Vanavond AMS - BKK 799 of 114K miles. Niet gedaan want was nog maar 1 gangpadstoel vrij. Vlucht helaas wel volledig vol
AF CDG-DXB 1069 (dagvlucht) KL DXB-AMS 179 (nachtvlucht) voor Economy Comfort naar PE (even gekeken op de plattegrond bij online checkin, kon toen vreemd genoeg nog alle PE-stoelen kiezen) . Aan de balie werden we nog eens attent gemaakt op deze aanbieding, maar we hadden de eerste EC-rij achter PE (rij 17) waar we echt nog veel meer beenruimte hadden dan in de PE. Dat kon de baliemedewerker haast niet geloven ;-). Uiteindelijk waren wel alle PE-stoelen bezet, dus er zijn aardig wat mensen ingegaan op het aanbod.
Zou de vlucht oorspronkelijk uitgevoerd worden door een toestel die (nog) niet voorzien was van PE? Dat zou een hoop verklaren..
Wat ook kan dat het toestel verder vol zat en dat de PE plekken zijn opgevuld door laat incheckende passagiers op de luchthaven. Want het bedrag van de upgrade offer betekent eigenlijk dat men heel veel plekken beschikbaar heeft die men wil verkopen omdat ze anders mensen gratis moeten upgraden.
AMS-MAD 109euro. Ik blijf wel lekker achter het gordijntje met mn wijntje en mn Amex grab n fly broodje
Tien dagen voor vertrek, AMS-AUA via chat upgrade in miles aangevraagd. Kan niet, dan moet je FB bellen. Wel kreeg ik de prijs in Euro's... De kosten voor een upgrade naar business bedraagt op het moment EUR 2567.37 dit is alleen voor het AMS-AUA gedeelte. Indien u hiervoor een betaallink wenst dan hoor ik het graag. Ik moest stiekem lachen maar heb vriendelijk bedankt
DXB - AMS van Economy naar Premium Economy 200 euro. Ik reisde met mijn groep studenten onder 1 boekingsnummer (12 personen) en ik kreeg het aanbod alleen (omdat ik skyteam elite plus ben). Natuurlijk laat ik de kinders niet alleen, dus vriendelijk bedankt.