Ik was niet voor de mail getarget maar kon me wel registreren. Een flight is een segment dus bijv. AMS-CDG-BCN-CDG-AMS levert 4000 extra miles op. http://www.flyingbluebonus.com/Site/visuLog/?codeLangue=UK&IdVague=71 Terms: Offer valid on purchased flights completed between 1 May and 31 July 2015 on AIR FRANCE and KLM. 1 flight = 1 flight in either direction. For example, 1 return flight from Amsterdam to Buenos Aires via Paris is equivalent to 4 flights. In accordance with the Flying Blue programme rules, certain fares or tickets do not enable you to accumulate Miles and therefore to benefit from this offer. Only members who have personally received this letter may benefit from the offer.
Thanks, heb me aangemeld en bevestiging ontvangen. 7000 miles komt altijd goed uit Maar moet het ook geboekt worden tussen 1 mei en 31 juli of enkel gevlogen?
Nee geen idee. Ik ken ook wat mensen uit Nederland die de mail gehad hebben. En ik zat gewoon op de WiFi van kantoor in Nederland
Misschien werkt het niet voor elite plus leden dan. Op de site lijken plat ook geen succes te hebben.
Zowel mijn vriendin (FB Silver) als ikzelf (FB Gold) heb ik vanochtend succesvol aangemeld dankzij de tip van Basjep. Dank!
FB Ivory account (+/-1 maand oud) van een kennis m.b.v. deze link geprobeerd & werkte ook. Geen idee waarom het zo selectief werkt.. Wellicht andere browser? Edit: Kameraad zonder activiteit ontving vanmiddag uitnodigingsmail van KLM. Vermoed dus dat voornamelijk voor de basic accounts zal zijn..