Centurion uitnodiging

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door alfa_x, 7 aug 2019.

Tags:
  1. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Heeft iemand in Nederland een metalen gold card van amex?
     
  2. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Niet heel zinvolle bijdrage, deze is voor Nederlanders niet bereikbaar.
     
    Sandor en noppie vinden dit leuk.
  3. Wogie

    Wogie Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Na 3x een popup te hebben gehad bij het inloggen op de Amex site, heb ik dan nu een officiële uitnodiging voor Centurion ontvangen per e-mail. Very excited!
     
  4. TechGlide

    TechGlide Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Wat zijn je overwegingen om voor Centurion te gaan?
     
  5. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Ja, ben ook benieuwd. Zelf ook meerdere keren een persoonlijke mail ontvangen maar de 4k start fee + de jaarlijkse 4k fee vind ik iets te veel. Als het enkel de jaarlijkse kosten waren, had ik het wellicht gedaan maar dan ook nog eens 4k aan registratiekosten..
     
  6. Wogie

    Wogie Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Voornamelijk:
    * een vast persoon /team die je helpt bij boekingen van vluchten en verblijven (ik reis regelmatig)
    * Ziggodome business lounge + Afas vip + Carré loge voor netwerken en plezier
    * Chef's menu (makkelijker ergens kunnen eten waar een lange wachtlijst bestaat)
    * de upgrade mogelijkheden van hotelketens bij het maken van je boeking en niet bij het inchecken (Hilton Diamond is wel erg nice).

    Het is een boel geld, maar denk wel dat de service en alle extra's wat je met Centurion kan ervaren, veel goed zal maken.
     
    ppt vindt dit leuk.
  7. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    469
    Trofeepunten:
    63
    Ik vraag mij af of er Amex medewerkers meelezen op dit forum. Als ik zie hoeveel mensen best Centurion willen worden zodra ze de 4k entree fee afschaffen zou ik dat serieus overwegen als ik Amex was. Dan gooi je eventueel de jaarbijdrage naar 5k maar krijg je wel meer leden die een hogere revenue opleveren.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  8. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    De Hilton Diamond status is niet echt iets waard aangezien iedereen en zijn oma inmiddels Diamond is. Als ze Marriott Titanium of Platinum hadden gegeven was het nog wel wat geweest.

    Restaurant reserveringen via Centurion is een van de grootste letdowns die je kan meemaken. Ze kunnen echt helemaal niets voor je regelen eigenlijk wat je zelf niet kan doormiddel van een telefoontje wat geen 10-15 minuten duurt met het centurion team.

    En het persoonlijke team is meer een liability dan een benefit.

    Dat is mijn ongezouten mening over de staat van Centurion op het moment haha, doe er mee wat je wilt maar voor 7k extra kan je enorm veel leukere dingen doen dan een zwarte platinum nemen.
     
    coenvh, Bjorn en Ruut vinden dit leuk.
  9. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Met een Amerikaans visum kan je de kaart nemen.
     
  10. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    944
    Trofeepunten:
    143
    Denk niet dat ze dat gaan doen.
    Ze moeten het toch nog een soort van exclusief houden.

    Veel vermogende mensen boeit de bijdrage niet, terwijl ik miljonairs ken die Easyjet boeken of NS 2e-klas reizen en geen eens een Amex gold zouden aanschaffen...
     
    Vliegende_Keep en Wogie vinden dit leuk.
  11. Wogie

    Wogie Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    eens, dat ook dat ze het enigzins exclusief willen houden en denk nu al wel uitzonderingen maken.
     

Deel Deze Pagina