Inderdaad 3000 per jaar + 3000 bij de aanvraag.
Verzekering is uitgebreider dan bij Platinum, denk aan €15.000 per reis i.p.v. de €10.000 bij Platinum voor het annuleringsdeel van de verzekeringen. Maar ja, als je dat niet uit geeft aan reizen, gaat het je weinig brengen.
Privium + met partnerkaart, maar dan is het wel handig dat je veel vliegt. Voorzover ik weet heeft Platinum niet de partnerkaart.
Hotel status kan een voordeel zijn, zelf ben ik al jaren Diamond bij Hilton, dus dat hielp niet. Wel handig de extra voordelen van het Hotels&Resorts programma (t.o.v. Platinum).
Verder handig bij reserveringen bij restaurants met voordelen, feestjes etc.
B.v. als je Ilse de Lange leuk vindt: Over een paar weken een gratis presenstatie van nieuwe CD met optreden, meet/greet etc.
Er zijn dit jaar wat Rembrandt dingen geweest, musicals etc. vorig jaar vip-party lxry-fair, Schaap/Citroen horloge fair. Als je aan alles mee doet dan is die 3000 euro een schijntje.
Voor mij is de RM het belangrijkste: zij bespaart mij ruim meer dan €3000 per jaar alleen al doordat ze hotelaanbiedingen hebben die je zelf niet kan bereiken (ook platinum niet) en de tijd die ik niet in uitzoekwerk hoef te steken.
Wat ik belangrijk vind is dat de lijnen vooral korter zijn: 1 aanspreekpunt die weet wat je voorkeuren zijn, niet steeds moeten uitleggen etc. Pro-actieve benadering.
Maar voor iedereen geldt dat je zelf de afweging moet maken. Ik snap dus dat Alfa_x de kaart weer opgezegd heeft ondanks dat ik het niet eens ben met het 'voor 3000 per jaar kan je ook gewoon elke keer een iets betere kamer boeken'. Maar dat kan ook komen omdat ik 2-3 nachten per week in een hotel slaap.
Klik om te vergroten...