Heeft iemand wellicht een code voor een AwardWallet Plus? De mijne verloopt binnenkort. Of misschien iemand die voor de eerste keer wil upgraden heb ik deze coupon beschikbaar: free-vkplvw
Helaas ben ik nog steeds helemaal uitgedeeld, ik wacht tot ik weer een aantal referrals binnen heb zodat ik upgrade coupons verdien.
Het is nu echt zover, mijn Plus verloopt morgen... iemand nog een code voor mij voor AwardWallet Plus? Mocht je nog geen lid zijn van AwardWallet dan kan ik je referren: https://AwardWallet.com/?refCode=fqfjlbmnht
Afgelopen week ook gewoon $ 5 betaald voor 6 maanden. Vroeger was het 10 dollar per half jaar als ik me niet vergis. Je kan bij AW trouwens ook de punten die je hebt verdiend met referrals omzetten naar loyalty punten. Gisteren 1000 AW punten omgezet naar 2000 Hilton punten, beste conversie rate die ze hadden. Het duurde nog geen 24u en de punten stonden al in m'n Hilton account.
Zag ik toevallig ook deze week. Ook een goed middel om de account(s) actief te houden als ze enige tijd niet zijn gebruikt. Dus ik wissel ze nog even niet in.
Zoals op onze frontpage te lezen is gaat de prijs van Awardwallet fors omhoog! Ik heb gisteren mijn account verlengd door 1 jaar voor 10 dollar.
Het duurt sowieso even voor ze verschijnen. Ik forceer het meestal door na een paar uur manueel m'n Hilton account te laten synchroniseren in AwardWallet. Werkt altijd.
Heb ik geprobeerd maar ik krijg alleen mijn vluchten en Accor reserveringen. Misschien omdat ik geen AW plus heb?
Dat zou in theorie geen verschil mogen maken, tenminste als ik de lijst qua features tussen de gratis en Plus versies vergelijk. En als je probeert om hem manueel toe te voegen, wil dat wel?
Hoe houden jullie je Awardwallet een beetje schoon met al die vluchtwijzigingen etc. de afgelopen tijd? Het is bij mij momenteel een grote chaos, sommige legs staan nu 3 verschillende vluchten met verschillen tijden. Ik kan dat uiteraard allemaal handmatig verwijderen maar ik blijf dan bezig, is het een kwestie van de oude vluchten uit je Gmail verwijderen dat AW het dan vanzelf weer aanpast?
Op welke waarde zetten jullie de FB miles en MR's? Op de standaar die AwardWallet erin zet? (en is er een mogelijkheid deze op EURO te zetten i.p.v. USD?) BVD!
Ik ben hier eigenlijk ook nog wel benieuwd naar. AwardWallet rekent vooral met de US waarde en die is voor ons behoorlijk overvalued.