Ik zal eens proberen een korte review te geven...
Ik weet niet of er bepaalde standaarden aan vast hangen, dus ik probeer gewoon wat.
Afgelopen week verbleef ik in Novotel Breda, 2 nachten, 17-19 aug
Plus
Ik had bij boeken enkele wensen aangegeven. Die werden ingewilligd. Rustige kamer, als reden had ik gegeven dat ik 's avonds nog moest studeren. Ook had ik uitzicht met tuin gevraagd, wat normaal een kamer-klasse hoger was. Ook die kreeg ik. Dat zou natuurlijk aan mijn status kunnen liggen, dat ik de upgrade heb gehad. Maar dat is met 'maar' twee klassen bij dit hotel moeilijk te zeggen.
Het gehele verblijf werd ik enthousiast en energiek geholpen door een student/stagiaire hotelmanagement achter de receptie. Daar kon de rest een voorbeeld aan nemen.
Cfm programma: upgrade, vlotte check in, voucher voor een drankje.
Min
Mdws kwamen in het algemeen uitgeblust over.
Welkomstkaartje met verkeerde naam stond op mijn kamer. Bij het voorbij lopen aan de receptie gaf ik het af. Ik werd bedankt, het was een vergissing en het kaartje werd verscheurd.
Ik maakte gebruik van het voucher in de bar en bestelde er gebak bij van 'Dudok'. Oe, dat zou wat moeten worden dacht ik. Het gebak kwam na nogmaals vragen, 20 min na de koffie. Het was gewone, droge appeltaart.
Ik moest de eerste avond erg lang wachten op het eten. Vrouw met kind voor mij 5 kwartier. Het bleek geen uitzondering te zijn. Gevraagd hoe lang het voor mij zou duren, zou 30 min worden, werd 5 kwartier. Mijn humeur werd minder en het werd al bedtijd! toen maar naar de kamer laten brengen.
Wijn vergeten toen het eten gebracht werd. Mdw weer op en neer. Ik kreeg wel een betere wijn, als 'uitzondering'.. Deze was trouwens voortreffelijk.
De volgende avond kreeg ik een droog licht bruin vloerbroodje bij mijn hamburger. Ik had geen gelegenheid om het te vertellen, aangezien niemand mij vroeg hoe het smaakte.
Algemeen
Kamer klaar, sleutel gereed.
Oude bouw, hout, koud beetje kil. s Avonds koud in het restaurant.
Kamer ziet redelijk nieuw aangekleed uit. Ventilatie in douche maakt veel zuigend lawaai, kan niet snachts uit.
Half muur half raam uitkijk.
Al met al, een 5 als ik moet kiezen tussen 1-10.
ps, ik kreeg een Accor enquete-mail om mijn verblijf te beoordelen. Ik heb hiervan gebruik gemaakt.
Klik om te vergroten...