Hm, zal het dat zijn?
Aan de andere kant... iedereen op aarde zal waarschijnlijk begrijpen dat men bij een veiling de hoofdprijs niet wint (i.d.g. een upgrade), als iemand anders een hoger bod heeft uitgebracht.
Maar probeer mij eens uit te leggen, waarom de hoogste bieder van een veiling GEEN upgrade krijgt, terwijl er wel zo iets is al een 'minimum bod' bestaat.
Want dat is toch juist het principe van een 'minimum bod' bij een veiling, namelijk dat de verkopende partij bepaalt onder welke voorwaarden een transactie kan plaatsvinden ('minimum bod') en daardoor dan tegelijkertijd garandeert dat die transactie ook werkelijk plaatsvindt op moment dat aan die voorwaarden wordt voldaan, en dan met de hoogste bieder.
Maar als je daarna roept: na na na na na na, was allemaal niet zo bedoelt, is maar een spel, je krijgt toch geen upgrade!.... dan is dat 'minimum bod' toch complete onzin.
Wat ik daarmee bedoel:
óf KLM moet het 'minimum bod' op een bedrag zetten dat het voor hen per se acceptabel is (en dan een upgrade bij biedingen - en beschikbaarheid - ook echt weggeven),
óf ze moeten dat 'minimum bod' gewoon skippen, omdat het alleen maar misleidend is.
Of heb ik dit spel gewoon niet begrepen?
(dat kan natuurlijk ook)
Klik om te vergroten...