Forum

Meldingen
Alles wissen

InsideFlyer Café

7,279 Berichten
260 Gebruikers
11420 Reactions
1 M Bekeken
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Ik ben ondanks alle tijdzones volgens mij de enige van dit forum die nu aan het werk is....

Amex Gold, FB Platinum, BW, Diamond, Hilton Gold. M&M niks maar bezig

Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:
www.americanexpress.nl/introduceren/michavikah?XLINK=MYCP

BeantwoordenCiteren
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member

Carel1 wrote:Zover ik weet bij KLM geen rij 13.

Ik heb eens iemand stoelen zien tellen van links naar rechts om te zien waar de dertiende stoel is
..dan zouden ze die ook moeten weghalen..als de persoon op stoel 13 vreselijke pech heeft dan heb ik waarschijnlijk diezelfde pech van hem ook op een stoel achterin...

Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:

BeantwoordenCiteren
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member

larzy1977 wrote:ik vraag t me echt soms af, want mensen vliegen dus om de lounge in te kunnen? Ok en dan?

Ik ga graag de lounge in om geld uit te sparen, zeker als ik er uren verblijf. Als ik bijvoorbeeld vanaf schiphol reis en ik heb geen lounge toegang dan weet ik in drie uur toch zo'n 90 euro aan eten/drinken te spenderen...

BeantwoordenCiteren
(@jongesander)
Deelgenomen: 11 jaar geleden

American Airlines heeft ook gewoon rij 13.

BeantwoordenCiteren
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member

Carel1 wrote:Ja paspoortcontrole is per land. Overigens is er in Roemenië geen paspoortcontrole als je het land uitgaat als ik mij goed herinner. Ik heb het dan over vliegen vav OTP naar AMS.

weet je dit zeker? mijn paspoort is tot nu toe altijd gecontroleerd als ik van OTP naar AMS ga...na de security check wordt je naar een soort efteling zigzag rij geleid ..of is het je gelukt om langs wat onbemande hokjes te lopen??

BeantwoordenCiteren
(@skyflyer)
Noble Member

Carel1 wrote:Zover ik weet bij KLM geen rij 13.
ErwinLansing wrote:Verschild voor zover ik weet van maatschappij tot maatschappij. KLM heeft idd geen rij 13.

Ik zie net dat TK op de A321 ook een rij 13 heeft (ik vlieg in november met TK naar HRG). Verschilt dus van maatschappij tot maatschappij.

BeantwoordenCiteren
ErwinLansing
(@erwinlansing)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Verschild voor zover ik weet van maatschappij tot maatschappij. KLM heeft idd geen rij 13.

Flying Blue Platinum | Accor Silver | Hilton Gold | Radisson Gold | Marriott/SPG Gold | SAS EB Silver

BeantwoordenCiteren
Carel1
(@carel1)
Famed Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Zover ik weet bij KLM geen rij 13.

Een Amex Flying Blue Gold kaart met 30 XP en tijdelijk 30.000 via deze link:
https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=cARELHD8Yn&XL=MIANS
FB Platinum PA; IHG Diamond Ambassador.

BeantwoordenCiteren
(@skyflyer)
Noble Member

Net even een leuke discussie gehad over rij 13 in het vliegtuig. Toen ik mijn boarding passen bekeek, zag ik tot mijn verbazing dat ik ooit een keer op stoel 13A heb gezeten. Dat was met FI op een Boeing 757 van YYZ naar KEF, een vrij oud toestel dus. Weet iemand of nieuwe of verbouwde toestellen tegenwoordig nog worden voorzien van rij 13? Of is men hiermee helemaal gestopt?

BeantwoordenCiteren
(@skyflyer)
Noble Member

Tim82 wrote:Ik heb een vraagje; Mijn zusje gaat voor het eerst met haar vriend een Interrail rondreis door Europa maken (ze is 18) en het lijkt me leuk om haar als cadeau een overnachting te geven in een aardig hotel waar ze naar toe wilt.

Als ik voor haar iets boek en betaal, is er dan nog een manier om zelf punten te krijgen bij een loyaliteitsprogramma? Kan ik uberhaupt wel met mijn eigen (bv Accor) account een kamer voor haar boeken zonder dat ik mee reis?

Dat kan zeker! Je zou kunnen boeken via Rocketmiles, Pointshound of Kaligo. Als je liever bij een keten zelf boekt kan dat o.a. bij Hilton of SPG. Helaas doet Accorhotels niet aan 'pooling'.

BeantwoordenCiteren
(@tim82)
Noble Member

Ik heb een vraagje; Mijn zusje gaat voor het eerst met haar vriend een Interrail rondreis door Europa maken (ze is 18) en het lijkt me leuk om haar als cadeau een overnachting te geven in een aardig hotel waar ze naar toe wilt.

Als ik voor haar iets boek en betaal, is er dan nog een manier om zelf punten te krijgen bij een loyaliteitsprogramma? Kan ik uberhaupt wel met mijn eigen (bv Accor) account een kamer voor haar boeken zonder dat ik mee reis?

BeantwoordenCiteren
Carel1
(@carel1)
Famed Member

Een extra vlucht kun je ook krijgen door niet rechtstreeks te vliegen. Ik vlieg bv wel eens van AMS via CDG naar WAW. Dat kost niet altijd meer geld, wel tijd natuurlijk

BeantwoordenCiteren
Carel1
(@carel1)
Famed Member

Als je geregeld vliegt, maar een bepaalde status net niet haalt kan het zinvol zijn om een extra vlucht te maken.

BeantwoordenCiteren
Grouchy
(@grouchy)
Noble Member

Je weet zelf ook wel dat het niet alleen bij lounge toegang blijft en er een hoop meer voordelen bij die tiers te behalen zijn en zeker bij de daarop volgende hogere tiers de fun echt begint.
Wanneer je dan ook nog je status kan matchen is er ook nog eens een hefboomeffect.

Die mensen vinden het vaak niet erg dat het tijd kost, zolang het maar niks kost(in EUR)
En ja met twee keer business naar Amerika en/of Azïe ben je ook een heel eind..Zou m'n voorkeur ook hebben,

Delta - Diamond Medallion MM

BeantwoordenCiteren
(@Deleted_member_487)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Helemaal goed, maar ik vraag mij af, waarom zoveel rare vluchten en tijd verdoen om alleen in een lounge te kunnen?

vlieggraagverweg wrote:mensen vliegen om te vliegen. Als je daar een beloning voor krijgt door een status erkenning,miles kan verzamelen en uiteindelijk in alle comfort met een zeer goedkoop (soms gratis) kan reizen...waarom niet? 🙂

BeantwoordenCiteren
Pagina 476 / 486
Deel: