SKY / BC / KQ / AMS - ADD / va 408

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door jasperR, 19 sep 2019.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Waarom wil je hem niet meer vliegen?
     
  2. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.663
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Nee helaas, zelfde geval als bij jou. Amex heeft me ook niet geholpen, valt me vies van ze tegen.
    Heb ook de 'aanbieding" gehad om voor 50 euro pp een voucher te kunnen krijgen. Weet momenteel even niet zo goed wat ik nu ga doen.
    Ik verwacht niet heel snel weer met KQ te vliegen, dus heb ook niks aan die voucher.
     
  3. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    1.153
    Trofeepunten:
    203
    Als het weer mag, dan zou ik hem op termijn best willen vliegen. Optie tot omboeken heb ik niet gekregen en vermoed dat ze daar met de error fare ook niet intrappen, maar niet geschoten is altijd mis.
     
  4. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    1.153
    Trofeepunten:
    203
    Zijn KQ vouchers alleen geldig bij KQ? De KLM vouchers zijn namelijk ook in te wisselen bij KQ, dus hoopte eigenlijk dat het andersom ook zo zou zijn.

    KQ heeft vaak prima tarieven naar bijvoorbeeld Zanzibar, als de vouchers er toch liggen dan verwacht ik ze wel te gaan gebruiken.
     
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Heb deze al meerdere keren omgeboekt. Orgineel ams-nbo-krt en toen ams-cdg-nbo-krt, daarna ams-jed-krt en de huidige vluchten zijn ams-cdg-auh met een stopover en dan door krt met terug krt-nbo-cdg-ams. Gewoon even bellen.
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  6. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.663
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Als ze bij KLM in te wisselen zijn ga ik wel voor die voucher, dat is dan prima. Maar noway dat ik travelgenio nog eens 2x 50 euro ga gunnen om die vouchers te krijgen.
     
  7. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    1.153
    Trofeepunten:
    203
    Dat klinkt goed! Heb je via KQ omgeboekt? Houden ze dan de oorspronkelijke voorwaarden van de error fare aan?
     
  8. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Had deze op 074-stock geboekt en gewoon gebeld met de platlijn. Verbazingwekkend staan ze dus ook biz op de EY 380 toe evenals een weekendje zandbak in november. Hoop zo op een nieuwe KQ errorfare, het is zo lang geleden dat je je afvraagt of ze nog wel stagiaires hebben.
     
    Thijsk en DirkOnTour vinden dit leuk.
  9. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    1.153
    Trofeepunten:
    203
    Heb ook weinig gunfactor richting travelgenio, dus heb KQ nog maar een keer gebeld en de situatie uitgelegd dat travelgenio geld voor uitgifte van vouchers wil hebben. KQ heeft nu toegezegd de vouchers toch zelf uit te willen geven en rechtstreeks naar mij te mailen.
     
  10. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.663
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Goed idee idd.

    Ik heb op de site van KQ dat formulier ingevuld. Nu maar hopen dat KQ niet omvalt ;)
     
  11. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.663
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    KQ meldde me zojuist dat ik toch echt bij de OTA moet zijn voor mijn voucher..

    800 Euro betaald voor deze "reis" en krijg na aftrek van OTA-kosten straks een voucher van 730 euro. Goede deal dit!
     
  12. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    1.153
    Trofeepunten:
    203
    Ik heb de vouchers ook nog niet van KQ ontvangen, kan 30 dagen duren. Geloof het ook pas als ik de EMD in de mailbox heb.
     
  13. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    1.153
    Trofeepunten:
    203
    Vandaag de vouchers rechtstreeks van KQ ontvangen. Vouchers zijn € 408 pp terwijl ik in totaal maar € 785 aan travelgenio heb betaald. Gewoon nog een keer proberen te bellen naar KQ, wellicht heb je bij een andere medewerker meer geluk. Alles beter dan € 50 pp aan travelgenio betalen.
     
  14. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.663
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Dan heb jij de juiste medewerker aan de lijn gekregen. Ik heb helaas weer geen medewerking gehad..

    Ik ga vandaag maar mijn verlies pakken en dat geld naar ze overmaken zodat ik nog wat vouchers van ze krijg..
     

Deel Deze Pagina