Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

  1. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    AMS-YYZ €799

    Nee dank je.. de prijzen zijn sterk gestegen?! Vaak had ik voor €350
     
  2. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    HAM-AMS
    Ik als Platinum member €119
    Familie zonder status €60

    Zelfde ticket klasse, ik heb retour HAM-AMS en familie als retour AMS-HAM. Bijzonder prijs verschil...
     
  3. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Dit is juist heel logisch, ik neem aan dat jij als Platinum al vaker dure/duurdere tickets koopt, KLM heeft jouw loyaliteit dus al te pakken, vandaar dat ze familielid zonder status een kans om te upgraden geven die iemand bijna niet kan laten schieten, in de hoop dat ze vervolgens van huis uit business class boeken.
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  4. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Om iemand te overtuigen EBC te boeken moeten ze toch betere stoelen en betere experience aanbieden. Aan de andere kant, wat verwachten we nou helemaal van een vlucht van max 2,5 uur..?
     
  5. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik kreeg vandaag de aanbieding WAW-AMS voor 510 PLN = 125 EUR. De afgelopen 3 maanden was het elke keer maar 79 EUR.
    Vandaag 4 rijen BC, 2 stoelen bezet, dus 14 plaatsen om te verkopen. Blijkt dat er niet 1 verkocht is. En economy 99% vol. Ik snap niet dat ze dat gordijntje dan niet 3 rijen naar voren plaatsen.
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  6. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    99%, niet 100% vol. Als ze nog meer eco seats hadden kunnen verkopen was dat gordijntje echt wel naar voren gegaan, maar waarom zouden ze zolang het niet nodig is..
     
  7. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Dacht ik een leuke upgrade te krijgen voor 0,00:

    KLM1.JPG

    Kwam de verrassing op de volgende pagina:
    KLM2.JPG

    Helaas kon ik voor dochterlief geen EC gratis selecteren. Dat vind ik dan wel weer een gemiste kans van KLM. Want die stoelen worden straks bij inchecken natuurlijk weer aan nonstatushouders weggegeven :(
     
  8. Bartholomeus

    Bartholomeus Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Gisteren AMS - LHR €69 naar EBC, Economy zat vol, uiteindelijk EBC 3 stoelen vrij
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  9. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428
    Aan de incheckbalie van Air China in Frankfurt
    Economy --> Premium economy 150 euro
    Economy --> Business 300 euro (aantrekkelijk)
    Business --> First 500 euro

    Ik zit al business...dus niet gedaan. Vind het verschil business --> first ook moeilijker te verklaren dan eco --> business. Laten we eerlijk zijn; het verschil tussen ec en business is veel groter dan van business naar first, toch?
     
  10. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Hangt van de maatschappij af. Normaal is een upgrade van business naar first ruimschoots € 500,00 waard. Vooral als er een goede "grond service" bij zit.

    Zou het bijvoorbeeld SQ, LH, AF, EY, CX of QR zijn dan zou ik heel verleidelijk vinden. Groot verschil met business class. Bij Air China zou ik het risico te groot vinden dat het tegenvalt. Aan de andere kant: je gaat wel van een 2-2-2 business class naar een suite.
     
    Tim82, Bartholomeus en lloydje33 vinden dit leuk.
  11. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    eens. was het FRA-PEK? dan is 300 zeer aantrekkelijk. Hoe is het product op die route..?
     
  12. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428

    Sinds 3 weken de a350 met reverse herringbone! Heeeel fijn product, goede service, redelijk eten en prima IFE...!
     
  13. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dan het is vreemd dat ze een upgrade naar First aanbieden. Dat product bestaat namelijk niet op de A350 van Air China.

    Mooi dat het zo goed bevallen is :)
     
  14. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik zie op die route eigenlijk alleen 777 en 747's.
     
  15. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428
    Naar Peking gaan inderdaad de 777s en de 747s (waarschijnlijk wel met first), naar Shanghai alleen nog de 350 sinds 1/12. Daar zit idd geen first op ;).
     
  16. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Vlieg met KLMnaar NYC als FB silver begin januari. Er zijn geen upgrade mogelijkheden op de heen weg. Wat kan ik normaal gesproken verwachten?
    Op de terugweg heb ik ge-upgradet voor 15k naar PE van Air France op de nachtvlucht naar CDG. Is dat goede deal? Denk het wel. Kan ik daar nog upgraden naar BC straks? Zo Ja wat kan ik verwachten aan eventuele meerprijs in miles en of euros?
     
  17. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Over het algemeen zijn goede upgrademogelijkheden tegenwoordig vrij zeldzaam - lager dan 399,- voor JFK wordt het hem niet vaak meer. 15K naar PE is niet slecht, ik weet zelf niet hoe goed die stoel zit.
     
    tjappie vindt dit leuk.
  18. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    PE vind ik geen upgrade waard. Vlieg je A380? Dan zit je boven maar de stoelen ben ik geen fan van.
     
    Tim82 vindt dit leuk.
  19. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Dat ben ik wel met je eens, maar aan de andere kant; als je kijkt naar wat de verschillen zijn in miles tussen Economy en Premium met award tickets lijkt me 15.000 wel o.k. Pemium zit dichter bij business dan bij economy lijkt het wat betreft miles bij award tickets.
     
    tjappie vindt dit leuk.
  20. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Die 15k is inderdaad om ook dichterbij BC te komen en om er voor te zorgen dat ik enigszins iets comfortabeler de nacht in kan. Vliegtuig is 777 van AF.
     
    Tim82 en Daan3 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina