American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

  1. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    In de mail ontvangen? Zelf nog niks gezien in de app zelfs.. Ben benieuwd!
     
  2. rhw

    rhw Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    18
    Ik kreeg ook de 2x 5 euro korting mail en heb mijn Nederlandse Gold card geregistreerd. Ik ben echter in Canada en in de voorwaarden staat dat het alleen op uitgaven in euro van toepassing is.
    Heeft iemand hier nog een idee om creatief van deze promotie gebruik te maken vanuit een niet-euroland? D.w.z. Nederlandse/Europese webshops of apps die betalen met Amex via Apple Pay ondersteunen en iets verkopen dat ik bv later kan gebruiken als ik weer in Nederland ben, bv cadeaukaarten of beltegoed?
     
  3. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.117
    Leuk Bevonden:
    949
    Trofeepunten:
    143
    Nog niets ontvangen hier...
     
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Bol com?
     
  5. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Ik heb de mail wel ontvangen, de link hangt aan een bepaalde kaart, er viel voor mij iig niets te kiezen of wijzigen. Wat de reden is dat de een er wel een krijgt en de ander niet? Geen idee. Misschien komt het nog.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  6. rhw

    rhw Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    18
    Daar dacht ik ook als eerste aan maar bol.com lijkt geen Apple Pay te accepteren. Cadeaukaarten kun je zelfs alleen met iDeal afrekenen.

    Nu ik de voorwaarden nog eens doorlees zie ik toch ook iets over valutakoers dus ik denk dat het toch ook moet werken als ik hier lokaal iets betaal in Canadese dollars. Ik ga het proberen, als het niet werkt ben ik een paar dubbeltjes aan koersopslag kwijt, dat overleef ik wel ;-)
     
  7. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Dit hebben wij eerder dit jaar ook al gehad, was toen met winkelen bij bol.com. Sommige mensen ontvingen wel de email en de andere niet. Toen was ik ook niet de doelgroep, maar had wel de "juiste" kaart voorwaarden. Als je naar de klantenservice belt, dan krijg je gewoon de actie maar ze melden het niet proactief werd toen gezegd.
     
  8. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Vandaag in de app aankondiging van Dutch Open. 2 gratis tickets en de rest met 30% korting. Aanmelden op 2 juli vanaf 9.00
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  9. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb de FB Gold en heb toen via het reguliere aanmeldformulier online een AMEX Platinum aangevraagd. De 20k MR krijg je toch niet als je via referral doet, dus vandaar via het reguliere formulier gedaan, maar wel de 50% korting (er wordt nu elke maand 29,50 ongeveer afgeschreven t.o.v. 59,-). Mijn FB Gold ga ik volgende maand opzeggen.

    In het formulier staat 'Ben je al in het bezit van een AMEX Kaart' en toen had ik 'nee' aangeklikt, aangezien ik in het bezit was van een Flying Blue Amex Kaart. Na +- 10 dagen de kaart binnen, gelinkt aan mijn bestaande AMEX account en heb nu beide kaarten erin staan. En de korting loopt. :)
     
    VinceG en Ruut vinden dit leuk.
  10. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Heb je toevallig gebeld en antwoord gekregen? Ik vraag mij namelijk precies hetzelfde af.

    Ook vraag ik mij af wie als gezinsleden wordt gezien - stel ik boek een reis voor mij en mijn vader (ik ben in het bezit van een Platinum kaart, mijn vader geen), is hij dan ook verzekerd? Als ik op het zelfde huisadres woon?

    Anders bel ik er zelf even over, alleen wil over verzekeringskwesties eigenlijk altijd bevestiging op mail. Voordat je straks krijgt 'oh nee u bent verkeerd ingelicht dan door een medewerker'...
     
  11. pw1979

    pw1979 Blue Tier

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    498
    Trofeepunten:
    63
    Tot nu toe geen doorslaand succes met Platinum

    - Avis zegt dat mijn status is geupdate, maar ik zie niks
    - Radisson heeft een account aangemaakt, waar ik niet in kom, en Radisson customer service ook niet. Da's nu 2 weken
    - Privium is overgeschreven en zij zeggen dat het restant is teruggestort, maar ik heb niks ontvangen

    Schiet allemaal wel lekker op zo.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  12. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    Hiervoor vandaag gebeld en de actie is alleen voor mensen die nog geen gebruik maken van Apple Pay. Echter is dit helemaal duidelijk uit de voorwaarden dus kreeg ik 5 euro gecrediteerd als gesture. Toch erg netjes ondanks dat de actie niet kon activeren.
     
  13. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Het is een ander nummer voor verzekeringsvragen, je komt namelijk uit bij de verzekeraar zelf ipv AMEX klantenservice. Goede ervaring mee tot nu toe qua vragen/uitleg.
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  14. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Platinum Metal kaartje gisteren in de bus, toch wel ff mooi!:)
     
  15. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Nu reizen weer langzaam opgang komt wil ik upgraden naar een AMEX Platinum. Als kaarthouder ontvang ik Privium Plus, maar als mijn partner ook gebruik wil maken van Privium is hij verplicht om via mij een extra platinum kaart aan te vragen? Hij heeft al een FB AMEX namelijk

     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  16. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.228
    Trofeepunten:
    508
    Ja dat klopt, maar als je nog geen platinum-partnerkaart hebt aangevraagd, kun je dat voor je partner dus gratis doen en krijg je zodoende ook het Privium partner lidmaatschap gratis.
     
    MVA20 en Bjorn vinden dit leuk.
  17. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Ah duidelijk! Meende dat dit vroeger anders was en dat partners geen platinum-partnerkaart nodig hadden om zich aan te melden voor Privum.

    Binnenkort maar eens doen dan
     
  18. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Ben benieuwd of je nog speciale korting krijgt. Zit er ook naar te kijken.
     
  19. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Eerste jaar is 50% korting (€ 29,25 per maand i.p.v. € 58,50).
     
  20. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Bij upgrade?:eek: Of ben je nieuwe klant?
     

Deel Deze Pagina