American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

1. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.267
    Trofeepunten:
    223
    * krijg ik nu ook die 60XP platinum bonus bijgeschreven, ook al heb ik in december mn 30 XP gold bonus gehad of moet ik wachten tot December?
    Die kreeg ik vorig jaar binnen 2 weken, dus onafhankelijk van de reguliere datum van bijschrijving.

FlyingBlob vindt dit leuk.
  2. Hahn

Hahn Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Hier dezelfde ervaring. Afgelopen januari een upgrade gedaan (naar aanleiding van de upgrade bonus van 100k miles). Toen kreeg ik vrij snel de 60xp bijgeschreven. Nu in april krijg ik bij de normale jaarlijkse verloopdatum van mijn kaart weer 60xp bijgeschreven. Dat was dan wel weer een verrassing, omdat ik dacht dat ik die pas volgend jaar na een jaar platinum zou krijgen.

FlyRemco vindt dit leuk.
  3. hellolaurent

hellolaurent Blue Tier

Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    28
    Volgens Doctor of Credit is er geen toegang tot LH lounges meer voor Platinum kaarthouders vanaf 1 oktober 2026

Lifeasemiel en FlyingNelus vinden dit leuk.
  4. Lifeasemiel

Lifeasemiel Newbie

Leuk Bevonden:
    69
    Trofeepunten:
    18
    Klopt staat nu ook in de Amex Experiences app bij tabje onbeperkte lounge toegang… ook nog een aanpassing voor Centurion Lounges:

Let op: vanaf 8 juli 2026 worden wijzigingen doorgevoerd in de Algemene Voorwaarden van Centurion Lounges in de Verenigde Staten en internationale luchthavens van Londen (LHR), Hong Kong, Tokio (HND), Melbourne en Sydney. Het aantal gratis gasten voor American Express Platinum kaarten wordt aangepast van 2 gasten naar 1 gast voor geselecteerde Centurion Lounges.
    Gasten dienen op dezelfde vlucht als de kaarthouder te reizen, en toegang tot de lounge tijdens een tussenstop is alleen toegestaan binnen 5 uur vóór uw aansluitende vlucht.

hellolaurent vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina