Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Is dat gebruikelijk? Ook in het begin van het jaar?

2. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Wat een verhaal... geen Accor in China voor mij dus :rolleyes:

3. Maan

Maan Guest

Ik denk vanaf 1 september

4. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik zal eens proberen een korte review te geven... :) Ik weet niet of er bepaalde standaarden aan vast hangen, dus ik probeer gewoon wat.

Afgelopen week verbleef ik in Novotel Breda, 2 nachten, 17-19 aug

Plus
    Ik had bij boeken enkele wensen aangegeven. Die werden ingewilligd. Rustige kamer, als reden had ik gegeven dat ik 's avonds nog moest studeren. Ook had ik uitzicht met tuin gevraagd, wat normaal een kamer-klasse hoger was. Ook die kreeg ik. Dat zou natuurlijk aan mijn status kunnen liggen, dat ik de upgrade heb gehad. Maar dat is met 'maar' twee klassen bij dit hotel moeilijk te zeggen.
    Het gehele verblijf werd ik enthousiast en energiek geholpen door een student/stagiaire hotelmanagement achter de receptie. Daar kon de rest een voorbeeld aan nemen.

Cfm programma: upgrade, vlotte check in, voucher voor een drankje.

Min
    Mdws kwamen in het algemeen uitgeblust over.
    Welkomstkaartje met verkeerde naam stond op mijn kamer. Bij het voorbij lopen aan de receptie gaf ik het af. Ik werd bedankt, het was een vergissing en het kaartje werd verscheurd.
    Ik maakte gebruik van het voucher in de bar en bestelde er gebak bij van 'Dudok'. Oe, dat zou wat moeten worden dacht ik. Het gebak kwam na nogmaals vragen, 20 min na de koffie. Het was gewone, droge appeltaart.
    Ik moest de eerste avond erg lang wachten op het eten. Vrouw met kind voor mij 5 kwartier. Het bleek geen uitzondering te zijn. Gevraagd hoe lang het voor mij zou duren, zou 30 min worden, werd 5 kwartier. Mijn humeur werd minder en het werd al bedtijd! toen maar naar de kamer laten brengen.
    Wijn vergeten toen het eten gebracht werd. Mdw weer op en neer. Ik kreeg wel een betere wijn, als 'uitzondering'.. Deze was trouwens voortreffelijk.
    De volgende avond kreeg ik een droog licht bruin vloerbroodje bij mijn hamburger. Ik had geen gelegenheid om het te vertellen, aangezien niemand mij vroeg hoe het smaakte.

Algemeen
    Kamer klaar, sleutel gereed.
    Oude bouw, hout, koud beetje kil. s Avonds koud in het restaurant.
    Kamer ziet redelijk nieuw aangekleed uit. Ventilatie in douche maakt veel zuigend lawaai, kan niet snachts uit.
    Half muur half raam uitkijk.

Al met al, een 5 als ik moet kiezen tussen 1-10.

ps, ik kreeg een Accor enquete-mail om mijn verblijf te beoordelen. Ik heb hiervan gebruik gemaakt.

5. Maan

Maan Guest

Komt over als een goed hotel met slechte service? Goede potentie dus voor hotel :)

Arjan69 vindt dit leuk.
  6. AnthonySneek

AnthonySneek Blue Tier

Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Mwah, het is een prima hotel voor een korte stay.

In juni voor de Seoul trip in het novotel in breda verbleven. Wij kregen ook de upgrade en welkomstdrankje. Verder vrij standaard kamers, extra's zijn er niet. Heel standaard ingericht. Het ontbijt is prima en redelijk uitgebreid.

Voor een korte stay geen probleem, langer dan 3 dagen? Zoek iets anders

7. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Mee eens.
    Voor komende week zoek ik dus wat anders. Misschien Mercure Tilburg.

8. kevinvdwal

kevinvdwal Silver Tier

Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Ik ben persoonlijk fan van de Pullman keten en kan dan ook Eindhoven aanraden. Daar verblijven we aankomende zaterdag ook weer een nacht. Afhankelijk van waar je naartoe moet ook redelijk centraal voor alles. Al zou ik m'n auto naast de hotelparkeerplaats zetten 7,50 per dag t.o.v. 25 euro per nacht :p

Ipponmaster vindt dit leuk.
  9. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Bedankt, ook voor de autotip! Ik moet in Breda zijn.

10. AnthonySneek

AnthonySneek Blue Tier

Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Pullman Eindhoven is echt een super hotel!

Zeer klantvriendelijk, goede kwaliteit bedden, mooie kamers en het belangrijkste het is er schoon.

De wellness beneden is een aanrader, heerlijke sauna's! Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar prima om even een kwartiertje in te dobberen.

Het pullman eindhoven geef ik op basis van een 1-10 beoordeling een 8,5.

11. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.187
    Trofeepunten:
    428
    Heb dit weekend mijn eerste twee overnachtingen gehad voor de 'Scandinavische promotie'. Was in Ibis Lille Tourcoing Centre. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ruim een maand geleden geregistreerd voor de promotie, mijn adres gewijzigd en daarna geboekt. Punten plus bonuspunten werden vandaag keurig bijgeschreven op mijn account. Ben ondertussen ook Platinum geworden. Mijn volgende 2x2 overnachtingen zijn in Mercure Beijing Downtown en Mercure Wanshang Beijing. Zo hier te lezen hoef ik dus niet veel te verwachten van Mecure hotels in China... Ben benieuwd.

12. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    @AnthonySneek en @kevinvdwal
    Pullman Eidhoven it is. Leuke prijs voor een fantastisch hotel.
    Kamers luxe, modern, ruim. Lekker gezwommen, de spa area is prima, douches, sauna's.

Als upgrade bij mijn Gold kreeg ik een Queen bed ipv een twin. Persoonlijk vind ik dat geen upgrade. Maar de receptioniste wel..
    Voor het voucher heb ik een heerlijke cocktail van 12,50 gekozen..

AnthonySneek vindt dit leuk.
  13. AnthonySneek

AnthonySneek Blue Tier

Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Wij boeken vak het deluxe room in eindhoven, upgrade naar Junior suite is eigelijks een feit. Super kamers.

De cocktails zijn heerlijk, de voucher gebruiken wij ook voor cocktails :)

Goed te lezen, dat je een goed verblijf hebt gehad en dat de aanbeveling goed bevallen is !

Arjan69 vindt dit leuk.
  14. Kilian

Kilian Silver Member

Leuk Bevonden:
    406
    Trofeepunten:
    308
    Accor heeft een promo voor Benelux stays:

Your loyalty pays off! The more often you stay in our hotels, the higher your statuslevel and the more benefits you receive. Now it's the time to make the most of your Le Club AccorHotels membership.
    Book before September 6 and stay before September 30:

Classic members earn 200 bonus points
    Silver members earn300 bonus points
    Gold
    members earn400 bonus points
    Platinum members earn 500 bonus points

15. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik zie nergens een registratie link. Blijkbaar gaat dat automatisch? Wanneer zag je deze online komen? Ik had namelijk de 24e (gisteren) een overnachting geboekt voor dezelfde dag nog. Hopelijk doet die mee.
    Morgen weer een nacht.

16. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    628
    Trofeepunten:
    348
    2. Deze aanbieding is geldig voor alle boekingen die gedaan zijn tussen 24-08-2015 en 06-09-2015 voor een verblijf tussen 24-08-2015 en 30-09-2015 in een van de deelnemende hotels in deBeNeLux.

Arjan69 vindt dit leuk.
  17. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Thnx Dirk! Had ik nog niet bekeken.

DirkOnTour vindt dit leuk.
  18. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Aan welke straat zit deze parkeerplaats ? :)

19. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Poeh, direct aan de achterzijde vh hotel. Een open publieke parkeerplaats met een betaalpaal. Als je op de standplaats staat voor het hotel moet je rechts, rechts.

20. kevinvdwal

kevinvdwal Silver Tier

Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Dat is de tramstraat. Als je op google maps kijkt is het het grijze vlak boven het hotel idd. Als je voor het hotel staat met de auto moet je rechts voor hotel parking die volg je en dan is het links.

Deel Deze Pagina