British Airways: Executive Club

Discussie in 'oneworld' gestart door kevin990, 25 jul 2015.

  1. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Oops sorry. Lekker bezig dat met de Avios. Ga je die auto ook echt gebruiken?
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Denk het niet. Hangt er een beetje vanaf of het een leuke auto is om een weekend mee op pad te gaan. Ik kwam er achter dat de actie te combineren is met de "long weekend" actie. Daarbij krijg je in ieder geval 2.000 Avios extra, maar 9.000 voor de eerste boeking.

    Daarnaast verloten ze 1.000.000 Avios over een huurder. En nog eens 9.000.000 avios verdelen ze over de mensen die dit weekend boeken. Ik heb geen idee hoeveel mensen er meedoen aan zo'n actie.

    Kortom, voor € 103,00 krijg ik in het slechtste geval:
    - 5.000 black friday avios;
    - 2.000 long weekend avios;
    - 1.000 avios i.v.m. die 9 mio avios die ze verdelen.

    Dat is niet zo'n heel goede deal, maar ook niet super slecht.

    Maar als het meezit krijg ik dus:
    - 5.000 black friday;
    - 9.000 long weekend;
    - Weet ik hoeveel avios als er slechts weinig boekingen zijn. Bij 1000 boekingen toch nog eens 9.000 avios extra.

    Een beetje een gok dus, maar dat is op zich wel leuk.
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  3. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43

    Hmm ben benieuwd of die "dubbel" gaat werken gezien de volgende regel in de voorwaarden: "9. Offer may not be used in conjunction with any other coupon, promotion or frequent flyer points offer. Avis reserves the right to withdraw the offer at any time." Ik help het je hopen. Op zich natuurlijk wel een leuke gok :)
     
    jongesander vindt dit leuk.
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Jep, maar in de "black friday" voorwaarden stond dan weer dit:

    "10. The only promotion that can be used in conjunction with this offer is the current promotion of 2,000 Avios for November and December and the 9,000 Avios promotion for the November and December long weekends. Offer may not be used in conjunction with any other coupon, promotion or frequent flyer points offer. Conjunctive or concurrent rentals will not qualify, in these circumstances only the first rental to be completed will qualify. Avis reserves the right to withdraw the offer at any time."
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  5. Yoran Wijkstra

    Yoran Wijkstra Blue Tier Medewerker

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Bij de vorige actie heb ik ook de avios via Groupon aangeschaft en deze via avios.com naar BA overgeschreven. Bij avios.com een fake adres ingegeven. Let er wel op dat beide adressen (zowel als bij avios.com en bij BAEC) overeen moeten komen, anders lukt de overschrijving tussen beide accounts niet. Momenteel heb ik dus een adres in UK volgens mijn gegevens bij BA..
     
  6. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Neem aan dat je je adres van BAEC kan veranderen, heb net een adres aangemaakt bij Avios. Wordt wel weer lastig met mijn household account pffffff. Wat een hobbie
     
  7. Yoran Wijkstra

    Yoran Wijkstra Blue Tier Medewerker

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Jazeker, adres van BAEC kan je aanpassen naar adres in UK. Alleen kan je niet gelijk terug aanpassen naar je adres in Nederland. Maar ik durf je niet te zeggen in hoeverre dit een probleem zal zijn..!
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben ondertussen BA Gold geworden, maar de teller van m'n tier point jaar stond even snel weer op nul. Net op tijd gekwalificeerd dus. De eerste 10 TP zijn alweer binnen, nog maar 1490 te gaan :)

    BA was trouwens wel snel met opsturen van de Gold kit, lag vandaag in de brievenbus. Ik ben plannen aan het maken om volgend jaar weer Gold te behalen, ik weet alleen niet of het even "goedkoop" zal lukken als dit jaar. Binnenkort meer in een artikel op de front page.
     
    Goffe de Boer, lloydje33 en JustinCase vinden dit leuk.
  9. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Best verslavend eigenlijk hé ;-)
     
    lloydje33 en Lionell vinden dit leuk.
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik vrees dat daar geen medicijn tegen bestaat :D
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  11. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Een goede therapeut wel: Mr. Salmon of Mr. J. Daniëls.
     
  12. Yoran Wijkstra

    Yoran Wijkstra Blue Tier Medewerker

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Momenteel kan je een retour boeken met Srilankan Airlines van DOH via CMB naar PEK/ PVG/ HKG/ SIN and more rond € 800,- Zit er sterk over na te denken om een dergelijke route te boeken om zo een goed begin te maken richting mijn eerste status niveau. Afhankelijk van bestemming levert het zo'n 560 TP op. Positioneren met BA/QR naar DOH levert je nog meer TP op. Je zou ervoor kunnen kiezen om visum aan te vragen in China, maar je kan ook een daytrip (aantal dagen natuurlijk naar wens in te vullen) naar Hongkong maken met CX voor nog meer TP.
     
    lloydje33, tjappie en Lionell vinden dit leuk.
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Check vanmiddag ook de InsideDeals editie van deze week met een aantal interessante OneWorld fares ;)
     
    lloydje33, JustinCase en Yoran Wijkstra vinden dit leuk.
  14. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Zijn er meer mensen die van de BA promo gebruik hebben gemaakt om 4,500 BA avios te ontvangen bij het aanmaken van een account in oktober/november?

    Zie link: https://www.britishairways.com/de-d...fer&kmtag=c&ban=||BC|3|CTA1|||||||||L2|||||||

    Gezien ik een Duits adres heb, heb ik mij aangemeld voor de promotie. Echter zijn mijn punten nog niet bijgeschreven. Zijn er meer mensen die gebruik hebben gemaakt van de actie die al wel 4,500 avios hebben ontvangen?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Kent iemand deze site? https://baredemptionfinder.com/
    Ik kwam hem daarnet toevallig tegen, lijkt redelijk werken maar enkel voor BA vluchten, niet voor partner airlines binnen OneWorld.
     
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg vandaag m'n BA silver kaart binnen met de post, zijn ze ook snel mee aangezien ik ondertussen al gold ben :D
     
    Yoran Wijkstra en lloydje33 vinden dit leuk.
  17. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik zal morgenochtend ook nog even een artikeltje op de frontpage zetten, maar omdat beschikbaarheid beperkt kan zijn: er is momenteel weer een 25% korting actie bij Iberia op business class award tickets naar bepaalde routes. Onder andere Boston en Chicago voor slechts 25.5/K avios. Werkte gister bij mij nog niet in de online boekingstool, zal straks nog eens proberen.
     
    lloydje33 en Lionell vinden dit leuk.
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
  19. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Iemand een tip met het combinen van je BA avios naar IB? Zowel bij mij als mijn partner laat hij het niet toe. Ik las iets dat je avios al op je IB account moest hebben, kan dat het zijn? De accounts van IB zijn nooit gebruikt maar wel in 2015 al aangemaakt.
     
  20. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Toevallig nog een paar Le Club Accor punten staan? Die kun je eenvoudig naar Iberia moven.
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina