Uitnodiging Dutch Open

Discussie in 'Nieuws' gestart door Carel1, 20 jul 2021.

  1. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    470
    Trofeepunten:
    63
    Inclusief. Je haalt bij hole 18 je bandje op en daarna heb je vrij toegang tot beide lounges.
     
  2. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    136
    Trofeepunten:
    33
    Vanochtend de uitnodiging als Platinum binnen gehad. Ben er vrijdag 5 juni want wilde de oranje avond ook wel een keer meepakken.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    830
    Leuk Bevonden:
    1.632
    Trofeepunten:
    253
    Ulti hier, wederom geen uitnodiging gehad, ondanks eerder aangeven bij de ultidesk dat ik nooit ergens een uitnodiging of mailing over krijg
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  4. Oscar

    Oscar Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Vreemd! Heb je wel een Nederlands of Belgisch adres in je FB staan? Ik stuur je een pm met een mailadres waar je alsnog een kaart kan aanvragen.
     
  5. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    830
    Leuk Bevonden:
    1.632
    Trofeepunten:
    253
    Jazeker, woon in NL. Gaat helaas structureel mis met mailings, al meerdere keren bij de ultidesk aangeven maar ondanks alle beloftes geen oplossing
     
  6. Hildo

    Hildo Newbie

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Die uitnodiging voor het extra programma kwam vorig jaar later.
     
  7. Hildo

    Hildo Newbie

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Ik ook!
     
  8. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    908
    Leuk Bevonden:
    1.833
    Trofeepunten:
    253
    Weer op vrijdag erbij, blijft eeuwig zonde dat het zelf spelen zo'n 2 weken voor het KLM Open niet meer georganiseerd wordt...
     
    TimH vindt dit leuk.
  9. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    908
    Leuk Bevonden:
    1.833
    Trofeepunten:
    253
    Gewoon die plebs aan de kant duwen
     
  10. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    360
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    123
    Ben er ook traditiegetrouw weer bij op de vrijdag :)
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  11. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    361
    Trofeepunten:
    63
    Je vroeg of het eten net als de lounge is: helaas niet. Afgelopen jaar was de catering prima geregeld.

    Je mag pakken wat je wil in de lounge. Is het druk? Ja tegen het einde van het toernooidag wordt het op hole 18 bommetje aardig vol.
     
  12. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    361
    Trofeepunten:
    63
    Misschien volgend jaar bij de nieuwe toernooilocatie ;-P.
    The International was niet toeschietelijk bij het organiseren van een dergelijke dag, helaas.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  13. vlieger76

    vlieger76 Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Klopt het dat er geen klm shuttle bus of iets dergelijks rijdt tussen Schiphol en golfbaan? In de info die ik krijg “adviseren ze mij met ov te gaan” maar rijdt de shuttlebus alleen vanaf de parkeerplaats. Dat is toch gek? Zeker omdat veel mensen ook komen voor een drankje in de lounge.dan is voor mij de trein de enige optie.
     
  14. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    2.031
    Leuk Bevonden:
    3.025
    Trofeepunten:
    558
    Nee geen shuttle maar een normale bus kan je pakken:

    Wij adviseren u om gebruik te maken van het OV. Dit jaar is er voor de ingang van het toernooi een tijdelijke bushalte geplaatst voor de drie reguliere buslijnen die hieronder worden vermeld. De naam van de halte is KLM Open: u kunt deze naam invoeren in de routeplanner.

    • GVB Bus 369 – Schiphol Airport/Plaza naar Station Amsterdam-Sloterdijk en retour.
    • Connexxion Bus 198 – van Schiphol Airport/Plaza naar Station Amsterdam Zuid en retour.
    • Connexxion Bus 397 – van Nieuw-Vennep via Schiphol naar de Elandsgracht in Amsterdam en retour.
    Andere busverbindingen

    • Halte knooppunt Schiphol Noord.
    • Halte Cateringweg Schiphol.
    Vanaf deze haltes is het ongeveer 13 minuten lopen naar de ingang van het KLM Open.
     
  15. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.475
    Leuk Bevonden:
    1.291
    Trofeepunten:
    223
    Ik vind de trein al vreselijk OV, komt er ook nog eens een bus bij volgepakt met onrendabelen.

    De horror:eek:
     
    michiel1 vindt dit leuk.
  16. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    2.031
    Leuk Bevonden:
    3.025
    Trofeepunten:
    558
    Wat een plebs!
     
    Ambtenaruh en Ruut vinden dit leuk.
  17. rickbeerendonk

    rickbeerendonk Blue Tier

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    171
    Trofeepunten:
    43
    Waarschijnlijk gaat het omgekeerd zijn. Een bus vol golf liefhebbers overspoelt de normale reizigers... Waarvan ik er overigens eentje ben, want ik ga altijd met bus 397 naar Schiphol omdat het sneller en relaxer is.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  18. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.550
    Leuk Bevonden:
    2.428
    Trofeepunten:
    583
    Is het mogelijk om je KLM huisje ook komende week in te ruilen voor een andere?Ik meen hier op het forum gelezen te hebben dat dat kon. Oh, ik ben er zondag bij!
     
  19. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    361
    Trofeepunten:
    63
    Nee, dat kan niet.
    Alleen als je naar L52 kan je je onbeschadigde huisje wisselen. En ze zijn streng daarin.
     

Deel Deze Pagina