BC error ICN, HKG, TYO

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door ErikBenjamin, 9 dec 2016.

1. Heidi

Heidi Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
  2. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    318
    Trofeepunten:
    63
    Nou, zojuist nog geboekt voor DUS-JFK-FLR voor Jan en DUS-LAX-FLR voor Feb op ebookers.. in de BC met deels 747 en A380... ben benieuwd of het doorgaat.:D prijs was trouwens 775 Britse ponden per trip pp..

3. CosmicGirl

CosmicGirl Newbie

Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    13
    Het jammere is dat we onzelf eigenlijk tegenwerken, want hoe meer er geboekt is, hoe kleiner de kans dat er gevlogen wordt. Er zijn twee standpunten: als iedereen braaf maar één ticket had geboekt dan was de schade misschien maar 20% van wat ze nu is, maar hoe meer tickets je hebt, hoe groter jouw kans dan weer dat er ééntje doorheen komt. In dat opzicht zou het misschien beter geweest zijn als mensen maar één itin hadden geboekt die ze ook echt zeker zouden vliegen, ipv 10 itins waarvan ze er 9 zullen annuleren.

4. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    318
    Trofeepunten:
    63
    True point! Ik dacht idd het 2e, dus meerdere tickets met andere bestemmingen boeken, dat je dan meer kans hebt dat er 1 doorgaat..

5. morra

morra Newbie

Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Uit egoïstisch oogpunt had ik stiekem ook gehoopt dat de deal binnen een paar uurtjes gone was. Ondertussen lijkt me de kans dat dit feestje doorgaat echt minimaal..

6. CosmicGirl

CosmicGirl Newbie

Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    13
    Heeft de EU hier regelgeving over trouwens? Onder 261 is het allemaal een beetje grijs gebied. Het zou geen cancellation zijn, want de vluchten gaan in principe wel. En een denied boarding meer dan 2 weken voor vertrek lijkt me ook sterk. Wat wel nog zou kunnen is een downgrade en dan krijg je de discussie onder welke afstand het valt: FLR-DUS of het gehele plaatje. Of een reroute FLR-FCO-DUS oid?

7. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    De blogs kennen inmiddels ook de VS/Africa constructie.

DirkOnTour vindt dit leuk.
  8. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    633
    Trofeepunten:
    348
    Na veel puzzelen of twijfelen toch maar een ticket geboekt.
    IF01.JPG
    München naar Doha met A350 van Qatar

FlyRicky, jongesander en Lionell vinden dit leuk.
  9. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    318
    Trofeepunten:
    63
    Mijn trip DUS-AMS-LAX-CDG- FLR voor Feb is inmiddels bevestigd :) staat nu ook bij KLM app erbij onder 'Mijn reizen' en de stoelen in de business class zijn ook al gereserveerd. Lijkt me sterk dat ze dit nog gaan terugdraaien :D ow ja, en 21K FB miles...

Laatst bewerkt: 11 dec 2016
  10. jeroen100

jeroen100 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik help het je hopen maar gebaseerd op wat ik de afgelopen 24 uur gelezen heb acht ik de kans dat je boeking geannuleerd wordt op circa 99.99%

11. Nvgfocus

Nvgfocus Silver Member

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Volgende gevonden:

Via expedia.co.uk

Dus-sez (via Muc en Doh) 21/09/2017
    Sez-flr (via auh, fco) 24/09/2017

474 pond

12. Nvgfocus

Nvgfocus Silver Member

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Kan iemand me helpen met een trip naar Mexico of eventueel een land in de buurt voor deze maand? Ideaal vertrek tond 20e en terug einde jaar? Kan niks vinden, maar misschien valt dit er niet onder

13. Maan

Maan Guest

Als je deze maand op vakantie wilt zou ik een gewone fare boeken, deze wordt toch wel gecancelled door het aantal boekingen.

14. Ottorockit

Ottorockit Blue Tier

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    TXL-ler vindt dit leuk.
  15. Nvgfocus

Nvgfocus Silver Member

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63

Het zou leuk zijn als ik dan ga om wat vrienden te bezoeken, maar het hoeft niet :)

16. Geel

Geel Blue Tier

Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Als je denkt dat dit niet heel veel geld gaat kosten voor AZ is dat erg naïef.

Ten eerste heel veel code share vluchten. Daar moet AZ gewoon voor gaan betalen mochten ze doorgaan.

Vluchten zitten geheel vol met mensen die deze deal geboekt hebben. beschikbaarheid is dramatisch. Kortom je kan geen normale klanten meer meenemen die 4-10x meer betalen voor die stoelen.

Kortom miljoenen verlies.

Flying doc vindt dit leuk.
  17. Ottorockit

Ottorockit Blue Tier

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    De mensen op fora als FT zitten etc zijn 0,0001% van de mensen die vliegen. ;-)

Tevens bedenk dat het allemaal vluchten zijn vanaf 1 a 2 specifieke luchthavens, bijna niemand heeft zin zo'n ommetje te maken ;-)

Kortom, zo'n vaart met enorme verliezen zal het niet lopen en dat meteen alle beschikbaarheid opgeslokt kan zijn door wat vliegfreaks als wij..... we wish :)

18. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Op UX-stock geef ik het nog wel een kans hoor.

19. pieter-sa

pieter-sa Newbie

Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Geboekt dus-scl-flr, we gaan het zien! Volgens mail, booked en confirmed. Mail can be used as eticket?!

20. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Wat staat er in de mail?

Deel Deze Pagina