Uitnodiging Dutch Open

Discussie in 'Nieuws' gestart door Carel1, 20 jul 2021.

1. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.356
    Trofeepunten:
    558
    Leuke zaterdagmiddag. Naar Schiphol en dan met de KLM bus naar drop-off point om vervolgens te lopen naar The International. Je kon ook met een Hertz pendelbusje.

Inchecken was makkelijk en je loopt via standjes naar de Lounge 18 waar je een polsbandje kreeg. Ik had me tevens aangemeld om mee te lopen met een Flightmaster. In Lounge 18 goed overzicht van de baan, Joost nog zien afslaan vanaf hole 10. Mooi ook om vliegtuigen te zien landen op de Buitenveldertbaan tijdens het toernooi. Ik was ook eventjes bij Lounge 11 geweest maar daar was het druk. In Lounge 18 een Bols cocktail gedronken, in de nieuwe stoelen gezeten van de WBC en veel genoten van hapjes en drankjes.

Ik had ook een uitnodiging voor een ander event in het Clubhuis van The International, maar dat vond ik niet interessant genoeg om naar toe te gaan.

Al met al, een leuke middag.

2. TheRobin

TheRobin Newbie

Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Same here! KLM had de zaakjes erg netjes voor elkaar. Ben ook nog even bij AMEX geweest, maar dat kon in mijn ogen niet op tegen de ervaring die KLM wist te bieden.

Leukste moment? Er lande een 747 Cargo parallel aan ons terwijl we in 1 van de pendel busjes zaten.

Fripsmaster vindt dit leuk.
  3. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.356
    Trofeepunten:
    558
    Moest je trouwens een kaartje hebben om bij de AMEX lounge binnen te kunnen? Ik liep er wel langs maar het zag er erg druk uit. Lounge 18 was top, zeker boven.

4. TheRobin

TheRobin Newbie

Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Ticket was verplicht. KLM en AMEX scande beiden je QR code maar deden verder niet aan een controle qua identificatie.

AMEX was druk, en stond ook een ander type publiek dan bij KLM.

Deel Deze Pagina