Forum

Meldingen
Alles wissen

Platinum for Life Event 2025 - 4 September @ Katwijk

38 Berichten
19 Gebruikers
41 Reactions
9,780 Bekeken
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

TheFlyingMarco wrote:Weer even on topic ... Ik was verbaasd dat er geen Jenever in het paleis op de dam zit

Wat dan? Oranjebitter? 😀

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

BeantwoordenCiteren
TheFlyingMarco
(@theflyingmarco)
Estimable Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Weer even on topic ... Ik was verbaasd dat er geen Jenever in het paleis op de dam zit

RobertFB and Ruut reacted
BeantwoordenCiteren
Eagle
(@eagle)
Noble Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Ruut wrote:De trein neem ik alleen als ik naar Schiphol moet en dat gaat heel vaak mis.
Regelmatig boek ik een hotel bij Schiphol om te voorkomen dat ik door de NS een vlucht mis...

Dat is ook altijd mijn angst als ik met de NS ga. Eigenlijk gaat er ook altijd wel iets mis als ik met de trein ga. Werkzaamheden op het spoor waardoor een deel van de reis met de bus moet, random vertragingen door defecten, geen zitplaats waardoor ik 2 uur mag staan, geen plek om je koffer fatsoenlijk neer te zetten, airco kapot zodat je een gratis sauna hebt. Daarbij kost een reis met de trein naar Schiphol mij van deur tot deur ook bijna een uur extra ten opzichte van de auto.

Ondanks dat P3 garage toch wel prijzig is bij een reis van een week of 5 heb ik besloten om die meerkosten te accepteren en niet het begin of einde van een reis door de NS te laten verpesten. Die 100 euro extra doet het dan ook niet meer, bovenop de kosten van een verre reis met BC-tickets.

Referral voor reguliere AMEX

Mijn vliegverleden

FlyingFonz, michiel1, TheFlyingMarco and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
Ruut
 Ruut
(@ruut)
Noble Member

TheFlyingMarco wrote:De NS is mijn grootste sponsor voor de vakanties met alle claims die ik indien voor de vertragingen

De trein neem ik alleen als ik naar Schiphol moet en dat gaat heel vaak mis.
Regelmatig boek ik een hotel bij Schiphol om te voorkomen dat ik door de NS een vlucht mis...

American Express Platinum met tijdelijk 100.000 reward points?

Via deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=rUDOLBI5bb&CPID=999999548
Gold via dezelfde link.

Flying Blue Amex Platinum met 60XP en tijdelijk 50.000 miles?

Gebruik deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=rUDOLBIZEj&XLINK=MYCP
Gold via dezelfde link.

BeantwoordenCiteren
TheFlyingMarco
(@theflyingmarco)
Estimable Member

WHM wrote:worden vertragingen door treinen vergoed? onder welke noemer wordt dat gedaan? dank

Dit zijn treinreizen los van het vliegen ter verduidelijking.
Zie : Geld terug bij vertraging | Klantenservice | NS

BeantwoordenCiteren
WHM
 WHM
(@whm)
Honorable Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

TheFlyingMarco wrote:De NS is mijn grootste sponsor voor de vakanties met alle claims die ik indien voor de vertragingen

worden vertragingen door treinen vergoed? onder welke noemer wordt dat gedaan? dank

BeantwoordenCiteren
TheFlyingMarco
(@theflyingmarco)
Estimable Member

Vliegende_Keep wrote:"De beste reclame voor de luchtvaart is de trein"

De NS is mijn grootste sponsor voor de vakanties met alle claims die ik indien voor de vertragingen

BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

TheFlyingMarco wrote:Bij aankomst meerdere ME busjes zien rijden dus ik maakte me al zorgen.
Geen demonstranten gezien , wel een presentatie van Carlo van de Weijer dat de trein geen alternatief is voor het vliegtuig sloeg de spijker op ze kop.

Op het walking dinner na ( ben onhandig:( ) leuke avond gehad.

"De beste reclame voor de luchtvaart is de trein"

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

lloydje33, TheFlyingMarco, Ruut and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
TheFlyingMarco
(@theflyingmarco)
Estimable Member

Bij aankomst meerdere ME busjes zien rijden dus ik maakte me al zorgen.
Geen demonstranten gezien , wel een presentatie van Carlo van de Weijer dat de trein geen alternatief is voor het vliegtuig sloeg de spijker op ze kop.

Op het walking dinner na ( ben onhandig:( ) leuke avond gehad.

BeantwoordenCiteren
(@rickbeerendonk)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ofwel, ze hebben de info uit dit forum. 😉

Ambtenaruh reacted
BeantwoordenCiteren
Ruut
 Ruut
(@ruut)
Noble Member

Ze kondigen alweer een verstoring aan...
🙂

Schermafbeelding 2025 09 04 om 17.42.48
Schermafbeelding 2025 09 04 om 17.45.07

American Express Platinum met tijdelijk 100.000 reward points?

Via deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=rUDOLBI5bb&CPID=999999548
Gold via dezelfde link.

Flying Blue Amex Platinum met 60XP en tijdelijk 50.000 miles?

Gebruik deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=rUDOLBIZEj&XLINK=MYCP
Gold via dezelfde link.

BeantwoordenCiteren
petercs
(@petercs)
Reputable Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Veel plezier voor iedereen die gaat! Laat ons weten hoe het evenement was en hoe prachtig het Paleis op de Dam 'huisje' is. Ben benieuw

https://my.flightradar24.com/csardasp

BeantwoordenCiteren
(@Anonymous 2375)

Eens dat het een stuk minder leuk is zonder partner naar zo’n evenement. Indien je er wel bent en mij herkennen dan mag je hoi zeggen 🙂

Ambtenaruh reacted
BeantwoordenCiteren
Miya
 Miya
(@miya)
Noble Member

Boudewijn wrote:Ik ga er zelf niet naar toe, je mag namelijk geen partner meenemen en om nu op een event te staan met honderden vreemden, daar heb ik geen zin.

Dit is voor mij ook de hoofdreden niet te gaan, en ben ook van mening dat ze hier echt de plan mis slaan. Als luchtvaartmaatschappij breng je mensen samen. Dan heb je zo'n speciaal moment - dat je maar een keer in je leven mee maakt - en dan maken ze het niet mogelijk dat te delen met je partner of persoon die speciaal is in je leven.

Speksnijder, Boudewijn, Ruut and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
Ozzietukker
(@ozzietukker)
Famed Member

Boudewijn wrote:Ik ga er zelf niet naar toe, je mag namelijk geen partner meenemen en om nu op een event te staan met honderden vreemden, daar heb ik geen zin.

Kan wel goed zijn om te netwerken, al snap ik het probleem wel, dat is ook niet mijn sterkste kant, aan de andere kant ik loop ook in het buitenland onbekende meetings in…

BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 3
Deel: