(VERLOPEN) *A | DUS - NYC 228 euro

Discussie in 'Economy Fares' gestart door thomassmit, 27 aug 2017.

  1. CosmicGirl

    CosmicGirl Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    13
    Zo lijkt het wel, ja. Ik had deze ochtend een schedule change in de mail, maar niks bijzonders.
     
    fundivers vindt dit leuk.
  2. fundivers

    fundivers Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Ik vlieg ook pas in mei naar Canada en 2 weken later naar New York. Het is erg rustig nu. Dus vermoed dat er geen annuleringen meer komen
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Mensen met schedule changes die niet haalbaar/wenselijk zijn worden ook gewoon netjes omgeboekt.
     
    fundivers vindt dit leuk.
  4. Ruudieruud

    Ruudieruud Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik heb mijn elektronische e-tickets ontvangen bij schipholtickets (vlak na de boeking). Ik vertrek morgen maar kan niet inchecken bij Air Canada. Iemand advies wat te doen?
     
  5. CosmicGirl

    CosmicGirl Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    13
    Kan je de boeking wel inkijken en indien ja, hangt er dan nog een e-ticketnummer aan?
     
  6. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Wat ik heb meegemaakt met Air Canada is dat het kwam vanwege mijn paspoort. Omdat het de eerste keer was dat ik onder dat paspoort online wou inchecken, lukte dat niet en moest het bij automaat op Schiphol (die een scan van je paspoort maakt). De terugweg lukte wel gewoon, en waren mijn paspoort gegevens opgeslagen. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat zo´n situatie als deze ook van toepassing is bij jou.
     
  7. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Ik kon afgelopen juni ook niet inchecken met Air Canada. Voor het eerst met Air Canada gevlogen en ook voor het eerst naar Canada toe. Ik dacht dat het kwam doordat ik voor het eerste keer gebruik maakte van de eTA (Canadese ESTA).
     
  8. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Ik heb ooit zon zelfde situatie gehad met united. Nieuw paspoort in combinatie met nieuwe esta.
     
  9. DeVosNL

    DeVosNL Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Vorig jaar heb ik vliegtickets geboekt voor een reis van Brussel - New York via Air Canada eind april. Nu vroeg ik mij af of deze maatschappij standaard een boeking met twee personen, deze personen naast elkaar plaatst? Of is dit net als bij RyanAir een onderdeel van het verdienmodel waarbij een stoelkeuze geld kost.

    Vanwege de overstap in Canada zowel tijdens de heen- als terugreis, zouden we dan vier maal een stoel dienen te reserveren. Dit zou dan een erg duur grapje worden.

    Of is het gewoon mogelijk om ten tijden van het online inchecken uit de vrije stoelen een gratis keuze te maken? Wellicht heeft iemand van jullie ervaring hiermee?
     
  10. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina