Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Het is de tijd van het jaar voor een volgende Club Carlson punten promotie, deze keer blijft de bonus die je krijgt bij aankoop van de zogenaamde Gold Points beperkt tot maximum 25%. Tijdens voorgaande jaren liep deze bonus op tot soms wel 75%, dus echt heel interessant is deze promo niet, tenzij je nog een aantal punten nodig hebt om ergens een award nacht te boeken.
De promotie loopt van 15 februari tot en met 15 maart voor alle leden van het Club Carlson loyalty programma, dus indien je nog geen lid bent, dan kan je jezelf registreren via deze link. Na het verifiëren van jouw nieuwe account kan je meteen punten aankopen indien gewenst.
Bij alle aankopen van punten tussen de 3000 en 40.000 (wat het maximum aantal is wat je per account en per kalenderjaar kan kopen), krijg je een bonus tot 25%. Het percentage van de bonus is afhankelijk van het aantal punten dat je aankoopt:
- Koop 3000 tot 10.000 punten en krijg 10% bonus
- Koop 11.000 tot 30.000 punten en krijg 15% bonus
- Koop 31.000 tot 40.000 punten en krijg 25% bonus
De Gold Points zijn te koop per schijf van 1000 punten en kosten 7 US Dollar per schijf.
Na het selecteren van het aantal punten dat je wenst aan te kopen, dien je enkel de aankoop nog te bevestigen en jouw aankoop te betalen. Let er wel op, dat de aankoop enkel kan gebeuren door gebruik te maken van een kredietkaart. Er bestaat geen mogelijkheid om via een bankoverschrijving of PayPal te betalen!
Zoals bij elke promotie het geval is zijn ook aan deze een aantal voorwaarden verbonden. Gelukkig zijn er voor de promotie zelf niet al teveel regeltjes waarmee je rekening moet houden zoals je hier onder kan zien, maar de uitgebreide gebruikersvoorwaarden van het Club Carlson loyalty programma zijn te vinden op deze link.
Persoonlijk ga ik geen punten aankopen tijdens deze promotie omdat ik het aanbod niet zo genereus vind en omdat ik een haat/liefde verhouding heb met Club Carlson hotels door een aantal slechte verblijven en nadien een slecht opvolging door de customer service.
Zijn jullie van plan om van deze promotie gebruik te maken? Hebben jullie misschien vragen in verband met deze promotie of hoe je de punten het beste kan besteden? Aarzel dan alsjeblieft niet om jullie vragen te stellen door een reactie achter te laten onder dit artikel of ons aan te spreken via onze groeiende community op het forum van Insideflyer!
Geef een reactie