Forum

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

9,193 Berichten
430 Gebruikers
7392 Reactions
1.2 M Bekeken
Bjorn
(@bjorn)
Prominent Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Hoe lang duurt het gemiddeld voor ik mijn nieuwe FB pas krijg na het behalen van een upgrade? Iemand ervaring?

→ Flying Blue Earning Online extensie (Chrome/Safari/Firefox)
→ Alle locaties waar je kunt betalen met AMEX
→ Flying Blue Miles Calculator (tool)

→ Classic AMEX: Tot 40.000 Membership Rewards via deze link.
→ FB AMEX: Tot 40.000 Flying Blue Miles cadeau en korting via deze link.
→ AwardWallet: 3 maanden gratis AwardWallet Plus proberen via deze link

BeantwoordenCiteren
Edwin
(@edwin)
Trusted Member

Na tripje in Noord Amerika ook FB Silver. Voor lang weekend naar München gelijk al de 2x 23 kilo kunnen gebruiken. Maar met het recente nieuws van de het verlagen van de bagageregels en de tot nu toe gene KLM-vluchten komend jaar zal ik er niet veel van kunnen genieten, zo ver je dat met Silver echt kan.

BeantwoordenCiteren
Fripsmaster
(@fripsmaster)
Famed Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Daan3 wrote:een paar weken geleden nog niet, of hebben we dat gemist misschien? o_O Dat zou niet bijster slim zijn dan... denk ik ook een keer een nieuwtje te hebben;)

Het is al een tijdje hoor. Ik pak altijd de roltrap omhoog voor mijn vluchten naar GB. Laatste keer was naar ABZ eind augustus.

KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24

Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO LCY MAN MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2

BeantwoordenCiteren
(@flying-doc)

Daan3 wrote:een paar weken geleden nog niet, of hebben we dat gemist misschien? o_O Dat zou niet bijster slim zijn dan... denk ik ook een keer een nieuwtje te hebben;)

Geen groot gemis gelukkig,het scheelt meestal minder dan een minuut. Afgelopen vrijdag was het zelfs langer dan non-skypriority. Jouw nieuws wordt zeker gewaardeerd, please keep it coming!

BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Noble Member

Flying doc wrote:Is dit niet al tijden voor non-schengen vluchten?

een paar weken geleden nog niet, of hebben we dat gemist misschien? o_O Dat zou niet bijster slim zijn dan... denk ik ook een keer een nieuwtje te hebben;)

Flying doc reacted
BeantwoordenCiteren
(@flying-doc)

Is dit niet al tijden voor non-schengen vluchten?

BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Noble Member

Toch ook weer een voordeeltje voor STE+ members, na inchecken bij de "rode lopers" kan je de trap op en daar is een aparte safety check. Niet meer in de rij waar je normaal je paspoort moet laten zien. Of zou dit tijdelijk zijn?

BeantwoordenCiteren
(@martinr)
Reputable Member

FlyRicky wrote:Het is mij nog nooit gelukt...

Ik gebruikte de codeshare van KLM en toen kon ik wel al inchecken voor de Air Europa vluchten

BeantwoordenCiteren
Patrick Dijkstra
(@patrick-dijkstra)
Trusted Member

Ipponmaster wrote:Kan je je huis niet betalen met je creditcard? Instant een overseas retourtje in business 😀

Dat heb ik ook gelezen idd. Dat zal een goed idee zijn! Zal ff contact opnemen met mijn hypotheek adviseur wat die er van vind!

BeantwoordenCiteren
(@flyricky)
Prominent Member

MartinR wrote:Iemand al eerder proberen in te checken online bij Air Europa? Er staat 48 uur van te voren, maar herkent mijn boekingscode niet, terwijl deze wel netjes terugkomt in de app van KLM, ondanks dat het via Air Europa geboekt is

Het is mij nog nooit gelukt...

BeantwoordenCiteren
(@svnkngs)

Ipponmaster wrote:Kan je je huis niet betalen met je creditcard? Instant een overseas retourtje in business 😀

Had er niet laatst een Chinees een schilderij t.w.v. 170 miljoen euro met creditcard betaald? 😀

Flying doc reacted
BeantwoordenCiteren
kevin990
(@kevin990)
Honorable Member

Vl

MartinR wrote:Iemand al eerder proberen in te checken online bij Air Europa? Er staat 48 uur van te voren, maar herkent mijn boekingscode niet, terwijl deze wel netjes terugkomt in de app van KLM, ondanks dat het via Air Europa geboekt is

Ja, vluchten geboekt bij UX maar uitgevoerd door KL moet je inchecken bij KL.

Fly Safe

BeantwoordenCiteren
(@martinr)
Reputable Member

Iemand al eerder proberen in te checken online bij Air Europa? Er staat 48 uur van te voren, maar herkent mijn boekingscode niet, terwijl deze wel netjes terugkomt in de app van KLM, ondanks dat het via Air Europa geboekt is

BeantwoordenCiteren
(@ipponmaster)
Honorable Member

Patrick Dijkstra wrote:Ik weet niet of het was is. Kan momenteel geen credit card gebruiken ivm aanschaf woning.... Scheelt me teveel geld......

Kan je je huis niet betalen met je creditcard? Instant een overseas retourtje in business 😀

BeantwoordenCiteren
Carel1
(@carel1)
Famed Member

Bjorn wrote:Gisteren mijn 15e QF gemaakt. Vanaf nu dus Flying Blue Silver 🙂

Gefeliciteerd !!

Een Amex Flying Blue Gold kaart met 30 XP en tijdelijk 30.000 via deze link:
https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=cARELHD8Yn&XL=MIANS
FB Platinum PA; IHG Diamond Ambassador.

BeantwoordenCiteren
Pagina 576 / 613