Forum

Meldingen
Alles wissen

American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

6,665 Berichten
432 Gebruikers
4890 Reactions
1.2 M Bekeken
HarmDommisse
(@harmdommisse)
Reputable Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Loungebox net gehaald. Ging nog niet geheel soepel bij Grab ' Fly. Misschien door de persoon voor mij die bellen belangrijker vond dan de dame achter de kassa fatsoenlijk te woord staan.

FB Silver | Hilton Diamond | National Emerald Executive | Hertz President's Circle | Sixt Platinum | Avis President's Club

Ontvang tot 60.000 Amex MR punten en het eerste jaar 50% korting op American Express Platinum!
Of ontvang tijdelijk 40.000 FB Miles en het eerste jaar 50% korting bij American Express Flying Blue Gold

Harm Dommisse| Instagram | Booking.com | AwardWallet

BeantwoordenCiteren
danfl44
(@danfl44)
Noble Member

exeliser wrote:Het was 30K punten zoals ik ook terug lees in het forum.

Zou wel netjes zijn van AmEx om dat ook toe te geven echter helaas na een langdradig telefoongesprek wilde ze volgens mij liever dat ik de kaart op zou zeggen dan dat ik de volledige bonus zou ontvangen. Geweldige service...

Vervelend van de service. Ik ben er echter ook vrij zeker van dat aanvraagbonus voor gold in december 20k was. Alleen platinum was 30k.

Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!

Blog: Puntentrotter
Uitgelichte vluchtreview: Air France La Première
Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!

Werk: Puntenconsultant
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.

BeantwoordenCiteren
exeliser
(@exeliser)
Estimable Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Bijzonderetickets wrote:In december was de actie echter nog 20/K punten voor Gold. Alleen upgrade was 75/K destijds.

Het was 30K punten zoals ik ook terug lees in het forum.

Bjorn wrote:Ik hoop dat AMEX de MR voor nieuwe klanten ook eens opschroeft. 30k MR (via referral) vs 75k MR voor een upgrade is een behoorlijk verschil. Gebruik je geen referral, dan krijg je zelfs niet eens MR.

Zou wel netjes zijn van AmEx om dat ook toe te geven echter helaas na een langdradig telefoongesprek wilde ze volgens mij liever dat ik de kaart op zou zeggen dan dat ik de volledige bonus zou ontvangen. Geweldige service...

Reis je grijs

https://my.flightradar24.com/tlecram

BeantwoordenCiteren
Bijzonderetickets
(@bijzonderetickets)
Famed Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

exeliser wrote:Hey all! Ik heb een vraag. Ik heb een referral gold aangevraagd in December toen ze echt een goede actie hadden voor vgm 30-40k punten. Nu was er iets mis gegaan met het account en heb ik pas sinds februari de kaart.
Dus heb ik de 3000 die nodig was direct uitgegeven om het te checken en inderdaad heb ik 20k punten gekregen in plaats van die offer.
Waar zou ik erachter kunnen komen wat de orginele referral bonus was en die ook te krijgen.

In december was de actie echter nog 20/K punten voor Gold. Alleen upgrade was 75/K destijds.

Blog: Bijzonderetickets.nl
Bedrijf: Puntenconsultant.nl
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles. We boeken en personaliseren ieder hotelverblijf. Bij high end hotels bieden we daarnaast voordelen zoals $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.

Persoonlijke referral links: American Express Gold / Platinum Card - Flying Blue American Express Gold / Platinum Card.

BeantwoordenCiteren
Ruut
 Ruut
(@ruut)
Noble Member

HarmDommisse wrote:Vandaag gebeld met Priority Pass voor lidmaatschapsnummer. Was 5 minuten werk en na wat vragen kreeg ik hem. Dus dat is ook weer geregeld.

Partnerkaart is aangevraagd, we wachten af.

Iemand idee hoelang het bij Privium duurt?

Gewoon morgen even bellen, is echt zo geregeld.

American Express Platinum met tijdelijk 100.000 reward points?

Via deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=rUDOLBI5bb&CPID=999999548
Gold via dezelfde link.

Flying Blue Amex Platinum met 60XP en tijdelijk 50.000 miles?

Gebruik deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=rUDOLBIZEj&XLINK=MYCP
Gold via dezelfde link.

HarmDommisse reacted
BeantwoordenCiteren
exeliser
(@exeliser)
Estimable Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Hey all! Ik heb een vraag. Ik heb een referral gold aangevraagd in December toen ze echt een goede actie hadden voor vgm 30-40k punten. Nu was er iets mis gegaan met het account en heb ik pas sinds februari de kaart.
Dus heb ik de 3000 die nodig was direct uitgegeven om het te checken en inderdaad heb ik 20k punten gekregen in plaats van die offer.
Waar zou ik erachter kunnen komen wat de orginele referral bonus was en die ook te krijgen.

Reis je grijs

https://my.flightradar24.com/tlecram

BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

HarmDommisse wrote:Vandaag gebeld met Priority Pass voor lidmaatschapsnummer. Was 5 minuten werk en na wat vragen kreeg ik hem. Dus dat is ook weer geregeld.

Bij mijn vrouw uiteindelijk een paar dagen. Ze had overigens wel een oud inactief account bij Privium.

