Forum

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

9,193 Berichten
430 Gebruikers
7392 Reactions
1.2 M Bekeken
Menno
(@menno)
Prominent Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

MilesHunter wrote:Ik kan er zelf niet van profiteren dus weet niet of het daadwerkelijk lukt om dit te boeken maar ik zie zojuist dat een retourtje AMS - LAX in LaPremiere te boeken is voor 407.000 miles.. diverse data beschikbaar. Keek zelf naar april/mei volgend jaar. In euros kost diezelfde reis minimaal 24.000 euro.

Lukt het iemand daadwerkelijk deze te boeken?

ps. Ik kijk in de air france app

Zijn ze zoveel in prijs gestegen? Een paar jaar geleden waren LaPremiere vluchten toch iets van 100K enkele reis?

*Bekijk via de linkjes wat jouw aanbod voor extra punten is als je een AMEX kaart zou nemen.
▸ AMEX Gold/Platinum nu tot 100.000 punten*. O.a. lounges, hotelupgrades, dinervoordeel en punten sparen voor goedkoper reizen.
▸ AMEX Flying Blue Gold/Platinum nu tot wel 70.000 Miles* Bijv. Platinum for 2, 30-60XP en FB punten sparen.

Gebruik je mijn linkje? Dankjewel! 🙂 Laat het weten, dan krijg je van mij een extra bedankje.

FlyingFonz reacted
BeantwoordenCiteren
MilesHunter
(@mileshunter)
Reputable Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Ik kan er zelf niet van profiteren dus weet niet of het daadwerkelijk lukt om dit te boeken maar ik zie zojuist dat een retourtje AMS - LAX in LaPremiere te boeken is voor 407.000 miles.. diverse data beschikbaar. Keek zelf naar april/mei volgend jaar. In euros kost diezelfde reis minimaal 24.000 euro.

Lukt het iemand daadwerkelijk deze te boeken?

ps. Ik kijk in de air france app

BeantwoordenCiteren
Ambtenaruh
(@ambtenaruh)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Vliegende_Keep wrote:Ja check, en dan ben ik ook nog eens (rijks) ambtenaar :p

We so special.....

Flying Blue Platinum4Life

Vliegende_Keep and Ruut reacted
BeantwoordenCiteren
Ruut
 Ruut
(@ruut)
Noble Member

Menno wrote:Via m’n telefoon opent de Uber app, en kan ik daarin bij flying blue inloggen.
De “up to 2 miles per euro” is wel pas bij meerdere Uber ritten per maand.
Als het op Uber eats zou gelden ging het sneller 😀

IMG 3727
IMG 3728

Oke, irritant dat het via de pc niet lukt....

American Express Platinum met tijdelijk 100.000 reward points?

Via deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=rUDOLBI5bb&CPID=999999548
Gold via dezelfde link.

Flying Blue Amex Platinum met 60XP en tijdelijk 50.000 miles?

Gebruik deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=rUDOLBIZEj&XLINK=MYCP
Gold via dezelfde link.

BeantwoordenCiteren
Menno
(@menno)
Prominent Member

Ruut wrote:Alleen het linken lukt mij niet.....

Via m’n telefoon opent de Uber app, en kan ik daarin bij flying blue inloggen.
De “up to 2 miles per euro” is wel pas bij meerdere Uber ritten per maand.
Als het op Uber eats zou gelden ging het sneller 😀

IMG 3727
IMG 3728

*Bekijk via de linkjes wat jouw aanbod voor extra punten is als je een AMEX kaart zou nemen.
▸ AMEX Gold/Platinum nu tot 100.000 punten*. O.a. lounges, hotelupgrades, dinervoordeel en punten sparen voor goedkoper reizen.
▸ AMEX Flying Blue Gold/Platinum nu tot wel 70.000 Miles* Bijv. Platinum for 2, 30-60XP en FB punten sparen.

Gebruik je mijn linkje? Dankjewel! 🙂 Laat het weten, dan krijg je van mij een extra bedankje.

BeantwoordenCiteren
Ruut
 Ruut
(@ruut)
Noble Member

Ready2Board wrote:Een nieuwe manier om wat extra FB Miles te sparen.

https://www.uber.com/gb/en/u/flying-blue/

Vraag mij wel af of dit samen gaat als je in de VS gebruik maakt van Uber? Ik heb daarvoor al mijn Marriott nummer gekoppeld. Benieuwd of je dan nu in beide landen kunt sparen bij gebruik van Uber (In NL FB miles en bij gebruik in de VS Marriott punten).

Alleen het linken lukt mij niet.....

Via deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=rUDOLBI5bb&CPID=999999548
Gold via dezelfde link.

Gebruik deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=rUDOLBIZEj&XLINK=MYCP
Gold via dezelfde link.

BeantwoordenCiteren
(@redactie)
Noble Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Een nieuwe manier om wat extra FB Miles te sparen.

https://www.uber.com/gb/en/u/flying-blue/

Vraag mij wel af of dit samen gaat als je in de VS gebruik maakt van Uber? Ik heb daarvoor al mijn Marriott nummer gekoppeld. Benieuwd of je dan nu in beide landen kunt sparen bij gebruik van Uber (In NL FB miles en bij gebruik in de VS Marriott punten).

BeantwoordenCiteren
(@gin-klm)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Een paar weken geleden waren er nog volop business class vluchten van bijvoorbeeld AMS naar LAX en SFO voor 55.000 miles te boeken. Nu kan ik niks meer vinden als ik kijk voor volgend jaar. Goedkoopste is nu 102.000 miles.
Heeft dit ermee te maken dat het nu zomerperiode is? Hopelijk geen blijvend iets dat het minimaal 100k miles gaat kosten!

Menno reacted
BeantwoordenCiteren
Ozzietukker
(@ozzietukker)
Famed Member

Kort gezegd is landside verstoring er eentje waar de KMAR wel een (zwaar) bewapend reactie team voor heeft die direct met geweld kan en mag ingrijpen.

Naast dat voor de KLM lounge natuurlijk men ern zichtbaar statement wil maken.
En op zich krijgt men daar ook wat makkelijker een gemiddelde Nederlander mee omdat lounge toegang een ver van het bedshow is dus heeft het niet direct invloed op hen.

En men moet wel iets laten zien, juridisch zijn ze voorlopig even uitgespeeld dus Schiphol zal vooralsnog niet worden teruggebracht in vluchten, iets wat de achterban wel beloofd heeft.

BeantwoordenCiteren
arjen05
(@arjen05)
Famed Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Ze doen wel heel erg veel moeite om specifiek bij KLM terecht te komen hè. Tickets kopen, in de rij staan voor security, dan door de securitycontrole met hun banjos en trompetten. Sowieso de secondary check met die spandoeken en lijm en instrumenten. En dan naar de lounge.

Ze hadden zonder moeite bij Privium airside kunnen gaan staan. Maar om een of andere reden moet het altijd KLM zijn. Die frequent flyers komen ook wel bij Privium. Zouden ze bang zijn dat als ze bij Schiphol zelf protesteren ze niet pas na 2 uur maar binnen een kwartier verwijderd worden?

Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.

Ruut reacted
BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

Ruut wrote:
Ik ben de ergste eigenlijk, ik verdien m'n status met alleen vakantievluchten:cool:

Ja check, en dan ben ik ook nog eens (rijks) ambtenaar :p

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

Ambtenaruh, lloydje33, Menno and 2 people reacted
BeantwoordenCiteren
DuckDuck
(@duckduck)
Honorable Member

bernard wrote:De morele verhevenheid van die club is angstaanjagend. Ze pretenderen te weten hoe iedereen dient te leven en dus moet dat ook gebeuren, goedschiks of kwaadschiks. Misschien moeten we als veelvliegers de boel maar omdraaien en onszelf vastlijmen aan de voordeuren van de XR narcisten met de boodschap - Ga eens 80 uur per week werken voor de BV Nederland net als wij! -

Ach ze hebben gewoon een heel ander perspectief. De meeste van ons vliegen veel zakelijk omdat dat meer geld oplevert dan een Skype gesprek of gewoon omdat het niet anders kan.
Er zijn echter ook mensen die vliegen vanwege de 'billables' en dat slaat natuurlijk nergens op; alleen maar vliegen (reizen) zodat je de klant meer kunt rekenen. Ik heb ze in mijn vrienden kring.
That said, XR is barking up the wrong tree here.

BeantwoordenCiteren
Ruut
 Ruut
(@ruut)
Noble Member

bernard wrote:De morele verhevenheid van die club is angstaanjagend. Ze pretenderen te weten hoe iedereen dient te leven en dus moet dat ook gebeuren, goedschiks of kwaadschiks. Misschien moeten we als veelvliegers de boel maar omdraaien en onszelf vastlijmen aan de voordeuren van de XR narcisten met de boodschap - Ga eens 80 uur per week werken voor de BV Nederland net als wij! -

Eens, maar ik vertik het om 80uur per week te werken hoor.

Ik ben de ergste eigenlijk, ik verdien m'n status met alleen vakantievluchten:cool:

Gold via dezelfde link.

Gold via dezelfde link.

lloydje33, MilesHunter, michiel1 and 4 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@bernard)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

De morele verhevenheid van die club is angstaanjagend. Ze pretenderen te weten hoe iedereen dient te leven en dus moet dat ook gebeuren, goedschiks of kwaadschiks. Misschien moeten we als veelvliegers de boel maar omdraaien en onszelf vastlijmen aan de voordeuren van de XR narcisten met de boodschap - Ga eens 80 uur per week werken voor de BV Nederland net als wij! -

TheFlyingMarco, lloydje33, MilesHunter and 4 people reacted
BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

Zij weer wat boefjes de lounge binnen gedrongen lees ik..
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/3/airports/klimaatactivisten-zaaien-opnieuw-onrust-in-klm-lounge-op-schiphol

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

lloydje33 and Ruut reacted
BeantwoordenCiteren
Pagina 140 / 613
Deel: