Miles van de heenweg zijn gepost. 7000 points en ben nu gold. Op naar EXP. Deze vlucht stond al voor dat ik me voor deze challenge had aangemeld dus dat werkt gewoon
It's back: de deal naar BOM in Y+ voor €665 (Y ook beschikbaar voor +-€390, maar niet relevant voor een status challenge). Same day returns zijn mogelijk. Een enkele trip in Y+ is voldoende voor AA PLAT, twee trips zijn voldoende voor AA EXP. Wellicht nog mooi voor mensen die de status challenge willen voltooien maar de vorige keer niet op tijd waren met boeken
Same day return kan prima trouwens. Wil je even blijven dan moet je wel een visum aanschaffen. Die kost 60USD.
Y is 9703. Bij AA krijg je maar een 10% klasse bonus als je Y+ boekt, wel 1.5 EQPs(14.189 EQPs totaal). Niet echt MR materiaal dus.
Thanks @Basjep , voor minder dan 30k doen we het niet @jongesander net als met goeie business projecten zijn ook MR projecten flexibel en aan te passen
Y+ RDM: 10.333 (excl. eventuele elitebonus) EQP: 13.923 Y RDM: 9.435 (excl. eventuele elitebonus) EQP: 4.718
Maakt voor dit geval niet super veel uit, maar houd er rekening mee dat de intra-Europa segmenten niet worden geboekt als Y+, maar in een economy fare bucket, die 1.0EQP/mile oplevert. Vandaar dat mijn berekening iets lager uitvalt
Bedankt voor de info @BWempe , mij maken de EQP niet zoveel uit aangezien ik al Plat ben tot maart 2017, het gaat me vooral om de miles, daar hoop ik een flinke som van op te bouwen voordat AA beslist om iets te veranderen...
In dat geval: volgende maand positioneren naar GRU, en van daaruit een MR doen voor ruim 50K miles á 1,20CPM. Als je een goedkope optie vind richting GRU (heb ik momenteel nog niet gevonden) en ik vind de tijd, dan ga ik met je mee
Volgende maand gaat niet lukken door m'n werk en een aantal side projects, maar ik wil de laatste week van november een MR boeken om te vliegen tussen 2 en 9 dec... Dus ik zie wel wat er tegen die tijd beschikbaar is aan een redelijk tarief.
Helaas, wordt geen meet-up dan Eerst m'n EXP binnen harken begin december, anders heeft die MR natuurlijk geen nut