Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. TravelTheWorld195

TravelTheWorld195 Silver Member

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Volgensmij had het Australische callcentre geen toll-free Skype nummer. Eenvoudig op te lossen door bijvoorbeeld te bellen met de Talk360 app. Kost je zo'n €0,06 per minuut...

2. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    dank voor de tips!

3. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad, elke keer naar Aussie bellen, skype abo kost je 1 euro per maand voor 120 belminuten... Vorige week toen ik m'n GRU trip moest annuleren, bij VS kreeg ik melding van 45 min wachttijd, bij callcenter in Australie werd ik onmiddellijk geholpen. Andere optie is UK bellen waar ze ook behulpzaam zijn.

Basjep vindt dit leuk.
  4. Basjep

Basjep Silver Member

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Voor de UK kan je ook het NL nummer bellen. Dan wordt je naar de UK doorverbonden tegen Nederlands tarief:)

Lionell vindt dit leuk.
  5. MarcoK

MarcoK Blue Tier

Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Hebben jullie enig idee wat voor een upgrade-beleid Etihad voert en of hier enige regelmaat in zit? Ik probeer de logica ervan in te zien maar het is me niet duidelijk:

Op beide vluchten deze week dus geüpgraded van Business naar First. In beide gevallen was de First cabine in eerste instantie leeg en kregen beide keren 7 passagiers (terwijl er plek voor 8 is) bij de gate een upgrade. Dit was te zien aan het aantal nieuwe boarding passen bij de gate en aan de reacties van de geüpgrade passagiers die F inliepen.

Ik heb deze trip afgelopen september rechtstreeks, in de goedkoopste business boekingsklasse (Z) geboekt op de Etihad website. We reizen met twee personen en hebben beide het basis Etihad Guest niveau. Om ook goed gebruik te maken van de lounges hebben we voor beide vluchten erg vroeg (+/- 3,5 uur van te voren) ingecheckt.

Op het rechtstreeks boeken en het vroege inchecken na, zijn de rest van bovengenoemde factoren in mijn ogen allemaal nadelig voor het in aanmerking komen van een upgrade.

Heeft iemand enig idee waardoor upgrade kansen vergroot worden en waarom wij nu al 2 keer achter elkaar geluk hebben? Of is dit puur toeval en moet ik voor de derde en vierde vlucht maar niet gaan hopen op nog een upgrade?

Laatst bewerkt: 29 jan 2016
  6. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Heb het nog nooit gehad. Iemand ervaring met Check-in upgrade offers bij Delta vanuit AMS, DTW of MSP?

7. dvddvd

dvddvd Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Hoe doe je dat toch, wat zijn de geheimen? Ik krijg eigenlijk zelden een offer voor upgrade, gratis heb ik nog helemaal niet gehad. Ik vlieg overigens wel voornamelijk KLM (FB Plat), op drukke routes :-(

Flying doc vindt dit leuk.
  8. dvddvd

dvddvd Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Je gaat er stiekem wel van uit dat je weer een upgrade krijgt, enjoy! :)

MarcoK vindt dit leuk.
  9. RJH

RJH Newbie

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    3
    Vorige maand: 500euro voor business class met KLM van AMS - Hangzhou. Heb het maar gelijk geboekt

Krabnov en jongesander vinden dit leuk.
  10. Krabnov

Krabnov Silver Tier

Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Interessant! Ik ben benieuwd of boekingsklasse van het ticket + frequent flyer status hier van invloed is geweest... kun je daar wat informatie over delen?

11. MarcoK

MarcoK Blue Tier

Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Ik ga er zeker niet van uit. De hoop is in ieder geval wel aanwezig: Mocht ik op de volgende vlucht weer een upgrade naar First krijgen dan zal dat natuurlijk fantastisch zijn. In ieder ander geval ben alsnog erg enthousiast om de Etihad business studio op de 787 te ervaren.

Tijdens de vorige vlucht passeerde ik, op weg naar de First class, een deel van de 787 business cabine (het voorste deel welke slechts 8 stoelen telt). Met overtuiging kan ik zeggen dat dit de mooiste business class cabine is die ik ooit heb gezien.

12. RJH

RJH Newbie

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    3
    Ik had een China Southern vlucht nummer, klasse kan ik me zo niet herinneren maar kreeg er iig geen miles/qualifying flights voor. Na 5 jaar platinum met KLM moet ik het tegenwoordig helaas met silver doen maar hopelijk dit jaar gold met krisflyer.

high_class vindt dit leuk.
  13. MartinR

MartinR Silver Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Vandaag upgrade offer naar business van 149 euro voor de vlucht van AMS naar CPH. Niet gedaan

high_class vindt dit leuk.
  14. high_class

high_class Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    bestaat dat bieden op upgrades nog? nooit meer wat van gezien en was het eerlijk gezegd ook alweer vergeten (KLeM)

15. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Ja hoor, @baccarat_guy heeft in zijn handtekening hier een mooi item over staan.

16. high_class

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    dat werkte helaas niet voor mijn net voltooide vlucht

17. high_class

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Upgrade offer in het vliegtuig PTY-AMS 56.000 miles. gedaan

Flying doc vindt dit leuk.
  18. dvddvd

dvddvd Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Afgelopen zondag van Amsterdam naar Houston. Ik kreeg een upgrade offer van 25.000 miles, ook maar gedaan. Op een bijna 10uur vlucht heerlijk upperdeck gezeten :) Well worth it !!

19. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Dat is zeker een mooie deal! Was zeker geen deep discount ticket?

TheoS vindt dit leuk.
  20. dvddvd

dvddvd Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Klopt @FlyRicky. Het was een Economy (U Class) ticket - 100% miles ;)

Deel Deze Pagina