Goedemorgen iedereen,
N.a.v. de Flying Blue Miles Booster actie, waarvoor mijn vriendin per e-mail werd uitgenodigd hebben we beide geprobeerd om aan te melden voor deze actie. Met haar FB account lukt het aanmelden wel, met mijn FB account niet.
Nu hebben we beide, omdat we naar verwachting wat vaker met KLM gaan vliegen, vrij recent een FB account aangemaakt. Ook hebben we beide ongeveer hetzelfde aantal miles, hetzelfde aantal qualifying flights en dezelfde status (Ivory). Ik heb zojuist Flying Blue gebeldt met de vraag waarom zij nu wel een aanbieding krijgt en ik niet, en of ik mij alsnog voor deze actie kan aanmelden.
Na lang speuren gaf mevrouw te kennen dat ik mij niet kan aanmelden voor deze actie omdat ik in het bezit ben van een FB AMEX kaart. Aan alle andere voorwaarden voldeed ik volgens mevrouw wel.
Mevrouw vertelde mij letterlijk dat wij voor acties en aanbiedingen niet in dezelfde doelgroep vallen maar probeerde mij tevreden te stellen door aan te geven dat er binnenkort een actie wordt opgezet binnen "mijn" doelgroep (Wat en wanneer kon ze nog niet zetten, alleen kon ze wel aangeven dat mijn vriendin dan weer niet binnen de doelgroep valt die in aanmerking komt voor deze volgende actie).
Los van het feit dat ik het een vreemde afweging vindt om FB AMEX houders uit te sluiten van deze actie, is het natuurlijk voor ons vrij irritant dat ik en mijn vaste reispartner qua aanbiedingen bij FB niet in dezelfde doelgroep vallen.
In ieder geval is dit de reden waarom ik en waarschijnlijk veel van jullie niet in aanmerking komen voor deze actie. Voor mij reden genoeg om deze bevindingen even te delen en om mij aan te melden op dit forum
(dat ik al een tijdje volg).
Klik om te vergroten...