Wat schaft de pot? (aan boord)

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door jphorn, 8 nov 2021.

  1. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    649
    Leuk Bevonden:
    1.253
    Trofeepunten:
    203
    TPE-AMS met KL WBC

    Vond het eten maar weinig bijzonder. Tussendoor waren er volgens mij nog belegde broodjes, pinda’s en instant noodles te krijgen. Gelukkig bijna de hele vlucht kunnen slapen.
    IMG_9147.jpeg IMG_9148.jpeg IMG_9149.jpeg IMG_9156.jpeg
     
    Grouchy, lloydje33 en Menno vinden dit leuk.
  2. Mathijs

    Mathijs Newbie Premium Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Laatst deze combinatie gehad op vluchten naar ORD en YVR, was inderdaad goed te doen. Ik had de tweede keer voor de kip met citroensaus willen gaan, maar na Eagle's bericht en foto die toch maar overgeslagen.

    24-8 Air France van YVR naar CDG, in business als FB Plat:
    Voorgerecht:
    IMG_4229.jpeg
    Coquilles met quinoa: de coquilles waren koelkastkoud en daardoor erg vast. Met het sausje werd het wat beter, maar over het algemeen vond ik de quinoa het beste deel van het voorgerecht.

    Hoofdgerecht:
    IMG_4230.jpeg
    Kip met tarragon korst, aardappel, paddestoelen en rodewijnsaus. De kip was behoorlijk droog en qua presentatie net jammer dat de korst er dan half naast ligt. Door de omschrijving (oa combinatie van blueberries, paddestoel en rodewijnsaus) had ik op een iets spannender gerecht met meer smaak gehoopt.

    Nagerecht:
    IMG_4231.jpeg
    Opera cake met verse fruitsalade, opmerkelijk dat mij eerst gevraagd werd om te kiezen, beide was eigenlijk niet de bedoeling.

    Ontbijt:
    IMG_4232.jpeg

    Over het algemeen vond ik de maaltijden niet erg bijzonder, van Air France had ik eigenlijk een stuk meer verwacht. De wijnen waren dan wel weer erg goed. Ik kan me nog herinneren dat de opties vorig jaar op dezelfde vlucht grotendeels hetzelfde waren, met hooguit wat andere smaakmakers op dezelfde basis. Vergeleken met vluchten vanuit CDG vind ik het eten van deze cateraar toch echt wel minder dan ik bij AF verwacht.
    Tijdens de vlucht zouden er ook nog snacks en drinken staan, maar ik ging voor wat uurtjes slaap.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Grouchy, lloydje33, michiel1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina