Uitnodiging Dutch Open

Discussie in 'Nieuws' gestart door Carel1, 20 jul 2021.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.475
    Leuk Bevonden:
    2.322
    Trofeepunten:
    558
    Ik ben er zaterdag bij.
     
  2. charry

    charry Newbie

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    13
    Wij zijn er op zaterdag.
     
  3. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.102
    Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Donderdag present!
     
    Ruut vindt dit leuk.
  4. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    540
    Trofeepunten:
    123
    Traditie getrouw aanwezig op de vrijdag :cool:
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  5. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.776
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Trofeepunten:
    428
    Ben er zondag bij, voor mij de eerste keer, ben benieuwd. :)
     
  6. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    98
    Trofeepunten:
    18
    Is er verschil tussen de Platinum/Centurion invite van Amex en de Platinum invite van KLM eigenlijk?
     
    Ruut vindt dit leuk.
  7. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Normaal gesproken hebben Amex en KLM aparte ruimtes voor hun gasten. Je krijgt 's ochtends een polsbandje zodat je naar binnen kan.

    De laatste keer vond ik Amex druk en erg beperkt. Wellicht is het deze keer anders.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  8. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    De invites zijn hetzelfde, die geven gewoon toegang bij de entree van het evenement.

    Daarnaast kun je, onafhankelijk van hoe je binnengekomen bent, naar de betreffende sponsor waar je een relatie mee hebt. Dus afhankelijk van je contacten bij KLM kun je naar het clubhuis (zakelijk) of de blue bird lounges (via Flying Blue), Amex birdies nest (op basis van je amex kaart, fysiek meenemen), Audi, Hilton, Tata etc.
     
  9. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.102
    Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Vorige keer (niet afgelopen jaar, maar het jaar daarvoor) kreeg ik bij entree al een speciaal AMEX bandje toen zij mijn ticket scande, en hoefde dus niet mijn kaart te laten zien. Is dit veranderd? Zou wel mooi zijn want dan kan ik zowel het birdie's nest op als de blue bird lounge.

    Hoe zit het qua hapjes en drankjes in de blue bird lounge trouwens? Weet nog bij Birdie van AMEX krijg je 2 consumpties en dat was het
     
  10. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.200
    Leuk Bevonden:
    1.054
    Trofeepunten:
    223
    Consumpties onbeperkt, ik weet nog dat ik blij was dat ik niet hoefde te rijden.. :rolleyes:
     
    Ambtenaruh en MoonJ vinden dit leuk.
  11. TheRobin

    TheRobin Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Heeft iemand enig idee hoe streng KLM en AMEX zijn met het checken van een ID kaart? De huisregels van AMEX zien er nogal streng uit.
     
  12. Jelle

    Jelle Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Tijdje terug had ik gemaild over een naamswijziging. Kreeg het volgende antwoord:

    “In het systeem zie ik dat je een Platinum ticket hebt besteld. Helaas zijn de Platinum tickets uitverkocht en is het dus niet mogelijk om het ticket om te zetten naar zaterdag.
    Mocht je een ticket voor zaterdag willen bestellen, kan je een 30% ticket bestellen en daarmee heb je ook toegang tot het Birdie's Nest.

    De tickets zijn niet naam gebonden, dus het is niet erg als er een andere naam op het ticket staat

    Heb je andere vragen? Kijk dan op www.klmopen.nl of download de KLM Open app. Kom je er niet uit, neem dan gerust contact met ons op”

    Ik heb voor aanstaande donderdag twee platinum tickets voor m’n partner en mijzelf (beide amex platinum) en 30% korting kaart voor een familielid zonder platinum kaart. M’n partner kan niet mee. Zou het familielid op een manier de lounge in kunnen?
    Vind de regels ook streng
     
  13. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    3.314
    Trofeepunten:
    508
    Gratis kaarten besteld via Amex of KLM worden op naam gecontroleerd bij het ophalen van je polsbandje, en daar kom je dus niet weg met een andere naam.
     
  14. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    1.977
    Trofeepunten:
    253
    Iemand die al wat indrukken van vandaag kan delen? Ben benieuwd.
     
  15. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Weet iemand of Flying Blue Gold ook de KLM lounges binnen mag bij de KLM Open?
     
  16. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Als die persoon is uitgenodigd en een kaart heeft besteld dan wel. De genodigden konden ook maximaal één kaart voor een introducé aanvragen.

    Je op de dag zelf melden heeft weinig zin. Althans voorgaande jaren heb ik dat veel mensen zonder succes zien doen.
     
  17. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    540
    Trofeepunten:
    123
    Kleine impressie van vandaag :D

    IMG_3840.jpeg IMG_3843.jpeg IMG_3847.jpeg
     
  18. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Dit klopte dus niet. Gold (met KLM kaart en uitnodiging) kreeg 3 consumptiebonnen voor de gewone horeca.
     
    Godenzoon14 en TimH vinden dit leuk.
  19. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Ik zag het inderdaad vanochtend vlak na de ingang. Zou het nieuw zijn? Het was mij bij eerdere edities niet opgevallen.
     
  20. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Zet dan heel even erbij volgende keer dat wat je hier schrijft gebaseerd is op eerdere edities.. dat helpt wel om een beetje betrouwbare info op het forum te houden.
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina