Interview: EasyJet praat met InsideFlyer over Flying Club Loyaliteitsprogramma1 min leestijd

Flying Club

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Dit artikel werd als eerste gepubliceerd op Insideflyer.dk op 2 maart 2016 door 

EasyJet’s Nieuwste Loyaliteitsprogramma: Flying Club

Traditioneel waren het de lijnvluchten carriers die hun consumenten loyaliteitsprogramma’s en low-cost carriers aanboden, die vooral gefocust zijn op eenvoudige producten. Maar de luchtvaartindustrie is de laatste jaren aan het veranderen en we zien het verschil tussen low-cost en traditionele luchtvaartmaatschappijen steeds kleiner worden.

InsideFlyer.dk ontmoette EasyJet’s commerciële manager van Denemarken en Benelux om te praten over de ambities van low-cost bedrijven om te focussen op een nieuwe vorm van loyaliteitsprogramma’s.

EasyJets aankomende “Flying Club” is geen bonusprogramma op de traditionele manier, waar je bonus punten kun verzamelen om gratis te reizen. Maar wanneer je een trouwe consument bent, is het mogelijk om voor bepaalde voordelen te sparen, zoals:

  • Geen extra kosten voor omboekingen
  • Geen extra kosten bij naamsveranderingen op tickets (5x per jaar kun je dit gratis doen)
  • “Price Promise” – beschikking over de goedkoopste tickets en wanneer je een goedkopere vindt dan op easyjet.com, krijg je het verschil terug.
  • Speciale aanbiedingen en als eerste geïnformeerd worden over nieuwe promoties.
  • Flight Club klantenservice team.

InsideFlyer schreef al eerder over EasyJet’s nieuwe initiatieven het laatste jaar, maar in het bovenstaande interview onthuld William Vet van EasyJet meer over het programma en de Europese luchtvaartindustrie. Insideflyer sprak met hem in Copenhagen, waar hij recentelijk op bezoek was.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *