Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    De GWK Firs/Business op lounge op BOM heeft echt indruk op mij gemaakt. Veel zit gelegenheden, prima eten en een goede (cocktail) bar. Het hele vliegveld was voor mij overigens een aangename verrassing.

    IMG_5025.jpg IMG_5027.jpg IMG_5029.jpg IMG_5033.jpg IMG_5041.jpg
     
    RSC09, Valentijn en jongesander vinden dit leuk.
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb andere ervaringen. In Dxb moest ik verplicht naar de KLM lounge ipv de Air France lounge toen ik vloog met KLM. Bij air france wilden ze mij er niet inlaten. Toen ik besloot te gaan douchen (wat KLM niet heeft) kon ik bij Air france douchen, maar daarna niet verder de lounge in
     
  3. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    In BKK vorige week ook lekker lounge hoppen:

    - Eva Air Lounge
    - Thai Royal Orchid Lounge
    - Thai Silk Lounge

    Overal maar iets van 30 minuten.
     
  4. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Dan is waarschijnlijk bij Skyteam de lounge policy anders! Ik vlieg niet zoveel met Skyteam en als ik dat doe, is er maar 1 lounge beschikbaar, dus daar heb ik het nooit mee kunnen proberen! Met OneWorld of StarAlliance gelukkig nog nooit problemen gehad :)
     
  5. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Die kwam voor mij ook als een grote verrassing! Na een paar terrorvliegvelden in India was dat echt een verademing. En Lagavulin 16 en Talisker 10 bij de bar :D!
     
    Lionell en Basjep vinden dit leuk.
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik lees nu trouwens op de site van AA dat de (alcoholische) drankjes in de Admirals Lounge vanaf heden gratis zijn, zowel voor binnenlandse als buitenlandse vluchten.
     
  7. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Joepie! Heb je een linkje? Kan het zo snel niet vinden... Ben benieuwd of het dan 'echt' gratis is, of nog steeds 2 bonnetjes per persoon en betalen voor alles wat ze 'premium' vinden :rolleyes:.
     
  8. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
  9. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Kleine nuance: niet alle drankjes ;):(. Beetje vals alarm mijnerzijds waarschijnlijk.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2015
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Mag officieel niet. Welke lounge is beter?
     
  11. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Het lijkt er wel op dat het 'bonnetjessysteem' eruit gaat. Dat zou leuk zijn, ben heel benieuwd! Ik ben de komende weken niet meer in de VS, maar er zijn hier volgens mij genoeg forumleden die daarover een update kunnen geven de komende tijd ;)
     
    DirkOnTour en jongesander vinden dit leuk.
  12. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Eind november ga ik het in ieder geval testen!
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  13. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ben dus alleen in de KLM lounge geweest want de douche van de AF lounge zit naast de registratie desk. De douche was ook zo goor en slecht onderhouden dat ik eigenlijk gelijk niet meer wilde douchen. Hierover ook een klacht ingediend samen met de niet werkende IFE tijdens de vlucht.
    De klm lounge is klein maar opzicht wel een leuk aanbod f&b. Wc's ook viezig
     
  14. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Mijn vader had trouwens een keer dat die helemaal niet naar 1 van beide lounges kon, maar naar een marhaba lounge werd gestuurd...
     
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vooral die Lagavulin is héérlijk! Heb ik leren kennen in Hilton Liverpool One en sindsdien een van mijn favorieten!
     
    WorldTraveller, Basjep en Valentijn vinden dit leuk.
  16. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Zijn er nog tips voor skyteam lounge op ICN? Loungebuddy werkt niet meer goed op mijn telefoon
     
  17. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik kwam er achter dat je bij AA als domestic first passagier geen loungetoegang hebt, ongeacht status. Enige uitzondering hierop is als je een tussenstop hebt op een Internationale vlucht, die op zijn laatst om zes uur de volgende dag vertrekt.

    Ik reis van Dub-lhr-sfo-phx-hnl-phx-jfk-lhr-dub. Ik kom vrijdags ('s avonds) aan op SFO en ga zaterdags ('s morgens) door via Phx naar hnl. In mijn ogen geen loungetoegang dus.

    Nu had ik tot nu toe in gedachten om in de lounge te ontbijten op SFO, en overweeg een daypass te kopen (op phx ook nog een tussenstop van 3 uren).

    Voor de vlucht van HNL naar PHX ben ik voornemens te laten schieten, met priority check in en security probeer ik gewoon 1,5 uur voor de vlucht te komen (als dit niet kan hoor ik het graag!)

    Wat vinden jullie, is dit die 50 dollar waard? De betreffende lounges krijgen niet een hele hoge beoordeling op Loungebuddy.
     
  18. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Dat klopt, dat is dan weer een voordeel van BA t.o.v. AA, wij konden de lounge wel in, althans pas op de terugweg want op de heenweg kregen we net te laat onze silver status. Zelf persoonlijk gezien de lounge van PHX denk ik niet dat het de 50 dollar waard is, althans als je in SFO in de nacht in de lounge kan zitten voor die 50 dollar dan is het al wat anders, maar lijkt me niet dat die in de nacht geopend zijn. Op PHX hebben wij ontbeten bij Matts breakfast oid, prima eten en voor airport begrippen niet al te duur zeker geen 50 dollar :p. HNL heb ik geen ervaring mee, wij vlogen terug van Maui, maar voor een kleine visit lijkt mij dat zeer zeker geen 50 dollar waard.
     
    jongesander vindt dit leuk.
  19. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Sinds afgelopen week heb ik (eindelijk) een privium plus lidmaatschap.

    Heeft iemand hier ervaring(en) met de privium lounge en of de voorkeur is voor de privium of de KLM Crown lounges op schiphol?
     
    Basjep vindt dit leuk.
  20. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Eten is beter in de privium lounge. Vind het alleen jammer dat je geen directe toegang naar airside meer hebt vanuit de lounge. Daarnaast is de privium lounge niet op zaterdag open en dat is een dag waarop ik regelmatig vertrek. Zit er zelf aan te denken om over te stappen naar privium basis.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2015
    Denzi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina