Update: alle upgrade codes zijn uitgedeeld! Ik heb dit nu ook vermeld bovenaan het artikel, binnenkort weer een aantal codes beschikbaar
SQ staat bij mij blijkbaar ook met een foutmelding. Ik heb het forum van AW gecheckt maar kan niet zo direct iets erover terugvinden.
Hi, Hierbij 2 AwardWallet+ Upgrades: Invite-188073-SXCXL & Invite-188073-APBUJ Voor nieuwe gebruikers: free-lemqsz Have fun!
Ik heb weer 5 upgrades naar AwardWallet Plus uit te delen, hoe krijg je er eentje? Héél simpel, de eerste 5 mensen die me een PM sturen krijgen een code toegestuurd!
Helaas ben ik voorlopig uitgedeeld, moest weer ff wat nieuwe mensen ronselen en dan heb ik er weer 5 om uit te delen
Help. Klinkt een beetje blond maar ik kan op award wallet nergens vinden waar je de upgrade code kan invoeren alleen de betaalde versie. Advies is welkom.
Ik heb nog 4 upgrade coupons voor " first time users " voor AwardWallet. Mocht je interesse hebben, stuur maar een PM.
Ik zat laatst ook te zoeken, maar je moet het drop-down menu in je profielbutton hebben, naast je naam. Daar staat als het goed is het 'Upgrade using a coupon'.