Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Thanks voor de terugkoppeling flying doc.

2. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ach ja, zolang wij af en toe gebruik kunnen maken van een error-fare hoor je mij niet klagende over falende IT systemen :)

TheFlyingDutchboy vindt dit leuk.
  3. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Al iets geplaatst? Ben benieuwd. Is het een tool, of??

4. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Gezien we nu alweer de hele dag verder zijn en het nog steeds niet werkt maar even gebeld: het wordt in de US en dus bij ons ergens in de avond opgelost, maar geen garanties natuurlijk.

Ik kwam er grappig genoeg achter dat ondanks dat mijn werk via een OTA mijn hotel stays boekt ik aangezien het een negotiated corporate rate is alsnog in aanmerking kom voor de punten: dat had ik eerder moeten weten!

@Arjan69 Haha, wat een enthousiasme! Ik zal deze week proberen iets op papier te zetten zodat het volgende week online kan :).

Arjan69 vindt dit leuk.
  5. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Mocht het je trouwens niet lukken om meerdere stays van 2 nachten voor het eind van het jaar te maken om voor de 10k promo te kwalificeren kun je ook tussen 1 september en 31 oktober éénmalig 4X bonus punten verdienen wanneer je via de actie pagina boekt. Je kunt dit één keer per lidmaatschapsjaar doen voor deelnemende properties :).

http://www.accorhotels.com/nl/leclub/hotels-offers/promotion-40285-promotion.shtml

6. Maan

Maan Guest

Sign up is open!

Arjan69 vindt dit leuk.
  7. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Eindelijk. Zojuist Dubai Pullman City Centre geboekt voor rond de Kerst :)

8. stijnec

stijnec Blue Tier

Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    Kom al een aantal dagen niet meer in mn accor account. Iemand hetzelfde?

9. VinceVoyage

VinceVoyage Newbie

Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Even geprobeerd, ik kom er ook niet in, het ligt dus niet aan jou. ;)

10. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Zondag hele avond niet gelukkig toch nog even om een paar boekingen te doen. Net geprobeerd ook niet.

11. TravelTheWorld195

TravelTheWorld195 Silver Member

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Zelfde probleem bij mij. Krijg ook geen enkele foutmelding, hij logt simpelweg niet in. M'n app werkt ook niet meer. Afwachten wanneer het wordt verholpen..o_O

12. GlennL

GlennL Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Inloggen op Accor lukt terug hier.

13. stijnec

stijnec Blue Tier

Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    bij mij werkt het ook weer
    ben nu ook Gold geworden, stond nog steeds op platinum

14. Merel67

Merel67 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Iemand enig idee wanneer er weer mooie aanbiedingen komen.
    Ik heb voor begin volgend jaar 30 nachten te boeken in Azië.

15. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
  16. Merel67

Merel67 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
  17. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Dat wist ik, @Merel67 ;) Maar ook wel leuk om te delen met de rest. Ik heb nog een aantal trips staan in Zuid-Amerika en Azie, dus dat gaat goed komen!

18. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Ideaal! Moest ook nog 3 nachten boeken in Azië, scheelt alweer :)

19. SanHor

SanHor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    152
    Trofeepunten:
    43
    Even vraagje aan andere ACCOR members.

Sinds een goede drie maanden ben ik dus GOLD member bij ACCOR. Net zoals velen hier via aandelen.

Ik moet zeggen, dat ik de voordelen in de hotels best tegen vind vallen en dat ik de receptionisten met regelmaat moet herinneren aan mijn voordelen.
    Per week slaap ik 5 nachten in hotels in heel europa. Elke dag andere bestemming, en kijk dus als eerste of er een ACCOR hotel in de buurt is. Ik probeer loyaal te zijn...;-)

Regelmatig merk ik met inchecken dat ik gewoon zelfde kamer krijg als collega's zonder enige membership bij ACCOR, dus geen upgrade.
    Verder krijg ik regelmatig te horen dat een late-checkout niet mogelijk is. Ook al een aantal keren te horen gekregen dat een GOLD membership daar niks aan verandert...
    Een absoluut kleinigheidje is de drankjesvoucher die in elk hotel weer wat anders waard is. Mercure heb ik de beste resultaten mee. Maar afgelopen zondag bij de Pullman (!!) in Stuttgart, kon ik alleen water of fris op m'n voucher krijgen...

Tot slot, wat mij het meeste stoort is dat ik regelmatig geen punten uitgekeerd krijg. De company creditcard staat niet op mijn naam en dit is voor ACCOR reden om de punten niet uit te keren.
    Zie onderstaande tekst:
    We have reviewed your request for crediting points and we regret to inform you that we cannot respond favourably to your request as the attached invoice is addressed to a different name.

To earn Le Club AccorHotels points with each of your stays, the booking and invoice must be made out in the cardholder’s name. The cardholder must stay at the hotel to earn points, limited to 2 rooms booked and paid for by the cardholder for each stay.

Your Le Club AccorHotels card is strictly personal; it cannot be sold or lent to a third party.

Thank you for your trust and let us know if we can be of further assistance.

See you soon at our hotels.

Met bovenstaande mailtje wat ik al meermalen ontvangen heb na het invullen van missing points, bekruipt mij elke keer het gevoel alsof ze me verdenken van fraude of iets dergelijks.
    Ik ben daar, ik zorg dat mijn luchtvaartmaatschappij geld bij hun besteed, en dit is hun dank als loyaliteit...

Ik bemerk dat ik na twee maanden eigenlijk al niet meer zoveel zin heb om moeite te doen om loyaal te zijn aan ACCOR omdat het een beetje een-richtings-verkeer is.

Hoe zijn jullie ervaringen?

20. SanHor

SanHor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    152
    Trofeepunten:
    43
    Ik vlieg voor een Duits charterbedrijf. Naam noem ik liever niet vanwege privacy.

Kan wel wat vertellen over de operatie. We hebben een mix aan vracht/passagiers kisten.
    De Fairchild Metroliner zoals hieronder op de foto. We kunnen hierin of 19 passagiers kwijt of 7 pallets met vracht.

Veel opdrachten zijn vrachtvluchten voor de auto-industrie. Dus als er op locatie A iets spaak loopt in de productie vliegen wij vanuit locatie B onderdelen in. Dit varieert van grote tot kleine vrachten. Met als 'kleinte-record' een bus speciale olie van 1,5Liter vanuit Nantes naar Birmingham vliegen voor een bekende Jeep producent die in Birmingham huisvest...

Na zo'n vlucht gaan wij het hotel in en wachten wij tot de volgende opdracht er is. Hierdoor slaap ik continu in verschillende steden/landen. Onze werkgever wil geen extern bedrijf of persoon op onze hotelboekingen inzetten dus we hebben hierin vrij spel...

Dat maakt 't voor mij interesant, als ik samen met mijn collega ergens ben, om de hotels te boeken en zo de punten te incasseren. Als ik geen keten hotel kan vinden, boek ik altijd via Aegean op booking.com, om iig de Miles+Bonus punten te krijgen...

high_class, FlyRicky, DirkOnTour en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina