1 mei, gratis upgrade Azie-IST, met Turkish. Ben Miles&Smiles Elite. Om gevraagd bij inchecken, zou op wachtlijst gezet worden. Bij boarden weer gevraagd en kreeg de upgrade.

lloydje33, Ambtenaruh en Carel1 vinden dit leuk.
  9. Jack of all trades

Jack of all trades Blue Tier

Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    AMS-HKG - €549 of 78.400 Miles. Volgens mij een reguliere aanbieding. Niet gedaan.

lloydje33, Urbanjazz en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  10. Jack of all trades

Jack of all trades Blue Tier

Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Gisteravond was de KLM crew 3 business stoelen aan het slijten . Het aanbod ging naar €275 + 39.200 miles. Niet gedaan, omdat het 2 weken geleden alleen 40K miles was en vlucht was zelfs voller dan nu. Het upgrade beleid is super onlogisch

Urbanjazz vindt dit leuk.
  11. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    303
    Trofeepunten:
    288
    De crewleden zijn inmiddels kleine ondernemertjes die binnen halen wat ze kunnen. Misschien dat KLM het daarom financieel zo goed doet. KLM valt en staat bij haar personeel.

beuse242 en Jack of all trades vinden dit leuk.
  12. silvernaarPFL

silvernaarPFL Newbie

Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    En ik vind het wel mooi dat ze zich ondernemer voelen en zo betrokken bij het bedrijf. Een goed HR beleid van KLM management. En met betrekking tot economy maaltijd bij C upgrade. Ik zou alleen maar blij zijn als ze het aanbieden. Liever aanbieden en evt nee zeggen dan niet aanbieden. Zeker bij nachtvlucht maakt mij de maaltijd niks uit. Bed is belangrijkste

DirkOnTour vindt dit leuk.
  13. Thijsk

Thijsk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    503
    Trofeepunten:
    123
    En vervolgens gaan ze zich als ondernemer verontschuldigen voor de absurd hoge prijs die ze moeten vragen van de KLM. Op mijn laatste vlucht waren er nog 2 BC plaatsen over, voor maar liefst 899€. Onderhandelingsruimte was 0 (er waren er genoeg aan boord die alles met miles wilden betalen). Resultaat: een boel ontevreden klanten, zich schamende FA's en 2 leeg blijvende stoelen.

lloydje33, Daan3 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  14. Urbanjazz

Urbanjazz Blue Tier

Leuk Bevonden:
    305
    Trofeepunten:
    63
    Zojuist bij bagage drop-off BOS-AMS €1199 of 77.000. Ze gaf aan dat er nog 4 stoelen over zijn.
    :confused:

15. arjen05

arjen05 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    472
    Trofeepunten:
    63
    Voor het eerst sinds lange tijd weer überhaupt mogelijk om AMS-CUR op de 747 te upgraden. EUR799 of 66k miles. Overgeslagen.

16. arjen05

arjen05 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    472
    Trofeepunten:
    63
  17. MrEhrmantraut

MrEhrmantraut Newbie

Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    afgelopen week intra-europees, zelf FB platinum, reisgenootje niet eens FB lid. Ik had beide tickets via KLM app geboekt... zij kreeg gratis upgrade naar J ik bleef Y+

Gunde het haar van harte, maar beetje raar dat ze FB platinum leden niet eerst upgraden?

Overigens was de cabin crew echt top!

18. RobertFB

RobertFB Blue Tier

Leuk Bevonden:
    129
    Trofeepunten:
    43
    Die 4 zullen wel open zijn gebleven....

19. Timo

Timo Newbie

Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    3
    Of vergeven aan IPB-ers... Een van mijn grote frustraties als de crew met hun halve gevolg aan partners en familie bij de gate aankomen en deze daarna allemaal voor het gordijntje verdwijnen. Vaak krijg je dan ook als Platinum member de kans nog niet eens meer om te upgraden.

arjen05 vindt dit leuk.
  20. Grouchy

Grouchy Silver Tier

Leuk Bevonden:
    611
    Trofeepunten:
    348
    euuh :confused:?? Gate, da's rond T-60, meestal hebben pax dan dagen, weken of zelfs maanden de tijd/kans gehad om een upgrade te scoren.

Ready2Board en DirkOnTour vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina