Iemand een alternatief voor http://www.flyingfrom.to ? Was een chille iOs app, maar lijkt erop alsof het einde nabij is... Vluchten toevoegen werkt niet meer
Ik zie nog niemand www.kiwi.com (eerder skypicker) melden. Vind ik een mooie toevoeging naast matrix.itasoftware, omdat het een mooie grafische user interface heeft. Bijv. op de kaart een radius van 250km instellen voor vertrek en eindpunt. Heb ik al een paar mooie goedkope trips mee gevonden. Ook handig voor lowcost binnen Europa, mocht je daar in geinteresseerd zijn.
Iemand geïnteresseerd in het delen van een Expertflyer account? Ik gebruik het niet heel veel en vind $100/yr net wat teveel van het goede.
Na de proefperiode van vijf dagen heb ik er ook aan gedacht om iemand te zoeken om een account te delen. Maar later bedacht ik me dat je dan in de knoop komt met de e-mail alerts. Ik neem tenminste aan dat je niet zomaar twee e-mail adressen kan koppelen.
Ja hoor! Als we je email adres om zetten naar een forward adres, dan krijgen we beide meldingen van elkaar, maar dan is dat geregeld. Laat maar horen. Groet Stephan
Zoals ook aangegeven op de voorpagina van InsideFlyerNL gaat de prijs van AwardWallet verdriedubbelen in 2017. Je kunt echter gebruik blijven maken van de huidige prijs van $10,- als je het account upgrade naar AwardWallet plus. Zolang je AwardWallet Plus lid blijft, blijf je het $10 lidmaatschap behouden in de toekomst. Dit is volgens mij een tool die de meeste van ons gebruiken, dus voor een lagere prijs kunnen we er gebruik van blijven maken
Ik lees op Expertflyer over 20% korting coupons. Worden deze door leden aangedragen of Expertflyer zelf? Ik ben er wel in geïnteresseerd, mijn 5 dagen proef zijn voorbij
Ik weet niet of 'ie al genoemd is (kwam 'm niet tegen tijdens een search), maar ik werd onlangs gewezen op https://hacktheflight.net/ Even kort mee gespeeld en lijkt best een interessante tool. Zijn er mensen die 'm kennen? Ervaringen?
Wow, deze website kende ik ook nog niet. Maar vrijwel alle goede (BC) deals die ik afgelopen tijd ben tegengekomen staan hier gewoon op. Handige overzichtswebsite
hi there! I am one of the developers behind hacktheflight. I just saw that you were talking about the page and I thought it would be cool to drop a line and get more feedback from you guys. I used google translator to underestand your messages. I'm glad you liked the page! I don't speak dutch. However feel free to write in whatever language you want and I will get your responses translated. So, there is any great site you feel we have missed to include in the page? maybe a dutch one? (currently we don't have any but just because we are not aware of any, yet) Any other kind of suggestion? Any request? kind regards, Dani
We added today vakantiepiraten and weflycheap to the mix. Additionally we created a dedicated new category for Dutch sites. Enjoy guys!
Ja inderdaad. Tot aan vorige week werkte alles nog, maar nu heb je er niks meer aan. Was ideale app! Ik heb Tripcase, maar daar kan ik maar niet aan wennen. Ben ook benieuwd naar alternatieven...
Radar heeft zo'n beetje verklapt hoe je aan goedkopere tickets komt....maar dat wisten we toch allang ? Het wordt nu wel wat lastiger gemaakt nu het zo bekend wordt,denk ik https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/01-05-2017/goedkoper-vliegen-door-simpele-truc/
Ik heb tijdens mijn laatste trip de app Flight Tracker gebruikt. Komt een klein beetje in de buurt van FlightTrack Pro, maar is zeker nog niet helemaal wat ik zoek. Zijn er meer gebruikers van Flight Tracker?