AMS-PTY: 999€ via de app. Aan de balie was alles al uitverkocht, en dat hebben we geweten ook. De vlucht zat vol met Oostblokkers die de EC+ & WBC hadden bijgekocht en continue bij elkaar stonden. Halverwege de vlucht is de bar gesloten, omdat de gasten niet met drank konden omgaan... PTY-AMS: 899€ in het vliegtuig. Via de app/OLCI werd er niets aangeboden. Aan de check-in balie was er niemand echt van het KLM personeel, waardoor het vragen om een upgrade niet mogelijk was. Uiteindelijk heeft de vlucht dus permanent 2 lege WBC plaatsen gehad. Gemiste kans van KLM . Anyway, alles boven 250€ is veel te veel voor een 2-2-2 WBC configuratie, zeker als de laatste rij achter de keukens zit (en dus in principe een aparte zone is).
Zojuist op vlucht AF820 CDG-HAV aanbieding gekregen vanuit Premium economy naar Business voor 259 euro / 37K miles...... No brainer, zeker niet na de klachten over PE op het forum!
Heb je hier een linkje van voor mij? Kan het 1,2,3 niet zo snel vinden namelijk en ben wel benieuwd welke klachten het dan zijn.
AF PE is gewoon helemaal ruk om in te slapen! Oncomfortabel hard. Om te werken is het nog enigszins oke, maar als zelfs AF crew liever in Y gaat zitten dan in W tijdens het IPB'en omdat die stoelen zo oncomfortabel zijn... Voor €259 is dat idd een no-brainer, zeker op de 77W!
Aight! Verklaard een hoop , zelfs zonder die issues is €259 een no-brainer op zo'n afstand..... Baal nog steeds van m'n niet gedane AMS-SXM voor €275 in 2015, maar hey, wist ik toen veel wat het waard is....
Dat snap ik dat je dat niet doet, maar dit ging om van PE naar J. En dan dan is het die €259 zeker waard.
Klopt dat het hier om upgrade naar J ging, fout gelezen. Dat ik het deed: achteraf ook veel spijt van gehad, maar goed, veel van geleerd.
Dat is de ervaring, ja. Wie al member is krijgt een hoger aanbod. Een “onbekende” willen ze graag binnenhalen en krijgt dus een leuker aanbod.
Het is inderdaad niet onbekend dat mensen mét status hogere prijzen moeten betalen dan mensen zónder status, maar dit vond ik wel een significant verschil tussen Gold en Platinum. Er zijn overigens nog (maar) 4 J-stoelen open op deze vlucht, dus het kan ook een revenue-kwestie zijn...
Wist niet dat de ander gold was, dan is het verschil wel bijzonder. Je zou aannemen dat de plat dan een voordeliger aanbod krijgt. Ik zou eigenlijk nijdig worden als plat zijnde
Als silver kreeg ik woensdag een aanbod van GBP 42.30 of 12300miles voor SOU-AMS. Niet gedaan overigens.