Alitalia MilleMiglia

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door TravelTheWorld195, 27 jun 2015.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg net het volgende aan per email:

    "Thank you for taking part in the initiative Status Match. We apologize for not having yet completed audits for the recognition of your status due to the numerous requests received. We look forward to welcoming you soon on our flights.

    Best regards,
    The MilleMiglia Program"
     
  2. Maan

    Maan Guest

    Die hebben ze naar iedereen gestuurd die nog wacht. Zie: loyaltylobby.com
     
  3. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Wel netjes dat ze nu uberhaupt een email hebben verstuurd, ik heb gewoon meer dan drie weken moeten wachten voordat ik eindelijk eens bericht kreeg.. Heeft meer dan vier weken geduurt voordat ik werd gematched!
     
  4. Maan

    Maan Guest

    Volgens loyaltylobby een 1,54 cpm Mile buying promotie van drie dagen bij Alitalia.
     
  5. Maan

    Maan Guest

    Alata for You heb ik niet nodig, kan hem net zo goed verkopen dan :p skyteam elite plus tot maart 2017 Pm me als je interesse hebt xD
     
  6. STH1984

    STH1984 Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
    Ook ik ben vandaag (eindelijk) gematched van AB Gold naar Freccia Alata Club en wel t/m maart 2017! :D Heeft even geduurd (verzoek verzonden op 2 juli), maar dan heb je ook wat (20 maanden SkyTeam Elite Plus)... Kwam goed uit, want m'n gematchte China Airlines STE+ verliep vorige maand en ik haal zelf helaas nog geen FB Gold met mijn vliegpatroon... Altijd mooi meegenomen!
     
  7. Maan

    Maan Guest

    De status wordt nu goed weergegeven bij andere skyteam members!
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb deze week elke dag een email gekregen van ze met de mededeling dat ze mijn aanvraag nog steeds aan het verwerken zijn en een excuses voor de vertraging...
     
  9. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Dat is balen. Voorheen kon je dus gewoon je FB nummer invullen en lounge toegang krijgen met je MM kaart. Ik denk dat dat nu verleden tijd is?
     
  10. Maan

    Maan Guest

    Nee, dit kan in principe altijd bij elke vliegmaatschappij
     
  11. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Aha, ik was in de veronderstelling dat het FFP waarop je vloog ook het gene is wat je de voordelen geeft. Met FB Silver geen lounge toegang dus vandaar..
     
  12. Maan

    Maan Guest

    Heb er nog 1 Pm maar :D
     
    Sanne von Kriegenbergh en Kilian vinden dit leuk.
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nog geen bevestiging via mail gekregen, maar ik zag net in AwardWallet dat ik nu ben gematched naar "Freccia Alata Club". Nu proberen door te matchen naar TK...
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  14. Nielsje

    Nielsje Blue Tier

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Heb het net even nagevraagd bij Alitalia, maar de Millemiglia Young bonus en de Freccia Alata bonus (2 keer 50%) zou 'stackable' moeten zijn volgens Alitalia!
    Werkt wel alleen maar bij Alitalia vluchten, niet bij Etihad codeshares.
     
  15. Maan

    Maan Guest

    Ik snap deze verbazing/speculatie niet. Er bestaan namelijk gewoon millemiglia young Earring charts. Als je fare 50% verdient wordt het met young 75% etc
     
  16. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Nu nog hopen dat het echt wordt toegekend, want volgens de voorwaarden mogen alleen deelnemers woonachtig in Italie gebruik maken van deze bonus! We gaan het zien!
     
  17. Nielsje

    Nielsje Blue Tier

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Heb op FT contact met een Brit die in September met AZ gaat vliegen lid is van Millemiglia Young én Freccia Alata is en die zou me op de hoogte houden.
     
  18. Nielsje

    Nielsje Blue Tier

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Dat van die Young bonus wist ik wel, maar dat het stackable is wist ik niet.
     
  19. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    @Maan kan het eerder rapporteren volgensmij :)
     
  20. Nielsje

    Nielsje Blue Tier

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Hoe kun je eigenlijk zien of je geregistreerd bent voor Millemiglia Young? Ik kan de optie aanvinken en opslaan maar ik zie het verder nergens terugkomen.
     

Deel Deze Pagina