Alitalia MilleMiglia

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door TravelTheWorld195, 27 jun 2015.

  1. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Basjep heeft gelijk.

    FCO-ICN 8385 miles (150%)
    Bonus Gold 4193 miles (75% van 5590)
     
    TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    @Basjep @WorldTraveller13 weer wat geleerd! Tot nu toe alleen intercontinentale vluchten in C in 125% fare bucket, dus het aantal bonus miles over 100% verschilt dan niet zoveel van wanneer je het berekent over 125%. Is me dus nooit opgevallen. Bedankt voor de uitleg, goed om rekening mee te houden.
     
    WorldTraveller en Basjep vinden dit leuk.
  3. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Net gematched naar Freccia Alata met AirBerlin Gold (binnen 4 dagen)
     
  4. Ivooss

    Ivooss Newbie

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    68
    Trofeepunten:
    18
    Me2! :)

    Weet iemand of het mogelijk je freccia alata cardnummer te koppelen aan een AirFrance/KLM ticket?
    I.v.m. een honeymoon lijkt het me wel leuk dat er GOLD kaartnummer op m'n e-ticket staat, je weet nooit of het kan helpen met een evt. upgrade van EC+ naar Business...
     
  5. Maan

    Maan Guest

    Als je nog geen card hebt toegevoegd kan het gewoon via AF/KL anders moet je via Kenia even doen :)
     
  6. Maan

    Maan Guest

    http://www.alitalia.com/gb_en/millemiglia/promo-millemiglia/promo-status-match.html

    • The new, recognized status will be valid until March 31, 2016. If the status in the existing Frequent Flyer Program expires after March 31, 2016, the equivalent status recognized within the MilleMiglia Program will be valid until March 31, 2017.
    • From June 10 to December 31, 2015 these Members may take part in the promotion by registering for the MilleMiglia Program (if they are not already members) and requesting that their current status within another loyalty program be matched
     
  7. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Dan kan ik er ook nog gebruik van maken zo te zien. Dat is wel mooi. Ik heb in september Gold bij BA dus dan kunnen we dit ook nog even mooi meenemen.
     
  8. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    'baat 't niet dan schaadt 't niet', maar ik zou er niet te veel vanuit gaan. Als Flying Blue-eigen Skyteam Elite+ heb ik nog niet op long-haul een upgrade meegemaakt...
     
  9. Maan

    Maan Guest

    Pas vandaag al binnengekomen (ong. een week).
    Toch nog iets goed van Alitalia :D
     
  10. Ivooss

    Ivooss Newbie

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    68
    Trofeepunten:
    18
    Heb hem ook binnen sinds afgelopen zaterdag!
     
  11. Maan

    Maan Guest

    Ik zit nu in KLM lounge met Alitalia pas. Alitalia heeft nog steeds een kut systeem waardoor KLM boardingpassen Alitalia niet herkent en dus geen priority erop zet. Als je je pas laat zien lukt alles wel (ookal ontkende de stagiare dat Alitalia priority krijgt)!
     
  12. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Wat was haar motivatie?
     
  13. Maan

    Maan Guest

    Ik vlieg met China airlines dus zij zegt: volgens mijn kaartje krijgt alleen KLM en China airlines priority. Ik zeg nee hoor Alitalia is gewoon skyteam. Toen heeft ze het aan haar supervisor gevraagd en die gaf mij gelijk
     
    Flying doc en Basjep vinden dit leuk.
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik probeer al een paar dagen met verschillende email adressen om een account aan te maken, ofwel krijg ik een timeout error, ofwel zegt ie dat m'n account al bestaat. Indien ie al bestaat zou ik toch een email moet hebben gekregen, als m'n mails nagekeken, inclusief spam folder en noppes... Ook geprobeerd om account info te retrieven, maar daarvoor heb je de account nummer nodig, die ik nog niet heb. Waardeloze site :mad:
     
  15. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    same here..
     
  16. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Wat met je naam 'spelen' wil volgens mij wel helpen. Bijvoorbeeld P. de Groot ipv Piet de Groot.
    Of anders mailen/bellen met groupdesk ams. Zij hebben toegang tot de database en kunnen zien of er nog meer P de Groot leden zijn.
     
  17. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    belletje naar het 020 nummer was genoeg.
     
  18. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Weet iemand hoe het zit met soft-landing binnen MM? Zou erg gunstig kunnen zijn in combinatie met een status match;)
     
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Thanks, morgen eens bellen naar hun call center in Brussel.
     
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Schijnt dat Alata Plus landen naar Ulisse, maar gewone Alata gelijk basic worden.
     

Deel Deze Pagina