Voor check-in waren de upgrades destijds heel prijzig, vaak meer dan het verschil in ticket prijs. Aan boord was het ook mogelijk te upgraden, soms zelfs actief aangeboden, dacht 250 usd naar Prem Eco en 750/1000 usd naar BC (Traject TPE-AMS).
Vorig jaar was het bij mij TPE-AMS 450 euro. uitstekende luchtvaartmaatschappij trouwens. geregeld bij de ticketbalie op TPE
Toevallig ook een profielupdate gedaan (bijv. speciale maaltijden of verzoeken)? Sinds ik een maaltijdvoorkeur in m'n profiel heb krijg ik ook geen upgrade offers meer..
Nop. Wel wat tickets geboekt, maar niets aangepast verder. Als ik echt interesse heb (intercontinentaal) maar gewoon even naar de balie.
AMS-GDN en GDN-AMS Embraer 175/195 Eco naar business 149 e, of 12300 miles enkele reis. Niet gedaan. Business class was trouwens leeg op de heen- en terugweg. Leuke lounge in gdn, lekkere broodjes en lokaal bier.
Bkk-Ams upgrade van Comfort (10 a) naar Bus 6A 135000. Beetje veel voor een dagvlucht Rijtje naar voren. Niet gedaan
Zojuist bij online inchecken AMS-TPE voor morgen naar C: E499 of 71k miles. Heb gekozen voor E250 + 36,5k miles, in mijn ogen een goeie deal, ticket was E490.
Gisteravond bij het inchecken voor mijn vlucht AMS-TXL een upgrade naar business aangeboden gekregen voor 69.00.. Was het naar mijn idee niet waard als Platinum zijnde.
Je snapt niet dat de aanbieding dan zo duur is. Maken ze er een leuk bedrag van, doe jij het en ben je er blij mee. Plus verdienen ze er nog wat aan.
Afgelopen week terug uit YEG kregen er ook 2 een upgrade. Werden omgeroepen wegens “Seat change”. BC half leeg en eco overboekt. Trouwens bizar, volgens de crew bijna 100 speciale maaltijden en 70 rolstoel aanvragen voor AMS, allemaal door naar DEL
Bij de transferbalie op TPE gevraagd om een quote voor de upgrade van PE naar Business. Wat mij betreft de investering waard aangezien het een nachtvlucht is. Overigens was dezelfde quote vorige week 1073 euro. Niet gedaan