Tot 7000 extra award miles bij KLM

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Basjep, 17 apr 2015.

  1. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Hoe vaak komen deze acties langs voor FB?
     
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    In de 5 jaar dat ik nu lid ben van FB was deze 7000/10.000 actie de eerste, voor zover ik me kan herinneren. We kunnen dus wel stellen dat deze acties niet met vrij grote regelmaat voorkomen, helaas.:(
     
    high_class vindt dit leuk.
  3. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    of het is ze goed bevallen en er komen meer acties....
     
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Dat zou inderdaad mooi zijn:D
     
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Don't wait for it. Het is geen AA, die hebben volgens mij vaker van deze deals.
     
  6. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Voor de mensen die wellicht vergeten waren dat zij nog recht hebben op een award bonus van deze actie: ik heb vandaag met KLM gebeld en mij werd verteld dat er wat interne moeilijkheden zijn rondom het bijschrijven van de bonus miles. Zo heb ik de 2000 bonus miles van de vluchten op 26 juli reeds nog niet ontvangen.
    Ik krijg asap een email van de klantenservice, met daarin de boodschap hoe dit probleem gaat worden opgelost.
    To be continued:)
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik heb vandaag weer aan de telefoon gehangen, met dezelfde medewerker als vorige keer.
    Er werd mij verteld dat ik geen recht heb op de 2000 bonus miles van de derde en vierde vlucht, omdat ik tussen januari en maart ook QF's zou hebben verzameld, en er intern is afgesproken dat er in dit geval dan een vijfde vlucht nodig is om aanspraak te maken op de tweede 2000 bonus miles en de laatste 3000 bonus miles komen te vervallen.

    Aangezien deze restrictie niet in de voorwaarden staat, heb ik de telefoniste verteld dat ik graag alsnog aanspraak wil maken op de 2000 bonus miles. Hiervoor moet ik nu een klacht indienen per email.

    Vind dit maar een rare gang van zaken, maar oke: we houden vol:)
     
  8. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Dit snap ik niet. Die promo was toch ook voor vluchten vanaf mei oid?
     
  9. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Jup, dat klopt. De vier vluchten heb ik allemaal in de maand juli gevlogen. Omdat ik dus nu een 'voorgeschiedenis' heb (de vluchten tussen januari en maart) zou ik nu dus niet in aanmerking komen voor de 2000 bonus miles. Rare gedachtengang.
     
  10. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Dat is raar. Ik had in die maanden ook gewoon gevlogen en bij mij staat alles er netjes.
     
  11. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Bizar dit, vond het ook al een raar verhaal. Ik ga emailen en zal er in zetten dat lotgenoten de miles wel hebben gekregen.
    Nu weet ik in ieder geval wel dat het niet de vraag is óf ik de miles krijg, maar wanneer;)
     
  12. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Bij mij zijn alle bonus miles ook gewoon gepost.
     
  13. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Zojuist, voordat ik de mail naar Flying Blue kon indienen, werd ik gebeld door een supervisor: hij kon niet precies zien wat er aan de hand was, maar hij gaat er voor zorgen dat er binnen 48 uur 2000 bonus miles in m'n account staan.
    Blijft het een rare issue vinden, maar uiteindelijk toch nog netjes opgelost door Flying Blue/KLM.:)
     
  14. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Binnen 48u is ze niet gelukt, maar heb de 2000 miles vandaag ontvangen onder de beschrijving 'commercial gesture by customer care department'.
    Blijf het raar vinden dat het bij mij zo moeilijk moest en bij anderen de bonus miles wel gewoon werden bijgeschreven...
    Maar goed, in totaal dus toch 4000 bonus miles gekregen voor vluchten die op zichzelf ruim 2200 miles opleverden. Goeie actie van KLM, op de afhandeling na dan:p
     

Deel Deze Pagina