Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Wat gaaf. Het lijkt me een heel dynamische omgeving, vliegen jullie alleen in europa? En dan was ik al content met de traumaheli van de zaak :p.

SanHor vindt dit leuk.
  2. high_class

high_class Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    ik heb ook wisselende successen, sofitel hangzhou was er van overtuigd dat ik een upgrade had gekregen en ik moest opnieuw vragen naar een voucher voor gratis drankje (niet gekregen bij checkin) hier konden we vervolgens alleen koffie of thee voor krijgen.... en dan niet eens alle soorten thee.. Sofitel dubai wel en junior suite gekregen. voucher niet gebruikt. beide hotels late checkout alhoewel ik in hangzhou dat drie keer moest vragen (op de ochtend van checkout nog een keer gebeld en medegedeeld dat ik al 2x daarover had gecorrespondeerd. Vervolgens een half uur voor de checkout met do not disturb een cleaning lady die zich naar binnen probeerde te wurmen...)

SanHor vindt dit leuk.
  3. Barend

Barend Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Toffe baan lijkt me dat! Jammer dat je geen airmiles spaart.. ;)

SanHor vindt dit leuk.
  4. TravelTheWorld195

TravelTheWorld195 Silver Member

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Actief Airmiles sparen door te vliegen doen denk ik sowieso niet zo super veel mensen hier op het forum;)

SanHor vindt dit leuk.
  5. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    @SanHor als je veel nachten hebt in hotels en je feitelijk een vrije keuze hebt zou je ook kunnen focussen op ketens waarbij je betere voordelen krijgt dan bij Accor. Is wel afhankelijk van je bestemmingen natuurlijk, maar ik krijg over het algemeen geen warme gevoelens bij Accor ondanks mijn platinum status.

6. SanHor

SanHor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    152
    Trofeepunten:
    43
    Traumaheli...andere tak van sport, eentje waar ik veel respect voor heb!

We vliegen geheel Europa, Turkije en Noord-Afrika.

Vorig jaar noordelijkst Lulea, zuidelijkst Monastir en westelijk Las Palmas. Om maar even de grenzen aan te geven.

Flying doc vindt dit leuk.
  7. SanHor

SanHor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    152
    Trofeepunten:
    43
    Aan welke ketens denk je dan? Ben benieuwd.

Het is niet dat ons budget onbeperkt is. Het moet afhankelijk van locatie redelijk zijn qua prijs. (150€ is wel de echte max) Dichtbij de airports en 3/4 sterren...

8. high_class

high_class Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Heeft iemand van jullie trouwens na de degradatie een gold kaart ontvangen? Het personeel ziet er altijd heel verdwaald uit als ik die plat kaart overhandig en ze het nummer niet kunnen vinden etc

9. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Nee niet ontvangen..

10. Merel67

Merel67 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Vele weken terug een mail ontvangen dat de goldcard zou worden verzonden.
    Deze week lag hij in de bus.

high_class vindt dit leuk.
  11. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    `n
    Starwood (SPG), Hilton, IHG en eventueel Club Carlson in aflopende volgorde van mijn voorkeur.

Hyatt ben ik zelf een groot fan van, maar de aanwezigheid is voor jou waarschijnlijk te beperkt om enkel in de nabijheid van luchthavens in Europa een redelijke status op te bouw. Nogmaals, welk programma je als hoofdprogramma kunt gebruiken is sterk afhankelijk van de bestemmingen. Je zou ook `n ander/nieuw programma kunnen kiezen om naast Accor status op te bouwen.

SanHor vindt dit leuk.
  12. kevinvdwal

kevinvdwal Silver Tier

Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb m'n gold card ook ontvangen, maar heb hem daarnaast ook 'zelf' verdiend dus weet niet of dat nog wat qua verzending uitmaakt. Heb hem inmiddels zelfs twee keer aangezien ik dacht dat hij niet zou komen en een heraanvraag gedaan had via m'n profiel.

13. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    628
    Trofeepunten:
    348
    Het lijkt erop dat ze iedereen sturen. Heb ook een nieuwe platinum ontvangen (o.b.v. verdiende punten), maar nu wel met einddatum erop.

14. SanHor

SanHor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    152
    Trofeepunten:
    43
    Dank voor je reactie,

Ik zal me er eens in verdiepen. Ook "status-match" is iets nieuws voor me, weet niet of dat kan met accor gold.

15. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Naar Club Carlson en Best Western (als je dat al zou willen) is erg makkelijk.

16. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    same here, vorige week geloof ik.

17. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    6-8 nov zit ik in Hamburg. Novotel en Mercure zijn daar nu erg aan de prijs. Novotel bijvoorbeeld ca 240,- Dat vind ik veel voor 2n met ontbijt voor 1 persoon.
    Iemand nog een idee of er aanbiedingen aankomen voor die periode? Of een jaarlijkse actie of zo?

18. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    De private sales (40% korting + gratis ontbijt) zijn helaas net achter de rug.
    Moet zelf ook nog aantal hotels boeken, dus ben ook erg benieuwd of iemand meer weet over aanstaande promo's..

19. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Verassend genoeg waren de Accor properties die ik wilde boeken, voordeliger úit de sale dan in de sale. Gister weer iets geboekt (zij het zonder ontbijt) maar scheelde wel ruim 30 euro voor een enkele nacht. Vraag me heel erg af of dit een foutje was of dat de private sales gewoon eigenlijk onzin zijn.

20. Robert.J

Robert.J Blue Tier

Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Volgens mij ligt dat aan het hotel zelf. De private sales is gebaseerd op het normale tarief - korting, dat wil niet zeggen dat het het goedkoopste tarief is wat ze bieden als hotel.

Deel Deze Pagina