American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

1. FlyingNelus

FlyingNelus Blue Tier

Leuk Bevonden:
    166
    Trofeepunten:
    43
    Wellicht via de Experiences app?

2. finsdeflyer

finsdeflyer Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Ja, je kunt maar één keer per 6 maanden up- of downgraden + het staat ook in deze voorwaarden. Als nu via de website upgraden überhaupt al mogelijk zou zijn krijg je de bonus dus niet.

Thanks voor de heads-up in elk geval! Ik zat er al op te wachten.

3. finsdeflyer

finsdeflyer Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Leuk, even navragen wat mijn upgrade eligibility is (toevallig per vandaag). Wordt bij de afsluiting een prima standaardberichtje gestuurd, zie ik het voor m'n ogen gescrambled worden?? Vreemd.

Bijgevoegde bestanden:

4. Gill35

Gill35 Newbie

Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    3
    Zoals ik na uitzoekwerk en telefoontjes heb begrepen. Is dat je minimaal de kaart 6 maanden moet hebben om weer in aanmerking te komen voor een upgrade. Ik heb 16 december in mijn agenda gezet voor de FB kaart. De emails met reclame over upgrade bonus sturen ze aan iedereen, zo werd me verteld. Na 6 maanden is het dus kijken en wachten of er dan een interessante upgrade aanbieding langskomt.

5. ikverzinnogweliets

ikverzinnogweliets Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    8
    Is er iemand gelukt om met de Amex een reis te boeken op tui.nl?
    Ik lees Visa en MC sowieso, maar bij Amex kunnen extra kosten bijkomen, maar voor voor een reis van paar duizenden euro's en dus punten is dat het wel waard.

6. BartF

BartF Blue Tier

Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Vorig jaar had ik een enkeltje CUR-AMS nodig en die uiteindelijk via tui.be geboekt en betaald met amex. Via de .nl website kon dat toen niet. Zelfde prijs als op de .nl site

FlyingFonz, Ruut en ikverzinnogweliets vinden dit leuk.
  7. finsdeflyer

finsdeflyer Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Zo, afgelopen donderdag de upgrade naar Plat ingeschoten. Vrijdag in de middag stond de Platinum-kaart al in de Amex app en na opnieuw inloggen ook in de Experiences-app. Daarnaast is Priority Pass ook direct geüpdatet. Dit is nog nooit zo snel gegaan bij mij.

Heb na een eerdere downgrade nooit meer een factuur van Privium ontvangen; vraag me af of ik daar überhaupt nog iets aan door hoef te geven.

8. B_in_T

B_in_T Blue Tier

Leuk Bevonden:
    164
    Trofeepunten:
    43
    Hoe lang duurt het meestal voordat je de referral bonus krijgt? Vorige week dinsdag had een collega via mijn referral een kaart aangevraagd, maar zowel zij als ik hebben nog niets gezien/gehoord van amex. Ze had wel de bevestiging mail ontvangen dat zij de kaart had aangevraagd. Volgens mij kreeg ik bij eerdere referrals al na een dag of 2 de punten bijgeschreven, of is de herinnering aan zoveel punten zo mooi dat ik een valse herinnering heb aan de snelheid waarmee ik toen de punten kreeg?

9. Yuni

Yuni Newbie

Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    Bij mij was het 1 of 2 dagen nadat diegene die ik had aangemeld een goedkeuringsbericht op de aanvraag had ontvangen.

10. Dennisfr1993

Dennisfr1993 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Voor de mensen die graag bij Albert heijn boodschappen doen. Bij woolsocks kan je nu met een creditcard (AMEX) AH vouchers kopen van 25/50/75/100 met 2,5% cashback

ikverzinnogweliets vindt dit leuk.
  11. hellolaurent

hellolaurent Newbie

Leuk Bevonden:
    26
    Trofeepunten:
    18
    Hoe werkt et om met een Amex te betalen? Ik zie alleen iDeal, Visa en Mastercard als betaalmethoden

OutintheBlue en Dennisfr1993 vinden dit leuk.
  12. Dennisfr1993

Dennisfr1993 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Ik kan kiezen voor card en daar staat AMEX bij

Bijgevoegde bestanden:

13. OutintheBlue

OutintheBlue Newbie

Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    8
    Thanks voor de tip. Indirect eindelijk Amex (en dus punten) bij de Appie met ook nog 2,5% korting

FlyingFonz en Dennisfr1993 vinden dit leuk.
  14. hellolaurent

hellolaurent Newbie

Leuk Bevonden:
    26
    Trofeepunten:
    18
    Het werkt alléen in de app, niet op de desktop website zie ik. Bedankt voor de tip

Dennisfr1993 vindt dit leuk.
  15. FlyRemco

FlyRemco Blue Tier

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Zijn dit officiële AH cadeaukaarten? Of via je Woolsocks account die AH afschrijvingen monitort en terugstort?

16. Gin_klm

Gin_klm Blue Tier

Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    28
    Zojuist ook een AH kaart besteld om te testen. Heb geen rekening gekoppeld en gewoon met AMEX afgerekend. De cadeaukaart krijg je in de mail en staat tevens in de app om te gebruiken bij AH.

Krijg ik nu alleen de cashback niet omdat ik geen bankrekening gekoppeld heb? Dan nog vind ik het prima want ik spaar en AMEX punten en kan bij AH indirect middels AMEX betalen

17. finsdeflyer

finsdeflyer Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Ik kocht een Decathlon kaart laatst en kreeg de cashback wel vrijwel direct. Maar misschien omdat ik in het verleden wel een rekening gelinked had en deze naderhand verwijderd heb. Dat kan natuurlijk ook nog, vooral als je er eentje hebt zonder al te veel transacties (i.v.m. data delen).

18. ikverzinnogweliets

ikverzinnogweliets Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    8
    Dank voor de tip. De AH is laatste winkel waar ik wekelijks komt waarmee ik niet met de AMEX kan betalen. Vanaf nu levert het mij ook daar punten op.

19. Dennisfr1993

Dennisfr1993 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Dit zijn officiele kadokaarten. Let wel op deze zijn volgens woolsocks alleen in de winkel te gebruiken.

FlyRemco vindt dit leuk.
  20. Syntesia

Syntesia Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Waar zijn die ah vouchers te krijgen dan in de app, kan ze nergens vinden.

Deel Deze Pagina