Gratis overnachtingen met de Hyatt Brand Explorer promo2 min leestijd

Hyatt, Ibiza

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Gratis overnachtingen? Dat is zeker mogelijk als je het slim aanpakt. Er zijn bijvoorbeeld meerdere manieren om gratis overnachtingen te krijgen bij Hyatt. Wat veel mensen niet weten is dat dit ook mogelijk is met de Hyatt Brand Explorer promo.

Hyatt Brand Explorer Promo

De Hyatt Brand Explorer Promo is een promotie die voor onbepaalde tijd loopt waarbij je een gratis overnachting krijg als je in 5 verschillende brand hotels hebt overnacht. Aangezien er in totaal 18 brands zijn kun je met deze promo dus in totaal 3 gratis overnachtingen verdienen. Het is niet nodig om je te registreren en zowel betaalde verblijven als verblijven op punten tellen mee. Ook is er geen bepaalde periode waarin deze verblijven dienen plaats te vinden. Als je zo’n gratis overnachting hebt binnengehaald heb je wel maximaal 180 dagen de tijd om te boeken en te verblijven.

Hyatt Paris Madeleine (Bron: Hyatt)
Door te verblijven in 5 verschillende brands van Hyatt krijg je een gratis overnachting. (Bron: Hyatt)

Op dit moment doen er in totaal 18 Hyatt brands mee. Dit zijn: Alila, Andaz, Destination by Hyatt, Grand Hyatt, Hyatt, Hyatt Centric, Hyatt House, Hyatt Place, Hyatt Regency, Hyatt Residence Club, Hyatt Zilara, Hyatt Ziva, Joie de Vivre, Miraval, Park Hyatt, Thompson, Unbound Collection en UrCove. Alleen verblijven in Hyatt hotels tellen dus mee. Verblijven in Small Luxury Hotels of the World en MGM properties zijn dus uitgesloten. OMAAT schreef onlangs ook over deze interessante promo.

Aantal brands checken

Door in te loggen in je World of Hyatt account op de website of app kun je checken in hoeveel verschillende brands je al hebt overnacht. Als je eenmaal bent ingelogd ga je simpelweg naar de tab “Brand Explorer” en vervolgens zie je alle brands waar je al hebt overnacht. Deze promotie doet wat denken aan die van Accor ALL een paar jaar geleden. Voor zowel hotelketens als gasten is het een leuke en interactive manier om kennis te maken met alle brands.

Uitgelichte afbeelding: Hyatt

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *