BC error ICN, HKG, TYO

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door ErikBenjamin, 9 dec 2016.

  1. pieter-sa

    pieter-sa Newbie

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Your reservation is booked and confirmed. There is no need to call us to reconfirm this reservation.
    E-ticket: This email can be used as an E-ticket.
    Ticket # begint met 555
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Voila, uw antwoord!
     
  3. pieter-sa

    pieter-sa Newbie

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Wil me nog niet rijk rekenen of kan dit niet meer fout gaan?
     
  4. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    En toch kan het dan nog steeds worden geannuleerd, het zou voor mij niet de eerste keer zijn (heb zelf trouwens een trip naar Hong Kong geboekt gisteren via deze constructie; heb ook tickets enzo op 055-stock). Maarja het is natuurlijk niet zo gek als dit uiteindelijk wordt gecanceld. Het lijkt nogal uit de hand te lopen anders, omdat er erg veel geboekt lijkt te zijn op basis van wat ik lees op de fora.

    Maargoed, de spanning is leuk. Dit is het spel! Maar word niet boos als het uiteindelijk niet door blijkt te gaan ;-).
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2016
    pieter-sa en FlyingFonz vinden dit leuk.
  5. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
  6. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Waar kon je die nog boeken?
     
  7. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Skyscanner.de -> eBookers.de
    Wel met aangepaste data. Begin juni naar Sao Paulo en in september naar Tokio.

    De betaling verloopt overigens direct aan Alitalia. Ik weet niet of dat positief of negatief is.
     
    Ottorockit vindt dit leuk.
  8. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Lijkt inderdaad ineens weer te werken....
     
  9. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
  10. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb ook deze geboekt, een weekeindje in februari en een weekeindje in juni, eens zien of het blijft.
     
    Ottorockit en Lionell vinden dit leuk.
  11. Roog

    Roog Newbie

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb de volgende zojuist nog geboekt (Seoul en Chile).

    Nu snel tas pakken en vanmiddag op de vlucht naar BKK! Zie over 2 weken hoe het er allemaal voor staat ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
  13. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    HU?
     
  14. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    Langzaam begint het...
    Ik kan mijn boeking niet openen op de ANA website, en in de KLM app zie ik "4C economy". Vanochtend was het nog "4C business"
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Bij mij alles nog OK in de trips overviews bij luchtvaartmaatschapijen, echter nog geen payment/reservering van mijn CC af. Iemand anders die hetzelfde heeft? Boeking was bij Ebookers UK.
     
  16. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Bij mij zijn ze ook aan de itinerary aan het knutselen: ze hebben een segement FCO-FLR en een segment FLR-MXP eruit geknipt. Op zich geen probleem, die stukken waren in Y geboekt en zouden samen niet meer dan 1000 miles opleveren. Maar er zal vast nog wel meer veranderen...

    @thomassmit Bij mij was de reservering op mijn cc direct zichtbaar. Waarbij de ticketprijs direct aan Alitalia wordt geboekt en de servicekosten van eBookers (DE) apart in rekening werden gebracht.
     
  17. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Krijg je bluebiz punten op een ticket uitgegeven door bijvoorbeeld eBookers DE of UK?
     
  18. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Ik kan bij KLM.com gewoon mijn BlueBizz nummer opgeven. Gebaseerd op onderstaande tabel zou ik meer BlueBizz credits ontvangen voor mijn KLM en Alitalia vlucht dan de basefare van mijn ticket. Lijkt me daarom ook onwaarschijnlijk dat ik ze ga krijgen.

    https://www.klm.com/travel/nl_nl/business/jsme/earning/incentive_scheme/index.htm
     
  19. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Punt van BlueBiz is meestal dat het lang duurt voor ze binnen zijn, of je KLM eerst moet bellen voor ze toegevoegd worden. Hoewel het tot nu toe wel goed is gegaan hier als je direct bij het boeken de code invoert. Je hoort ze overigens wel gewoon te krijgen.

    Ik heb op dit moment nog geen wijzigingen in mijn reisschema, ben benieuwd hoe lang dat nog duurt. Iemand enig idee hoe lang ze nog wijzigingen kunnen doorvoeren? Of kan dat gewoon onbeperkt?
     
  20. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik moet zeggen dat ik dit met normale/legitieme boekingen ook wel eens heb gehad in de app... Still, fingers crossed :).
     

Deel Deze Pagina