JO&JOE; Nieuw Accor Hotel Merk3 min leestijd

JO&JOE Accor Hotels

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

De Franse hotelgroep Accor heeft een nieuw merk gelanceerd; Jo & Joe. Je kan er een kamer huren vanaf €25,- per nacht. Het hotel richt zich op Townsters (personen die dichtbij wonen) en Tripsters (personen die de stad ontdekken). De eerste hotels in Parijs, Bordeaux, Warsaw, Budapest, Rio en Sao Paulo gaan open in 2018.

Op dit moment heeft Accor al de volgende hotelmerken:

huidige-accor-hotels-merken

JO&JOE Hotel Merk

Dit nieuwe Jo & Joe merk richt zich op de Millenials en in 2020 moeten er 50 hotels geopend zijn. Het merk voegt een hostel en het huren van kamers samen, waardoor je een mix van kamers krijgt.

Het merk krijgt verschillende opties, waaronder deze soorten kamers;

  • Happy House; een plek waar Tripsters kunnen werken, koken, relaxen en wassen.
  • Together; is een plek waar je kunt slapen met meerdere gasten, maar waarbij de privacy gewaarborgd blijft. Je hebt de toegang tot kluisjes, USB poorten, diverse lichten en je hebt een gedeeld recreatiegebied en badkamer
  • Yours; is een kamer of appartement voor twee tot vijf personen. Deze heeft een eigen badkamer en afhankelijk van het formaat ook een eigen keuken.
  • OOO! (Out of the Ordinary); is een plek voor reizigers die alleen reizen of groepen tot zes personen. Je krijgt hier bijvoorbeeld een caravan als kamer

De bar zal het centrale punt zijn binnen het merk. De bar zal zich focussen op bier, wijn en cocktails waarbij er een lokaal menu zal worden toegevoegd. Er zal ook een lokaal menu in het restaurant komen, waarbij er gedacht kan worden aan een grill of pizza’s. De gasten kunnen ook gebruik maken van een eigen keuken, waardoor zij het budget klein kunnen houden.

Hieronder kun je een aantal impressies vinden van het nieuwe Accor merk.

Deze diashow vereist JavaScript.

Sébastien Bazin, Chairman & Chief Executive Officer van AccorHotels, zegt het volgende over dit nieuwe merk:

“Break with tradition, forget old habits, be surprising, authentic, unexpected, bring a breath of fresh air to AccorHotels. Do it quickly and do it well. It wasn’t an easy brief to put into practice, particularly when you’re primarily targeting Millennials, who can be very difficult to win over. But with the launch of our new brand, JO&JOE, we have now more than met that challenge. I’m extremely proud of the work accomplished by the AccorHotels teams in mobilizing the energy necessary – both inside and outside the Group – to bring this enormous project to life. JO&JOE represents the very essence of hospitality: welcoming, exciting and beyond our guests’ expectations”.

Frédéric Fontaine, Senior Vice President, Global Marketing Innovation Lab zegt het volgende over JO&JOE:

“More than just an accommodation solution, JO&JOE has been conceived as an experience enhancer thanks notably to its offbeat design, innovative digital ecosystem and catering offerings. With its “open house” concept, the brand diversifies the customer journey by welcoming guests as well as locals, who treat JO&JOEvenues as an annex of their living room. The project is also a reflection of the Group’s cultural and managerial transformation, which shapes JO&JOE’s approach to hiring, management and service, another of the brand’s distinctive components”.

Wat vind jij van dit nieuwe merk? Laat het hieronder of op ons forum weten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *