Forum

Meldingen
Alles wissen

Check-In Upgrade offers

4,600 Berichten
372 Gebruikers
5128 Reactions
946.1 K Bekeken
WHM
 WHM
(@whm)
Honorable Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Goldfly wrote:Eens, prima deal. 250 en 35K had ik ook wel gedaan denk ik voor een dergelijke lange vlucht.

Dubbel en dwars het geld waard. Vlucht vertrok 11:30PM na het eten ging ik slapen. Geen idee hoe laat het was toen en ik werd net 2:15 voordat ik landde wakker.
Vlucht was 13:15 uur -/- 2:15 -/- 2 (avondeten) betekent dat ik bijna 9 uur heb geslapen...

Nu aan het ontbijt op CDG 2F

Sebas, beuse242, petert and 3 people reacted
BeantwoordenCiteren
MoonJ
(@moonj)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

RickJansen wrote:Ik wilde met miles upgraden AUH - LHR van business (flex tarief) naar first. Via website : 39.000 miles. Ik gebeld; nee sorry, zijn geen plekken meer beschikbaar. Maar wel 8 mailtjes gehad dat ik nog een bod kon plaatsen, beetje vreemd, maar OK. Vanochtend voor de grap in de lounge gevraagd of ik met miles kon upgraden, dat kon, voor 159.000 miles (!). De balievrouw zei; dan denk ik dat je beter in business kan genieten. Ja, dat klopt. Maar wat een verschil, allemachtig.

Jammer! 39K had echt een goede deal geweest.

Etihad Gold | OneWorld Sapphire (Privilege Club) | SkyTeam Elite+ (Flying Blue) | AMEX Platinum Cardholder | For an AMEX Platinum Card for 50% off + 30.000 Membership Rewards, CLICK HERE

BeantwoordenCiteren
Goldfly
(@goldfly)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

WHM wrote:Gisteren upgrade HKG-AMS een waanzinnige prijs voor maar liefst € 1,449

Ik hoefde uiteraard niet na te denken: een dikke NEE.

Vandaag weer stiekem gekeken. Misschien toch iets teveel drank op gisteren. Tot mijn grote verbazing geldt hier “nieuwe ronde nieuwe kansen”, een upgrade voor maar € 499. Scherpe daling in de prijs.

Not bad maar ook niet een superaanbod. Even nagedacht toch maar de knoop doorgehakt vanwege nachtvlucht en extra bagage. Toen mocht ik betalen, ik mocht zelfs deels met miles betalen. Uiteindelijk half half gedaan nu dus € 249 betaald en 35k punten.
Dit is een acceptabele aanbod en kon ik ook de punten eindelijk eens gebruiken.

Eens, prima deal. 250 en 35K had ik ook wel gedaan denk ik voor een dergelijke lange vlucht.

40.000/60.000 AMEX bonuspunten? vraag de kaart aan via onderstaande link en ontvang tijdelijk extra bonuspunten!
www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gIDEOKNV2x

BeantwoordenCiteren
WHM
 WHM
(@whm)
Honorable Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Gisteren upgrade HKG-AMS een waanzinnige prijs voor maar liefst € 1,449

Ik hoefde uiteraard niet na te denken: een dikke NEE.

Vandaag weer stiekem gekeken. Misschien toch iets teveel drank op gisteren. Tot mijn grote verbazing geldt hier “nieuwe ronde nieuwe kansen”, een upgrade voor maar € 499. Scherpe daling in de prijs.

Not bad maar ook niet een superaanbod. Even nagedacht toch maar de knoop doorgehakt vanwege nachtvlucht en extra bagage. Toen mocht ik betalen, ik mocht zelfs deels met miles betalen. Uiteindelijk half half gedaan nu dus € 249 betaald en 35k punten.
Dit is een acceptabele aanbod en kon ik ook de punten eindelijk eens gebruiken.

Mikey, MoonJ, beuse242 and 8 people reacted
BeantwoordenCiteren
George1
(@george1)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Vandaag DXB - AMS EK BC naar FC 30k Miles

VinceG, MoonJ, beuse242 and 5 people reacted
BeantwoordenCiteren
RickJansen
(@rickjansen)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Ik wilde met miles upgraden AUH - LHR van business (flex tarief) naar first. Via website : 39.000 miles. Ik gebeld; nee sorry, zijn geen plekken meer beschikbaar. Maar wel 8 mailtjes gehad dat ik nog een bod kon plaatsen, beetje vreemd, maar OK. Vanochtend voor de grap in de lounge gevraagd of ik met miles kon upgraden, dat kon, voor 159.000 miles (!). De balievrouw zei; dan denk ik dat je beter in business kan genieten. Ja, dat klopt. Maar wat een verschil, allemachtig.

BeantwoordenCiteren
(@joost82)
Reputable Member

Voor morgen:
AMS-LCY naar BC: 69,-.
LHR-AMS naar BC ook 69,-.

Beide niet gedaan.

BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member

Carel1 wrote:€ 69 is niet duur, maar ik zou het ook niet doen. De lounge in WAW is prima.

Die lounge is idd prima, alhoewel ik hoop dat ze eindelijk die eeuwige quiche eruit gooien en iets anders te eten gaan geven.

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

BeantwoordenCiteren
jasperR
(@jasperr)
Reputable Member

DUS AMS 49€ - vlucht zit voor 2/3e vol

*Oja, uhh nee

Amex referral - zoals in ieders handtekening

Vliegverleden

BeantwoordenCiteren
(@bartholomeus)

Morgen LHR - AMS voor 149 - nee bedankt (vlucht zit vol)

beuse242 reacted
BeantwoordenCiteren
Sandor
(@sandor)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

MCT - DXB voor het minimum bedrag van 130 usd geboden. Niet goedkoop, maar wilde de lounge aldaar, de Apex Suites en het softe product een keer proberen voor eventuele toekomstige vluchten. Bovendien moest ik best lang - 6+ u - op het vliegveld verblijven (doordat WY m'n oorspronkelijke vlucht had geannuleerd).

BeantwoordenCiteren
Carel1
(@carel1)
Famed Member

westi wrote:WAW-AMS voor 24-12, 69 EUR, alle 8 plaatsen voorin nog vrij.

Ik blijf voor dat geld wel zitten op rij 5.

€ 69 is niet duur, maar ik zou het ook niet doen. De lounge in WAW is prima.

Een Amex Flying Blue Gold kaart met 30 XP en tijdelijk 30.000 via deze link:
https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=cARELHD8Yn&XL=MIANS
FB Platinum PA; IHG Diamond Ambassador.

beuse242 reacted
BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member

WAW-AMS voor 24-12, 69 EUR, alle 8 plaatsen voorin nog vrij.

Ik blijf voor dat geld wel zitten op rij 5.

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

BeantwoordenCiteren
Ozzietukker
(@ozzietukker)
Famed Member

Ams - dus. €49.

Nu doe ik het sowieso nooit, als 8 uur voor vertrek geen enkele andere eco stoel beschikbaar is, dan is de kans op een OPUP heel groot. KLM heeft 3 uur voor vertrek dat ook al zichtbaar gemaakt, dat is wel bijzonder... en achteraf onnodig 3 misconnecting dus ik had gewoon weer 1 rijtje naar achter gekund.

Thijsk and Carel1 reacted
BeantwoordenCiteren
Timo_de_frys
(@timo-de-frys)
Estimable Member

FCO -> AMS -> EC naar BC -> 89e -> Niet gedaan

EDIT* Wel gratis EC Comfort -> Gedaan 🙂

BeantwoordenCiteren
Pagina 164 / 307
Deel: