Hebben meer mensen hier het probleem dat awarwallet je FB account pas kan uitlezen nadat je de "ik ben geen robot" vragen hebt beantwoord? Iemand een idee of hier iets aan te doen is?
Als je al een Plus account hebt gehad vermoed ik van niet. Anders zou het denk ik niet 'first time user' heten..
Ik heb momenteel 6 upgrade codes uit de delen, met deze kan iedereen upgraden naar een Plus account voor 6 maanden. De eerste 6 mensen die mij een PM sturen, krijgen er eentje toegestuurd!
Ik heb nog een aantal "Free upgrade coupons for first time users" dus mensen die intresse hebben bij deze de code: free-eugwhz
Jammer... Ik heb nog een maandje met Plus, dus hopelijk is er iemand in de tussentijd die mij kan helpen.
Door nieuwe gebruikers te laten registreren via jouw Awardwallet sign up link. Per 5 nieuwe gebruikers, krijg je een upgrade coupon naar Plus.
Alle code die beginnen met "free" zijn voor first time users, daar kan je geen bestaande accounts mee upgraden naar een Plus account.
Ah, het staat er inderdaad bij: alleen voor first time users... Anyway, als je een nieuwe AwardWallet user bent kun je dus met free-ovktdu upgraden! (Ik weet oprecht niet of ik er zelf iets mee win eigenlijk)
Hoe meer free codes je uitdeelt en mensen er gebruik van maken, dan krijg je Plus upgrade coupons in de plaats als er minstens 5 mensen hebben geregistreerd met jouw code.