American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

  1. Dan1

    Dan1 Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    381
    Trofeepunten:
    63
    BartF vindt dit leuk.
  2. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Hmmm.. in de mail staat "Boek nu KLM’s Premium Comfort Class en ontvang € 200 cashback!", dus alleen KLM, geen AF lijkt me.

    Bovendien zou ik geen AF premium economy boeken gezien alle recensies over de stoel!
     
    Brunoweilo vindt dit leuk.
  3. Brunoweilo

    Brunoweilo Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    “Deze aanbieding is alleen geldig bij premium comfort tickets via KLM. Deze aanbieding is alleen geldig op vluchten die vertrekken vanaf een luchthaven in Nederland. De aanbieding is alleen geldig online bij KLM.nl”.

    Als je premium comfort boekt via klm krijg je ook AF/DL opties, dus ik vind het niet zo duidelijk. Ook omdat klm het nog op zo weinig routes aanbiedt.

    Eens, gelukkig is de A350 anders!
     
  4. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Jammer dat dit niet geldt voor AMEX FB kaarten. Toevallig net vandaag tickets gekocht die voor de cashback in aanmerking zouden komen.
     
  5. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Hij geldt wel voor AMEX FB kaarten, ik heb deze offer op de plat fb variant. Waarschijnlijk alleen voor platinum kaarten.
     
  6. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Ik heb een amex fb plat, maar geen mail gekregen.
     
  7. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Idem voor een upgrade hier. Heb net flink afgetikt voor tickets naar Johannesburg deze winter maar het is me niet duidelijk of ze er wel of niet met een omgebouwd toestel op vliegen tegen die tijd.

    Edit: Net eindelijk een artikel gevonden met een tabel, ze gaan wel op Kaapstad vliegen maar niet op Johannesburg:(
     
  8. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb hem nu ook in de mail staan.
    Wat ik dan weer raar vind, de mail was gericht aan m'n reguliere Amex platinum.

    Voor m'n Amex FB gold heb ik geen mail gekregen...
     
  9. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb de FB Gold card, kreeg ook de aanbieding.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  10. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Is de aanmeldlink voor de cashback persoonlijk, of kan iemand hier de link plaatsen?
     
  11. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    De link is persoonlijk, voor zover ik kan nagaan
     
  12. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik kreeg de aanbieding niet via mail maar hij kwam tevoorschijn toen ik inlogde op de amex website
     
  13. Menno

    Menno Blue Tier

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    355
    Trofeepunten:
    63
    Die balk kwam bij mij ook tevoorschijn na inloggen!
    Wel een IT bedoeling van malle pietje; kan niet registreren omdat de pagina nog in build/preview modus staat :D.

    Screenshot 2022-11-08 at 14.46.13.png
     
  14. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Hier dezelfde melding...
     
  15. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Hierbij de link:

    https://offerenroll.americanexpress...ge?offer=83788KLM&preview=true&language=nl-nl

    Is niet persoonsgebonden want dit is een herkenbare marketingpagina van AMEX. Veel succes!

    Voorwaarden:
    • Deze aanbieding is geldig van 7 november tot en met 21 november 2022.
    • Deze aanbieding is persoonlijk en geldt alleen voor Nederlandse American Express kaarthouders die deze aanbieding hebben ontvangen en zich hebben aangemeld via de registratielink.
    • Deze aanbieding is alleen geldig bij premium comfort tickets via KLM.
    • Deze aanbieding is alleen geldig op vluchten die vertrekken vanaf een luchthaven in Nederland.
    • De aanbieding is alleen geldig online bij KLM.nl.
    • Deze aanbieding is eenmalig geldig en wordt binnen 5 werkdagen na de aankoopdatum automatisch bijgeschreven op het account van de hoofdkaarthouder na het bereiken van de minimale besteding van €1100 maar kan tot uiterlijk 90 dagen na einddatum van de campagne worden bijgeschreven.
    • Deze aanbieding is geldig voor de eerste 8000 kaarthouders die zich geregistreerd hebben. Op is op.
    • Deze aanbieding is alleen van toepassing op uitgaven in Euro (EUR) op de kaart waarop de aanbieding is geregistreerd, inclusief een American Express kaart die in een wallet voor mobiel betalen is geladen.
    • Deze aanbieding is niet geldig voor andere American Express kaarten die op uw naam geregistreerd staan en is niet geldig voor transacties die via externe betaalmethodes o.a. Paypal zijn betaald.
    • Uitgaven dienen uiterlijk 21 november 2022 van uw kaartrekening te zijn afgeschreven om in aanmerking te komen voor deze aanbieding. Indien KLM uw American Express kaart niet heeft belast binnen de bovengenoemde campagne periode dan kunt u geen gebruik maken van deze aanbieding.
    • Door u ontvangen tegoed kan gedebiteerd worden als de aankoop wordt geretourneerd of geannuleerd.
    • Elk misbruik, zoals redelijkerwijs door ons bepaald, met betrekking tot de verzilvering van deze aanbieding, kan ertoe leiden dat een door u ontvangen tegoed wordt teruggedraaid en u niet langer in aanmerking komt voor toekomstige aanbiedingen. Het terugdraaien kan plaatsvinden tot maximaal 180 dagen na de einddatum van de aanbieding. Houd er rekening mee dat als een door u ontvangen tegoed wordt teruggedraaid nadat u uw factuur heeft betaald, u mogelijk een negatief saldo krijgt.
    • Daarnaast gelden de algemene voorwaarden en privacybeleid van KLM.
     
  16. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    FlyingDuck vindt dit leuk.
  17. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    168
    Trofeepunten:
    43
    [​IMG]

    Deze link werkt wel, je moet de preview uit de link halen:

    https://offerenroll.americanexpress...ge?offer=83788KLM

    Ben benieuwd als AMEX Gold member of dit ook voor mij is. Aangemeld en nu hopen dat het goed komt?

    Edit:
    B. Kaarten die in aanmerking komen
    Niet alle kaarten komen in aanmerking voor deze aanbieding. Indien uw kaart niet in aanmerking komt, ontvangt u een foutmelding en is het niet mogelijk om uw kaart te registreren voor deze aanbieding. De Corporate producten en oplossingen zijn uitgesloten van deelname.

    Vervangende kaarten: indien u een vervangende kaart heeft met e
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2022
  18. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Mjah ik weet het. Is best wel een dingetje. Maar jah als het flink scheelt dan wil ik best wel een risico nemen. En dan dek ik me wel in.
     
  19. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Thanks voor de update!

    Alleen AMEX krijgt het voor elkaar om een een test link online te zetten.. Als ik inlog krijg ik nog steeds de "preview=true" parameter in de link. Slechte zaak.
     
  20. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    168
    Trofeepunten:
    43
    Is het nu wel gelukt? Heb alleen kaart nummer ingevuld en klaar was het. Niet ingelogd.
     

Deel Deze Pagina