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

BeantwoordenCiteren
HarmDommisse
(@harmdommisse)
Reputable Member

Vandaag gebeld met Priority Pass voor lidmaatschapsnummer. Was 5 minuten werk en na wat vragen kreeg ik hem. Dus dat is ook weer geregeld.

FB Silver | Hilton Diamond | National Emerald Executive | Hertz President's Circle | Sixt Platinum | Avis President's Club

Ontvang tot 60.000 Amex MR punten en het eerste jaar 50% korting op American Express Platinum!
Of ontvang tijdelijk 40.000 FB Miles en het eerste jaar 50% korting bij American Express Flying Blue Gold

Harm Dommisse| Instagram | Booking.com | AwardWallet

BeantwoordenCiteren
lloydje33
(@lloydje33-2)
Famed Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Bjorn wrote:Chat je met een Nederlandssprekende medewerker? Of een Engelse. Hopelijk behouden ze deze functie want al die keuzemenu's ben ik inmiddels ook wel beu

Als je na taalkeuze direct op 0 drukt heb je die keuzemenu niet. Kreeg deze tip van een van de forumleden. Erg handig gebleken.

Gratis AwardWallet plus? (nieuwe gebruikers)|MyFlightradar24|Kijk nu ook naar mijn Youtube kanaal!

Wil je ook een AMEX Platinum kaart? krijg nu 170.000 punten welke je kunt inzetten om mooie reizen mee te maken of kies je voor de Gold met 70.000 punten cadeau?

(Je dient uiteraard de kaartbijdrage te betalen en je neemt een financieel product af bij AMEX)

Visits 2026 >2: AMS ARN CPH HEL LAS PDX SAN SEA TRD WAW
Carriers: AS DL KL SK

FB Platinum|Hilton Gold|IHG Silver|Marriott Gold|ALL Silver|Radisson VIP

Bjorn reacted
BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

Bjorn wrote:Chat je met een Nederlandssprekende medewerker? Of een Engelse. Hopelijk behouden ze deze functie want al die keuzemenu's ben ik inmiddels ook wel beu

Heb mijn vraag in het Engels gesteld dus zou eigenlijk niet weten met welke taal ik verbonden was 🙂

Ontvang 70.000 FB-miles

BeantwoordenCiteren
Bjorn
(@bjorn)
Prominent Member

Vliegende_Keep wrote:Zit nu ook te chatten met Amex, werkt prima. Alleen was ik even bang dat de chat weg was nadat de app automatisch uitlogt, maar als je dan weer inlogt is de chat nog actief gelukkig.

Chat je met een Nederlandssprekende medewerker? Of een Engelse. Hopelijk behouden ze deze functie want al die keuzemenu's ben ik inmiddels ook wel beu

→ Flying Blue Earning Online extensie (Chrome/Safari/Firefox)
→ Alle locaties waar je kunt betalen met AMEX
→ Flying Blue Miles Calculator (tool)

→ Classic AMEX: Tot 40.000 Membership Rewards via deze link.
→ FB AMEX: Tot 40.000 Flying Blue Miles cadeau en korting via deze link.
→ AwardWallet: 3 maanden gratis AwardWallet Plus proberen via deze link

BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

Zit nu ook te chatten met Amex, werkt prima. Alleen was ik even bang dat de chat weg was nadat de app automatisch uitlogt, maar als je dan weer inlogt is de chat nog actief gelukkig.

Ontvang 70.000 FB-miles

BeantwoordenCiteren
Jelle
(@jelle)
Estimable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Bjorn wrote:Ik kom echt in een chatvenster terecht:

IMG 6C6B0BE97BD3 1

Zou de taalinstelling een verschil maken misschien...

American Express® Platinum Card: Met 100.000 Membership Rewards punten, snelle grenspassage op Schiphol, onbeperkt gratis luchthavenloungetoegang, Jaarlijks € 300 diner-voordeel en upgrades bij duizenden hotels via deze link

BeantwoordenCiteren
Bjorn
(@bjorn)
Prominent Member

Jelle wrote:Vervolgens kom je op de Nederlandse American Express website waar verder geen kopje 'chat' staat.

Ik kom echt in een chatvenster terecht:

IMG 6C6B0BE97BD3 1

→ Flying Blue Earning Online extensie (Chrome/Safari/Firefox)
→ Alle locaties waar je kunt betalen met AMEX
→ Flying Blue Miles Calculator (tool)

→ Classic AMEX: Tot 40.000 Membership Rewards via deze link.
→ FB AMEX: Tot 40.000 Flying Blue Miles cadeau en korting via deze link.
→ AwardWallet: 3 maanden gratis AwardWallet Plus proberen via deze link

BeantwoordenCiteren
Jelle
(@jelle)
Estimable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

vanIJsselmuide wrote:Is dit nieuw of ben ik pas net wakker geworden??

chatfunctie 1
chatfunctie 2

Vervolgens kom je op de Nederlandse American Express website waar verder geen kopje 'chat' staat.

American Express® Platinum Card: Met 100.000 Membership Rewards punten, snelle grenspassage op Schiphol, onbeperkt gratis luchthavenloungetoegang, Jaarlijks € 300 diner-voordeel en upgrades bij duizenden hotels via deze link

Ruut reacted
BeantwoordenCiteren
Pagina 270 / 445
Deel: